PeterS Opublikowano 24 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2003 No jasne, że sie da jeździć. Przyjemności jest + - 30% stanu wyjściowego :lol: , ale dobre i to. Od razu człowiekowi lżej :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterS Opublikowano 24 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2003 sorry, pojarało mi się :oops: to miało byc do wcześniejszego postu Jagdtigera, że jazda w zimiej jest możliwa i to nie musi byc debilizm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 24 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2003 U mnie w mieście jeździ w zimie choperem. Śnieg, nie śnieg, On jeździ zawsze ! W otwartym kasku bez kamizelki ! Ma tylko gogle ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2003 twardziel ale na enduraku nie ma żadnego nie? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 24 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2003 twardziel ale na enduraku nie ma żadnego nie? :Dza to jest na ZX9R!! w piątek na lotnisku bedzie jugment day :mrgreen: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 25 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2003 co nie zmienia faktu że ciężej jechać po śliskiej TWARDEJ nawierzchni klockami niż płaskimi oponami a tak wogle jeździliście kiedyś w zimie na klockach? coż za bajki opowiadasz :!: Widać' date=' żeś nie jeździł na szosowych oponach zimą. im mniejsza powierzchnia styku opony przy śliskiej nawierzchni tym lepiej. Zauważ, że opony zimowe, przy tym samym indeksie szerokości mają dużo węższy bieżnik. I zastanów się czemu rzeźba bieżnika na oponach zimowych przypomina rzeźbę bieżnika opon enduro. Dlaczego nie jest to płaska opona z naciętym bieżnikiem tylko są wyodrębnione w niej kostki.To właśnie tyczy się opon enduro, nie dość że są węższe od szosowych, to kostki na jej powierzchni służą nie tylko do wgryzania się w grunt, ale też znacznie zwiększają nacisk jednostkowy na powierzchnię. ten kto jeździ po mieście na enduraku to jest dopiero du*a. ja jeżdżę na enduraku po mieście i uważam, że na żadnym ścigu czy chopperze nie jeździ się tak dobrze w ruchu miejskim. Ale zepewne się mylę bo gdzież mi do takiego wytrawnego kierowcy jak kon. a o tej dupie trzeba będzie kiedyś szerzej podyskutować :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 25 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2003 ten kto jeździ po mieście na enduraku to jest dopiero du*a. Takze ja brykam w zime DT`tka ... i jak napisal Michal ... nie ma sensowniejszego srodku do miasta niz enduro (w klasie 50cc ofko :D). Hmm... musze sie zaopatrzec w kosteczki :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2003 ście mnie zdenerwowali. w piątek jak napisał kochany Szramerek będzie ostateczna exterminacja i okaże się co lepiej lata po lodzie zx9r na zwykłych oponach (no chyba że Marcinek zamontuje traktorówy) czy endurak na klockach... a tak a propos to jeździłem i na oponach onroad i offroad- po tym samym lodzie i tym samym motocyklem. zapewniam Cię Michał iż lepiej jeździło mi się na oponach o większej pow. styku. ale i tak Cię lubie. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2003 MICHAŁ. drogi kolego ja słyszałem że chcesz mnie pobić za to że ośmieliłem się preciwstawić Twej opinii.przepraszam gorąco.napisałem tylko to co wiem z własnego doświadczeniaa mówiąc o mieście miałem na myśli idealnie płaską drogę ps. wcale się Ciebie nie boję Marcin mnie obroni :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2003 Do michałaCzłowieku czyśty oszalał porównując oponę zimową samochodu do kostek crossowych? Chłopie ty pomyś najpierw zanimco napiszesz. Kostka crossowa ma małe szanse na, cytuję: „wgryzienie się w grunt” w sensie drogi asfaltowej pokrytej szadzią lub lodem, bo o takich warunkach przecież mówimy, czyż nie?Powiedz mi, zatem dlaczego łatwiej jeździło mi się wranglerem o kołach szerokości studzienki kanalizacyjnej niż maluchem, który ma opony szerokości mojej dłoni, po oblodzonej ulicy, skoro masa- rajdowy wrangler- maluch jest różna o ok. 20%, a powierzchnia styku samochod-łód różni się, o co najmniej 1200%?Hę? Zatkało kakało?Zauważ Misiu, że nigdzie nie pisałem o bieżnikach opon samochodowych bądź motocyklowych. Oczywistym jest, że lepiej jeździć na oponach typu Pirelli MT60 niż na pilotach, ale powieżchnia styku jest tu porównywalna a nie tak jak w przypadku opon crossowych i zwykłych on/offroadowych. Coś mi się wydaje, że obaj przesadzamy w najeżdżaniu na siebie, w końcu są święta. A całe to nieporozumienie wynikło z mojego pojęcia na temat rodzaju motocykla enduro bądź też z Twego dosyć nieprecyzyjnego użycia tego zwrotu.Sam jeżdże po mieście zimą,latem i innymi porami i wiem, jakie to jest fajne, a dupą nazwałem osobę, która na hardenduro jeździ po mieście w zimie (samemu mi się to często zdaża) Uhhh, ale się rozpisałem…Wesołych świąt Michale, i żeby przyczepność zawsze była wystarczająca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 26 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2003 MICHAŁ. drogi kolego ja słyszałem że chcesz mnie pobić za to że ośmieliłem się preciwstawić Twej opinii. przepraszam gorąco. poj**ało cię :?:gdzie to napisałem :?: to nie jest moja opinia tylko wieloletnia praktyka' date=' zarówno producentów opon, jak i użytkowników dróg by zawsze na zimę zakładać wężsże opony. Człowieku czyśty oszalał porównując oponę zimową samochodu do kostek crossowych? Chłopie ty pomyś najpierw zanimco napiszesz. gdzie porównywałem kostki do zimówek :?: pisałem o RZEŹBIE BIEŻNIKA, przeczytaj to z pięć razy skoro masz problemy ze zrozumieniem tego co czytasz Powiedz mi' date=' zatem dlaczego łatwiej jeździło mi się wranglerem o kołach szerokości studzienki kanalizacyjnej niż maluchem, który ma opony szerokości mojej dłoni, po oblodzonej ulicy, skoro masa- rajdowy wrangler- maluch jest różna o ok. 20%, a powierzchnia styku samochod-łód różni się, o co najmniej 1200%? [/quote'] :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: hahaha takich głupot to dawno nie czytałem. Chłopie pisz szybko do firm oponiarskich, że są w błędzie. Niech robią zimówy jak najbardziej szerokie i najlepiej slicki. Po ch.j bieżnik skoro liczy się jak najwieksza powierzchnia styku na lodzi i sniegu :D :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: po drugie trzeba być trochę jebniętym by porównywać rajdowe auto z napędem 4x4 do malucha. a wiesz, mnie też szybciej mi się jeździło sportowym Escotrem niż maluchem :laughing: :laughing: na koniec prosty przykład byś mógł lepiej zrozumieć: dlaczego na nartach zjeżdża się lepiej z górki niż na butach :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2003 bo się lepiej skręca.nieznam się zresztą na nartach mówie tylko że łatwiej ślizgać się po asfalcie na kostkach niż na szosowych- tylko tyle dzisiaj szramer jeździł na kole po mojej ulicy na której ja po lekkim dodaniu gazu kręciłem kółkiem jak dzik... może miałem jakieś halucynacje? i nie jestem poje**ny. proponuje skończyć temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 26 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2003 dzisiaj szramer jeździł na kole po mojej ulicy na której ja po lekkim dodaniu gazu kręciłem kółkiem jak dzik... może miałem jakieś halucynacje? .tak było i takiej wersji sie trzymom :mrgreen: ps juz niedaje na gume bo za duze tank slappery :D Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 26 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2003 i oto po raz kolejny praktyka zwycięża z teorią :D napijmy się zatem i przestańmy kłócić :!: :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2003 oh, jak dobrze. :mrgreen: :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.