ciemnocichy Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Cześć. Muszę kupić nową dętkę na przód (Yamaha DT 125 R). Jaką polecacie? Słyszałem że są wzmacniane (?) - UHD. Warto na to wydawać pieniądze czy lepiej założyć 'zwykłą', dobrej marki? pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 zależy od terenu generalnie tak bo jeździ się na dość nikim ciśnieniu koszt mitasa wzmacnianego to 40-50zł odradzam dętki na naturalnym kauczuku, nie idzie tego załatać jak wlezie "coś"..... Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Do zwykłego endurzenia wg mnie nie warto. Miałem już kilkanaście kapci i za każdym razem winowajcą był gwóźdź. A na gwoździa to nawet gruba dętka nie pomorze. Nie zdarzyło mi się jeszcze żeby dętka przetarła się czy coś takiego. Taka jeszcze za ok 40 -50 zl to tak ale za 100 to lepiej kupić sobie dwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciemnocichy Opublikowano 7 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Ostatecznie zdecydowałem się na dętkę Michelin, najlepszą ze zwykłych (koszt 35 zł). Ta wzmacniana wyglądała prawie jak opona bez bieżnika :wink: i raczej stosowana jest w większych moto jeżdżących po ciężkim terenie. Przy okazji jeszcze dwa pytanka: 1. Przed założeniem dętki na felgę pokrywacie ją talkiem/magnezją? Czy coś to daje? 2. Jakie ciśnienie w oponce z przodu i z tyłu w teren? Z góry dzięki pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 1. nie trzeba ale można , nowa dętka już ma tą warstwę 2. 0.8-0.6 bara Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Nasyp mąki kartoflanej, działa jak talk, jeśli jej nie dasz, dętka będzie się przecierać i wycierać od wcząsów, uderzeń w kamienie itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 (edytowane) Nasyp mąki kartoflanej, działa jak talk, jeśli jej nie dasz, dętka będzie się przecierać i wycierać od wcząsów, uderzeń w kamienie itd. Racje, potwierdzone 40 km od domu.... prawdopodobnie przy lądowaniu z tarki Edytowane 10 Października 2009 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 b.z.d.u.r.a. po 7 tys dętka bez żadnego specyfiku straciła jedynie napisy 99% uszkodzeń powstaje podczas montażu Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Moje dętki w terenie, nawet te miszeliny za 70 hard enduro pro cross, wytrzymują max miesiąc, ale jak kto jeździ :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciemnocichy Opublikowano 13 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 99% uszkodzeń powstaje podczas montażu Niestety boleśnie się o tym przekonałem... Sam próbowałem założyć tę dętkę którą kupiłem. Po założeniu nie mogłem jej napompować. Okazało się, że w trakcie zakładania zrobiłem 3 dziury... Musiałem kupić następną nową :banghead: Ale się na siebie %$@*$łem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 ja tam sam zmieniam dętki/opony i zajmuje mi to max 20 minut na koło :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 ja tam sam zmieniam dętki/opony i zajmuje mi to max 20 minut na koło :icon_mrgreen: Mi tyle zajmuje przerzucenie dętki w przednim kole. Z tylnym jest już dużo.....dużo gorzej, nie mówiąc już o nowej oponie. Ostatnio zakładałem nowego maxxisa 120/90/18 chyba z godzinę, takie twarde ranty miała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Przednią opone zawsze robię sam. Ale do tylnej nawet nie podchodze, szkoda feli, wioze do fachowca zawsze. 15 zł z zaklejeniem dętki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Nie wiem jak z innymi, ale ja od dawna jeżdzę na mitasach, a one to są takie, że podchodzisz, a opona się wygina:D Mięciutkie są Ale fakt, mam bardzo porysowaną felgę :( Mam tylko 1 łyżkę, i to też samoróbkę sprzed 20 lat :P Raz oddałem, ale stwierdziłem że 40 zł za zmiane obu kół, i jeszcze czekanie 2 dni (w środku sezonu, więc nie ma opcji że ktoś zmienia na letnie/zimowe) to stanowczo za dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Landryss25 Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Ja kupiłem 2 dobre łyżki i zmiana dętki zajmowała jakieś 15-20min. Zmiana opony przy moim małym doświadczeniu to około 30-40min. Teraz niestety mam tylko sprzęt z bezdętkowymi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.