damiaan91 Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Witam, mógł by mi ktoś napisać instrukcje ustawiania rozrządu w tym motocyklu?? dzięki wielkie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 (edytowane) Witam, mógł by mi ktoś napisać instrukcje ustawiania rozrządu w tym motocyklu?? dzięki wielkie :) Tłok GMP, wałek tak by kropki na kole były równo z krawędzią głowicy i tyle w zasadzie Witam, mógł by mi ktoś napisać instrukcje ustawiania rozrządu w tym motocyklu?? dzięki wielkie :) Tłok GMP, wałki tak by kropki na kole były równo z krawędzią głowicy i tyle w zasadzie Edytowane 3 Października 2009 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodek23cbr Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 We wszystkich silnikach czterosuwowych zasada jest taka sama. Tłok w GMP czyli u góry Zawór wydechowy w fazie końcowego zamykania Zawór ssący na początku fazy otwierania wystarczy tylko aby w tym momencie obydwa zawory były lekko uchylone.POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiaan91 Opublikowano 3 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Dzięki wielkie chłopaki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 We wszystkich silnikach czterosuwowych zasada jest taka sama. Tłok w GMP czyli u góry Zawór wydechowy w fazie końcowego zamykania Zawór ssący na początku fazy otwierania wystarczy tylko aby w tym momencie obydwa zawory były lekko uchylone.POZDRO ze co? tłok w gmp i zawory lekko uchylone? tłok w gmp i zawory wydechowe i ssące zamknete! krzywki na wałku w dół i na znakach wzgledem płaszczzny silnika! składasz wkrecasz napinacz, obracasz silnikiem para razy reką i ustawiasz tłok w gmp i sprawdzasz znaki na qałku Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Panowie zdecydujcie się który ma rację. Na razie chyba obydwaj ale w silnikach na wtrysku? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Jakis regulamin chyba wyraźnie mówił, że nie piszemy tu bajek czy własnych domysłow jak nie jestemy pewni, tylko sprawdzone informacje bo wiadomo czym to moze poskutkować. Włodek23cbr... na pewno jestes pewny za to, co żes napisał ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 qpa napisał to tak jak ma być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Silnik 4T żeby wykonać prace Potrzebuje 2 obrotów wału korbowego: to znaczy ze podczas swojej pracy tłok 2 razy osiaga GMP: suw spreżania i suw wydechu. Mamy na stole silnik umocowany w pieknym uchwycie serwisowym(który mi sie wczoraj $#^%%^@ ....uległ awari uszkadzajac przy okazji najmniejszy palec lewej stopy). Silnik tak dla przykładu od: ... mniejsza z tym 1 cylidrowy bezynowy... Ustawiamy tłoka w punkcie GMP wystepujacego bliżej miejsca zapłonu(w niektórych maszynach zapłon sterowany jest z wału korbowego i zapłon wystepuje 2 krotnie podczas całego cyklu), jesli silnik ma 1 wałek to krzywki maja wygladać mniejwiecej tak V jeśli ma 2 wałki sa albo znaki ze kompletny debil by skumał albo trzeba używać blokady(płetwy, sworznia lub innego magicznego sprzętu). Teraz patrzymy na silnik i bijemy sie w głupi łeb ze nie przeczytaliśmy serwisówki gdzie napewno było by to opisane dodatkowo sa tam zdiecia i inne przydatne informacjie np. momenty dokrecania śrub luzy zaworowe i inne tego typu sprawy. Sumując podobno nie ma głupich pytań, dlatego to uważam za idotyczne co z tego ze ustawisz rozrząd jeśli dobijesz na pałe wałki albo ustawisz zły luz zaworowy, masz też szanse uszkodzić elementy napinajace przez złe napiecie wstępne pasa/łańcucha. Mechanika nowej ery rozróznia od mechanika PRL fakt umiejetności czytania ksiazki serwisowej. Nikt nie jest Jahwe, Buddą, Mahometem czy innym bożkiem i nie bedzie pamietał na pamieć wszystkich ksiazek. A robienie na pałe kończy sie najczęsciej tragedią, niewielu uświadamia sobie fakt że to może zabijać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodek23cbr Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 witam panowie ponownie ale jesli tak myslicie ze nie wiem co mowie czy jestem pewien albo ze mam racje jezeli chodzi o silnik wtryskowy to prosze wejsc w ten link wyjasnia wam sie watpliwosci pozdrawiam http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=54688&hl= Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 to moj silnik jest jakis inny Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 (edytowane) Tu chodzi o konkretny model, o konkretny silnik - Yamaha WR 426 F. Więc skoro autor pyta jak ustawić rozrząd w TYM motocyklu to niepotrzebne mu czytać o ustawianu w silnikach na wtrysku, z podwójnym zapłonem czy co tam jeszcze. Tu niektorzy naprawdę będa robić przy motocyklu wg. przeczytanych na forum porad, wiec bądzmy jednomyslni, bo na razie to mętlik tu jest....jeden pisze tak, drugi tak. Edytowane 4 Października 2009 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodek23cbr Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 kolego widze ze masz cisnienie za wysokie trzeba sie relaksowac bo na zawal zejdziesz caly czas chodzi mi osingla niestety ja mialem dylemat w ktm 450 w czym roznica z wr426 pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Dowiedz sie jak ustawiać rozrząd w WR 426, potem dopiero komuś radź. Po polsku też wypadało by umieć pisać ze zrozumieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 ej to jaki motocykl ma silnik gdzie w gmp zawory są uchylone? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.