Dav!doV Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 a moze poprostu schudnijcie ? moze to troche brutalne, ale dla zdrowia, wlasnej kondycji warto by pomyslec by zrzucic co nieco... Wtedy nie mialbys takiego wielkiego dylematu jesli chodzi o motocykl;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 (edytowane) a sprawdzałeś jaką ma ładowność? 1100 wg oficjalnych danych 207kg, mniej niż rs (1150 nie chce mi się szukać...). coś co wygląda na duże wcale nie musi być nadzwyczajnie pakowne (IMG:style_emoticons/default/icon_razz.gif) jsz grube Niemcy na tym jezdza i jakos wytrzymuje :icon_mrgreen: Trzeba tylko wrzucuc wzmocnienia skrzyni biegow, a reszta jest w miare pancerna. Zawieche wrzucic Ohlins`a :wink: Kilka kg mozna zaoszedzic zmieniajac sam wydech. 1150 moze miec wieksza ladownosc bo jest lzejsze od 1100. Najlzejsze jest 1200. Te Triumphy to chyba lekkie motocykle musza byc ... Ciekawi mnie tylko jak sie prowadza pod maxymalnym obciazeniem ? Byc moze jak przegubowy Ikarus :) Edytowane 30 Września 2009 przez ural_zgora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Te starsze triumphy to jakąś dużą mają tą ładowność. ST 1050 ma chyba 215kg ładowności. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plaster83 Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 mógłbyś się zdziwić... natomiast w pierwszej kolejności wysiąść może po prostu amortyzator, nie mówiąc o tym, że jego praca pod zbyt dużym obciążeniem może pozostawiać wiele do życzenia jsz A jak juz uporamy sie z zawieszeniem montujac lepsze zamienniki to chyba az tak zle nie bedze...Wiadomo ze producent nie bez powodu ogranicza ladownosc ale tak jak juz napisalem wczesniej, nikt nie jezdzi caly czas przeciazony, wiec ryzyko jest duzo mniejsze. Tak mi sie wydaje... :bigrazz: Ten problem akurat mnie nie dotyczy, jezdze solo a problemu z nadwaga nie mam, ale zaciekawil mni ten temat :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Pewnie jest tam jakis zapas w zawieszeniu, ale co z hamulcami? Czy zatrzymaja ciezkiego kloca odpowiednio szybko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Te Triumphy to chyba lekkie motocykle musza byc ... Ciekawi mnie tylko jak sie prowadza pod maxymalnym obciazeniem ? Troche Triumph'ow przetestowalem, co prawda nie pod max obciazeniem. Mozesz wierzyc lub nie, ale obojenie jaki motocykl z tej stajni prowadzi sie rewelacyjnie. Co przekonuje na samym poczatku to zawieszenie i hamulce. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raio Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Wlasnie o tez tym myslalem i co takiego moze sie zepsuc? Przeciez chyba rama nie peknie? Rama Może i nie pęknie ale np stelaż zadupka może nie wytrzymać. Nauka radziecka zna już takie przypadki, chyba z hayabus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lotnik Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Kup Varadero XL1000 i juz nic nie szukaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Kup Varadero XL1000 i juz nic nie szukaj a możesz jakoś logicznie uzasadnić tą wypowiedź? bo dane techniczne nie potwierdzają Twojego zachwytu, przynajmniej w odniesieniu do tego wątku jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 a możesz jakoś logicznie uzasadnić tą wypowiedź? bo dane techniczne nie potwierdzają Twojego zachwytu, przynajmniej w odniesieniu do tego wątku jsz Wg tych danych technicznych ładowność Varadero wynosi 147 kg w wersji bez ABS :icon_eek: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.