lionix Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 (edytowane) czy to może tak pracować?? : http://img140.imageshack.us/i/img129o.jpg/ jaki gwint ma ta śruba?? zwykły czy lewY? BRAK SŁÓW jaką siłą to jest przykręcone, w żadną stronę nie idzie http://img9.imageshack.us/i/img130f.jpg/ nie mówcie "szukaj" bo szukałem i nigdzie nie ma Edytowane 18 Września 2009 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 1. Nie poleca nastepne zeby. 2. Klucz pneumatyczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Ten kawałek zęba, jeżeli urwał sie Tobie to go poszukaj w silniku, chyba że wyjął go ktoś przed Tobą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 18 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 (edytowane) 1. Nie poleca nastepne zeby. 2. Klucz pneumatyczny. 1. O co chodzi? O "nie, polecą następne zęby" czyli nie można na tym jeździć, czy o "nie polecą następne zęby" czyli że OK? 2. klucz kluczem, ale jak walne 1500 Nm w złą stronę to będzie dupa... Urwał się mi, już go wywaliłem, ale czy można na tym jeździć? Przyznaję, że nawet na paliwo nie mam, wydałem ostatnie grosze na łańuch rozrządu, ostatnio robiłem generalkę, więc nie chce kolejnych remontów, chyba rozumiecie Edytowane 18 Września 2009 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 1. O co chodzi? O "nie, polecą następne zęby" czyli nie można na tym jeździć, czy o "nie polecą następne zęby" czyli że OK? 2. klucz kluczem, ale jak walne 1500 Nm w złą stronę to będzie dupa... Urwał się mi, już go wywaliłem, ale czy można na tym jeździć? Przyznaję, że nawet na paliwo nie mam, wydałem ostatnie grosze na łańuch rozrządu, ostatnio robiłem generalkę, więc nie chce kolejnych remontów, chyba rozumiecie pod zadnym pozorem nie składaj na tej zębatce, musisz ją kupić, nie będzie droga w dr jest lewy, wiec moze i w drz takze-zobacz na początek gwintu- jeśli widać ze 2 mm to juz sobie dalej dojdziesz jaki jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 18 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Ehh....od marca tylko remonty remonty non stop remonty.... to jest zębatka od pompy oleju? Czy to nr. 20 na tym schemacie? http://images.cmsnl.com/img/partslists/oil...a84467_96ad.gif Czy może numer 7. tutaj? http://images.cmsnl.com/img/partslists/cra...a84459_531d.gif Dzięki bardzo za odpowiedzi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 zębatkę tą odkręcałem używając monety 5gr włożonej między tryby, tylko cholera nie pamiętam w którą stronę, być może w lewą. Kolega w LTZcie ma identycznie wyłamany ząb, jeździ tak już rok, a ile wcześniej to nie wiadomo. Generalnie nie polecam tak jeździć, podaje tylko fakt. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Przecież to wszystko jest opisane w serwisówce jak na dłoni;| Pamiętaj ze domena współczesnego mechanika nie jest robienie na pałe! Tylko dokładna robota z serwisówka w dłoni. Remontowałeś motocykl wiec powinieneś mieć do niego serwisówke popatrz jest tam na pewno napisane w jaki sposób powinno się odkręcić tą nakrętkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.