michal1988 Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Witam, mam problem z Hondą CBR 600 F3 98r. Od jakiegoś czasu słabiej wkręca się na obroty, im wyższy bieg tym bardziej zauważalne zjawisko. Największa "zadyszka" łapie w okolicy 5.5-6.5 tyś. obr. Powyżej 7tyś już lepiej ale nie tak spontanicznie jak wcześniej, zwłaszcza przy gwałtownym odkręceniu przepustnicy. Zauważyłem też, że troche dymi przy obrotach bliskich maksymalnych (około 12tyś,) i nie "dokręca" do odcinki. Poza tym wszystko jest ok. Pali na dotyk (ciepły,zimny), nie gaśnie czy coś. Co może byś tego powodem? Czy synchronizacja i czyszczenie gaźników pomoże? Chciałbym wiedzieć na co się nastawiać (jakie koszty). Czy przeprowadza sie synchro gaźników bez regulacji luzów zaworowych czy to mija się z celem? Ze swojej strony wymienie pewnie olej, filtry i świece. (tyle chyba będe potrafił zrobić). Pozdrawiam, majkel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Sprawdz czy membrany nie sa popekane, czy nie maja zadnej dziurki czy pekniecia. Dymi na czarno? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1988 Opublikowano 14 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 tak, dym jest czarny, pojawia sie w momencie odpuszczenia gazu na wysokich obrotach. Nie kopci cały czas ale tak jakby w "seriach". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 tak, dym jest czarny, pojawia sie w momencie odpuszczenia gazu na wysokich obrotach. Nie kopci cały czas ale tak jakby w "seriach". Mam tak samo, przy odpuszczaniu puszcza dymka. Poza tym spala mi trochę oleju przy mocnym odkręcaniu, tak około 0,2l na 1000km Przyczyna, uszczelniacze zaworowe. Skąd wiem? po zdjęciu gaźników, gołym okiem widać olejowy osad na kolektorach ssących. Tobie radzę na pierszy moment sprawdzić zawory i gaźniki (a zwłaszcza co pod nimi) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Przyczyna, uszczelniacze zaworowe. Uszczelniacze zaworowe swoja droga. Tak jak u mnie powoli puszczaja, bo jak przeciagne po obrotach to potem dymi. Ale to jest niebieski dym, a nie czarny. Czarny wskazuje na niedopalanie mieszanki. Sprawdz te membrany, a jesli to nie to to sprawdz jeszcze zaworek iglicowy. Przyczyna tkwi w zlej mieszance. Tylko pozostaje kwestia dlaczego nagle stalo sie za bogato. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Możesz ją dokręcić potem na biegu do przerywacza w czasie jazdy ? Miałem podobnie, moto od 7 tysięcy nie jechało, przerywało, poprostu nie było mocy :). Skończyła się pompa paliwowa. Pompa w tym motocyklu jest na takich stykach i one się poprostu wypalają, ot taka wada poprostu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1988 Opublikowano 15 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 "Możesz ją dokręcić potem na biegu do przerywacza w czasie jazdy ? " Tego nie wiem, na jałowym nie dochodzi do przerywacza, na biegu nie sprawdzałem. Z tego co mówicie, pozostaje mi oddać moto na robienie zaworów i gaźników. Teraz pytanko: przed oddaniem na te gregulacje wymienić olej, filtry, świece? (wszystkie będą takie jak wcześniej tyle, że nowe). Nie chce niepotrzebnie wydawać kasy na coś, co moge zrobić samemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Sprawdź wąź od dołądowania powietrznego. Masz owiewki? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Sprawdz te membrany - to mozesz zrobic samemu. Mozesz tez samemu sprawdzic poziom paliwa w gazniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1988 Opublikowano 15 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Dzięki za zainteresowanie tematem. Tak, mam owiewki. Jutro będe miał cały wolny dzień to ściągne bak i będe dobierał się do gaźników. Wtedy powiem co i jak. Z tym, że do gaźników będe dobierał się pierwszy raz więc z tą moją oceną różnie może być :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Odłącz pierwsze pompę paliwa, wyciągnij i podłącz na ostro do jakiegoś aku 12V i zobaczy czy działa! Pompę masz na gumie pod lewym tylnym boczkiem obok kranika. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1988 Opublikowano 16 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Pompa paliwa wydaje się być ok ale do gaźników się nie dobierałem, inny problem, troche pilniejszy mnie nawiedził :wink: Jak juz zajrze pod bak to powiem co tam zobaczyłem, do tego czasu to wiadomo, wróżenie z kart. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.