Damiano Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Witam mam problem z DT 80 lc2, a mianowicie założony przelotowy tłumik, dyfuzor rozcięty wywalony ten lejek ładnie zespawany, CDI odblokowane na luzie kręci do końca, kompresja dobra, świeca zmieniona, gaźnik regulowany, filtr powietrza czysty a dalej leci 80km/h. Nie mam już pomysłów, dlaczego tak jest, zębatki nie są zmienione bo jak przy 80 wcisne sprzęgło to kręci jeszcze kilka tys wyżej. Co może być tego przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 A gaźnik to jak byl regulowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Regulowałem poziomem paliwa w komorze i iglicą, na nic sie to zdało jedynie paliła 5l/50km, ale po za tym nic więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 może masz tzw. "przełożenie na przyspieszenie"? ^.- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Przełożenia nie są zmienione, pisałem że jak jade 80 i wcisne sprzęgło to kręci jeszcze kilka tys. wyżej. Na 1 , 2 i 3 biegu dokręca sie do końca później już nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 A sprawdzales po tych wszystkich operacjach kolor swiecy? Za max. otwarcie przepustnicy jest odpowiedzialna dysza glowna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simson 56cm Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 dyfuzor rozcięty wywalony ten lejek ładnie zespawany Masz jakies zdjęcia z tej operacji? Nie zawsze usunięcie wszystkiego daje dobre efekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 Masz jakies zdjęcia z tej operacji? Nie zawsze usunięcie wszystkiego daje dobre efekty. Chyba jednak zawsze powinny byc wywalone z niego wszystkie zwezki etc . Moze zostac ta siatka tlumiaca na sciankach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 10 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 Kolor świecy prawidłowy, kawa z mlekiem, silnik chodzi jak malina pali od kopa wkręca sie elegancko, lecz zasuwa tylko 80km/h. Wywaliłem to co na zdjęciu: http://images36.fotosik.pl/15/0c68d2d5c13252ddmed.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 (edytowane) Moze taka glupia uwaga ale jaki masz rozmiar i rodzaj opon bo to tez duzo daje.. I jelsi piszesz ze silnik igla gaznik wysztko dobrze to ja jednak bym obstawail zle odblokowany modol?? Edytowane 10 Września 2009 przez KUBAS007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 10 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 Opony na pewno nie bo to wąskie uniwersalne, moduł jeżeli byłby źle odblokowany to na luzie by sie nie kręcił a jak go wkręce na luzie to silnik chce wyskoczyć tak wysoko kręci. Najgorsze że po odblokowaniu dyfuzora nie odczułem zauważalnej różnicy choćby w mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 mam to samo w mojej maszynie jak jadę 70km/h gdzieś tak z 8tys/obr to jak wcisnę sprzęgło to kręci się do 11tys obr. a na biegu tak nie chce dodam że na luzie to się kręci tylko gdzieś do 6 tys/ob :icon_eek: i nie mam pojęcia o co jej chodzi. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 źle odblokowany moduł z tego co kojarzę to w dt jest czujnik zapiętego biegu, z tego moduł wie kiedy odciąć zapłon Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 10 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 A nie da sie jakoś ominąć tego czujnika?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 hmmm nie wiem może się myle ale chyba w internecie jest przekonanie że DT poleci po odblokowaniu więcej niż 80km/h osobiście miałem 2 DT 80 ten co teraz mam jest 3 i wszystkie jechały równe 80km/h dyfuzor tez mam rozcięty końcówka giannelli i wielki ciul z tego jest jak i tak jedzie 80km/h.Nie spotkałem jeszcze DT żeby jechał ponad 80km/h słyszałem tylko opowieści typu : znajomy mojego taty księdza ma taka i jedzie 110km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.