michal750 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Motocykl Honda CBR 600 F4i Sport 2001r Nie swieci kontrolka luzu i to ona jest chyba powodem tych wszystkich komplikacji. Zarowka jest na 100% sprawna, ale chyba nie dostaje impulsu ze skrzyni lub gdzies cos nie styka. -nie moge odpalic motocykla na bocznej stopce -nie moge odpalic dopoki nie wcisne sprzegla -gdy odpale i motocykl stoi na luzie, wyciagne boczna stopke i moto od razu gasnie :/ Gdzie szukac czujnika od luzu? Prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 sprawdź czy na luzie na przewodzie z czujnika pojawia sie masa, jak tak to następna będzie dioda - ją też sprawdź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Tylko gdzie szukac tego czujnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Będzie z silnika wychodził pojedynczy przewód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budyń Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Czujnik jest z lewej strony tuż obok pokrywy przedniej zębatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 (edytowane) w hondzie cbr 900rr (919), 600 F3, i 600rr 2003-6 (jak sądzę w innych również) ten czujnik jest wkręcony na prawym deklu blisko dołu silnika i osłonięty gumową "fajką" z której wychodzi jeden kabelek przykręcony na środku czujnika małą śrubką. Zewrzyj tą małą śrubkę do masy (nielakierowana część silnika lub ramy - najlepiej jakaś śruba). Jeśli na włączonym zapłonie (silnik nie musi pracować) zaświeci się kontrolka luzu to znaczy, że uszkodzony jest czujnik luzu. Jeśli nie - czytaj dalej Dwu-dioda jest czarna i ma trzy nóżki i jest zamontowana w obudowie bezpieczników: w 900rr pod prawą, w tej nowszej 600 pod lewą przednią-boczną owiewką. W f3 dwu-dioda jest większa, kwadratowa i jest osobno wyprowadzona gdzieś pod bakiem. Kolory kabli w tych modelach to jasnozielony z czerwonym paskiem? (2x) i zielony z czerwonym paskiem. Dwudiodę można przetestować miernikiem, ale można też bez... Wyjmij ją, a następnie w gnieździe zewrzyj styki odpowiadające jasnozielonym kablom (jeden z nich chyba z czerwonym paskiem) to będzie na pewno środkowy i jeden z bocznych styków. Jeśli na włączonym zapłonie i ustawionym luzie zaświeci się kontrolka to znaczy, że uszkodzona jest dwudioda. Jeśli w żadnym przypadku nie zaświeciła się kontrolka to znaczy, że uszkodzony jest któryś przewód. Najprawdopodobniej jasno zielony idący z czujnika luzu do dwudiody... Edytowane 12 Września 2009 przez audioterrorysta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 12 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Problem chwilowo sam sie rozwiazal :) Zapalila sie kontrolka luzu i wszystko dziala jak nalezy. Dziekuje jednak za szczegolowe porady i jak nastepnym razem sie to powtorzy to juz bede wiedzial gdzie szukac :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sihaja Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Uważaj teraz na tą kontrolkę. Czy świeci wtedy, kiedy powinna ;) U mnie zawsze świeci, jeśli moto jest na luzie. Problem w tym, że czasem świeci również, kiedy nie jest. :icon_twisted: Cytuj Fakt, iż jakiś pogląd jest szeroko rozpowszechniony, nie stanowi żadnego dowodu na to, że nie jest on całkowicie absurdalny. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że większość ludzkości jest zwyczajnie głupia, należy oczekiwać z dużym prawdopodobieństwem, iż powszechnie panujące przekonania będą raczej idiotyczne niż rozsądne. Bertrand Russell Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 bo masz najprawdopodobniej zjaraną diodę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xj750 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Witam mam taki problem w CBF 600n, tylko ze dioda przerywa a po nagrzaniu silnika calkiem gasnie,.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Znikanie kontrolki po nagrzaniu silnika to objawy zużytego czujnika luzu - miałem tak w CBR 600 F4Wyciera się bolec czujnika. Trzeba wymienić czujnik. Kosztuje grosze w larssonie. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.