Skocz do zawartości

Na zadupiu też potrafią


Rekomendowane odpowiedzi

Zaciekawilo mnie cos:

"Motor jest olbrzymi. Maksymalna masa całkowita to 794 kg, długość maszyny to 2730 mm, szerokość 880 mm, a wysokość 1050 mm. Na koniec o cenach. Motor, który można oglądać w salonie Ndns (dawny salon Peugeota) na ul. Wrocławskiej w Opolu, kosztuje w promocji 93 tys. zł (normalnie 107 tys. zł). - Okres oczekiwania na kompletną maszynę wynosi od 6 do 12 tygodni - kończy Adam M. Świtała z Custom Concept."

Olbrzymi.:) Custom i olbrzymi.:) Ok - skoro moto ma okolo 350kg chociaz ja tam tych 350km na zdjeciu nie widze to skad oni do cholery wzieli mase calkowita 794kg? Co oni krowy tym chca wozic. Wychodzi na to, ze mozna zaladowac na niego ponad 400kg. No wolne zarty - niektore samochody maja mniejsza dopuszczalna ladownosc. Poza tym tam albo jest amor centralny schowany przed tylnym kolem albo gazowe wynalaki typu air ride. Juz widze jak to sie porusza pod takim obciazeniem.:) Drugi aspekt - tam "na pewno" jest siedzonko dla pasazera, no bo jakos te 790 kg by wypadalo uzbierac.:) Ktos to w koncu wyliczyl, ze tyle strzyma.:)

Albo pisal to idiota albo ktos ma bujna wyobraznie.

Silnik Ultima to badziewny syf - rownie mocne co malo wytrzymale - widac marza musi byc odpowiednia coby sie dorobic. Poza tym takie pudelko z klockami do poskladania to sobie kazdy moze zamowic bez posrednictwa opolskiej firmy Custom cos tam. Lusterka pokazane na filmie to jedne z najtanszych na e-bayu itd, itp. Zero wlasnego wkladu - skladanie z klockow. Lipa.

Co do purystow jezykowych - juz widze jak "opolskie chopcy sila sie nad slowem "motocykl". Ja akurat jestem dumny z tego, ze na slasku jest gwara i jest ona dla mnie na rowni z jezykiem polskim, tak ze motor w wypowiedziach nie jest niczym niewlasciwym. Ciekawi mnie jak purysci jezykowi zamawiaja Big Macki lub Hot Dogi...

Pzdr.

Edytowane przez vpower

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawi mnie jak puryci jezykowi zamawiaja Big Macki lub Hot Dogi...

Pzdr.

 

 

Wchodzą co Mc`Donalds i mówią "Pani...Golonka je jakaś?" :biggrin: Albo "Poproszę jeden Hamburdel". Ewentualnie "Czisbunger". :biggrin: :buttrock:

 

 

Zaraz tam wielce produkują...składają z części wg.instrukcji, wrzucą disco-polowy schemat malowania i zaraz wielce qrwa produkcja. Jakby chcieli coś "zbudować" to mogliby chociaż się na tyle wysilić i zebrać części różnych marek, określić styl i wtedy budować. To by była prawie prawdziwa budowa. Np.ramę Walz`a, silnik Patrick Racing, skrzynię 6-tkę Baker, koła wg.własnego desingu zamówić np. w UK w Taylor Wheels itd.

 

A skoro o customach to moi ulubieni trzej:

Vic Jefford z Destiny Cycles - gość zaczynał od przeróbek i customów na bazie starych angoli, japonii itp. Teraz jest czołowym builderem w UK.

http://www.destinycycles.co.uk/history.html

 

Russ Mitchell z Exlie Cycles

http://www.exilecycles.com/

 

A najbardziej pociśnięte dla mnie są bobbery z Krazy Horse Customs

http://www.krazyhorse.co.uk/krazy-bikes/index.shtml

 

 

No i jeszcze Walz Hardcore Cycles lubię. :buttrock

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fragmenty tego opisu są w ich każdym opisie na Allegro, raczej obstawiam na artykuł sponsorowany, tak się robi.... Pozdr

 

p.s. ale nie przekreślajmy ich, może niedługo coś własnego i naprawdę fajnego zaczną składać i ich ceny rynek zweryfikuje... Ale od czegoś trza zacząć..

Edytowane przez miki01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i wyobraźcie sobie, że używam np. słowa STATEK czy OKRĘT, bo nie dowiedziałem się o fachowe słownictwo. Prawda jest taka, że przed wysłaniem materiału, dałem go do przeczytania dziewczynie, która się na tym bardzo dobrze zna, co pozwoliło uniknac językowej kompromitacji (mam nadzieję ;)).

 

I bardzo słusznie. Bo powinieneś użyć słowa FREGATA zamiennie z GALEON :biggrin:

 

 

A skoro o customach to moi ulubieni trzej:

 

Dla mnie Exile rządzi. Są inne. Fajne falloutowe klimaty.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie Exile rządzi. Są inne. Fajne falloutowe klimaty.

 

:biggrin: Russ Mitchell jest znany jako Mr.Clean. :biggrin: A to z powodu jego uwielbienia do chowania wszystkiego z pola widzenia. Nie tylko linki osprzętu kierownicy i instalację ale też wszelkie śruby, uchwyty, mocowania itp. Stąd taki czysty wygląd jego sprzętów. A większość elementów alu jest polerowana ręczne, stąd taki jedwabisty pół-matowy połysk. :clap:

 

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hhehehehe, Łysy, wytaczasz mocne argumenty i nie sposób nie przyznać Ci racji - słowo motor jest używane, nawet przez zawodników.

 

Co do cytatu Top Gear - autor oddaje się tekst, ale często redakcja go redaguje, ktoś zmienia wstępniaka, czy zajawkę do spisu treści. Stąd zacytowany motor. W Świecie Motocykli nie stosujemy tego słowa, traktując je jako ZBYT POTOCZNE :). Myślę, że to tyle w temacie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeee, to uważajcie żeby wam się styl zbyt "górnolotny" nie zrobił... bo czytelnicy przestaną tekst rozumieć.

Z drugiej strony uważajcie żeby nie wpaść w pułapkę "kolesiowego" stylu motocykla, którego się nie da czytać, choć jest w nim o wiele więcej konkretnych informacji i testów (nie ma to jak niemiecka baza)

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fragmenty tego opisu są w ich każdym opisie na Allegro, raczej obstawiam na artykuł sponsorowany, tak się robi.... Pozdr

 

p.s. ale nie przekreślajmy ich, może niedługo coś własnego i naprawdę fajnego zaczną składać i ich ceny rynek zweryfikuje... Ale od czegoś trza zacząć..

Ja ich nie skreslam, ale nie lubie glupich artykulow. Poza tym tak jak napisalem jesli chcialbym cos poskladac z klockow, to moge to zrobic sam bez posrednictwa owej firmy, a takie zestawiki do samodzielnego montazu oferuje co druga firma customizingowa w stanach.

Pzdr.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z drugiej strony uważajcie żeby nie wpaść w pułapkę "kolesiowego" stylu motocykla, którego się nie da czytać,

 

 

Trafna uwaga. Żałosny jest ten podrabiany styl "luzaków" z Motocykla czy FastBikes. O ile angielska wersja FB jest spoko i niezły ubaw z czytania to niestety polska edycja była żałosna. Kozaczenie na siłę, ni kupy, ni dupy się to trzymało.

 

Natomiast customowy magazyn z UK, Back Street Heroes (istnieją od 1983r.) też ma dośc luzacki styl, w końcu to customowy światek, a przy czytaniu zawsze mam ubaw po pachy. Ostatnio w drodze do domu, w autobusie parsknąłem śmiechem aż ludzie się spojrzeli głupio. A parsknąłem z błahej rzeczy - slangowej nazwy małego, płaskiego siedzenia dla pasażera w radykalnych chopperach które jest mocowane "na szybko" jedną śrubką. Jest to siedzenie typu "lick `n stick". :biggrin: Tak wyłem z tego że głowa boli. Brilliant, czyż nie?

 

Oczywiście jest tam czasem ubaw np. z HD czy innych, nie-angielskich motocykli. Swoje chwalą pucują się a inne potrafią ostro wyszydzić. Chociaż ostatnio też wyłem z opisu jakiegoś małego Triumpha z lat bodajże 70/80-tych. Redaktor wspominał o tym jak za młodu śmigał takim czymś i okreśił to "nasty, little fucker". :biggrin:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolesiowy styl jest przygnebiajacy. Osobiście podoba mi sie nieco lekko pedantyczny styl Auto Moto Serwisu. Poprostu gość pisze i nazwya rzeczy po imieniu a nie na siłe wstawia jakieś zapozyczenia. Najgbardziej osobiście drazni mnie tuning pierwsze skojarzenie to pokretło na radia w garazu a nie silnik. Dużo lepiej brzmi polskie rasowanie.

 

 

Co do samego motocykla wolny rynek, wolny kraj jak maja zbyt to chwalić pana ze sa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drazni mnie tuning pierwsze skojarzenie to pokretło na radia w garazu a nie silnik. Dużo lepiej brzmi polskie rasowanie.

 

:biggrin: Ja wymiękam jak ludzie w pytają mnie nt.chińskich skuterków o odblokowanie. W Ich rozumieniu odblokowanie to zmiana cylindra, głowicy, wykręcenia jakiejś śrubki z gaźnika.... :banghead: Qrwa...czy trudno rozróżnić odblokowanie od tuningu? :banghead: Sorki - od rasowania? :biggrin:

 

 

Styl pisania w magazynie Automobilista czasem mnie przytłacza. Wszystko opisują tak poważnie, tak pedantycznie a błędów pisowni i ortograficznych nigdzie nie znajdziesz więcej niż w tym miesięczniku. :biggrin:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odblokowanie chińczyka to wyższa szkoła jazdy, nigdy niewiadomo co tam chińczyk włożył.

 

Albo czego w ogóle nie włożył. :biggrin:

 

No właśnie. Dlatego jak klient mnie pyta czy mu odblokuje chińczyka to od razu mu polecam zestaw 70ccm. :biggrin: Nie mam zamiaru brandzlować się szukając blokad aby w końcu stwierdzić że silnik jest po prostu taki słaby. :biggrin:

 

Ale nic to, dziś w ogłoszeniu widziałem moto, Suzuki GSX600F, dużo dodatków itp ale najlepsze było "Tuningowe siedzenie". :eek: :banghead: Co mam przez to rozumieć? :banghead: Myślałem że Dynojet i wydech wystarczą a tu trzeba jeszcze tuningowe siedzenie kupić żeby moto lepiej szło.

:icon_twisted:

 

 

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...