santi Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Mam pytanie odnośnie głowicy.W jednym z zaworów mam włożoną płytke 1,20 i zastanawiam się co zrobić gdy będę miał za mały luz zaworowy bo mniejszych plytek chyba nie ma.Głowica do wymiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Zeszlifować płytkę na wymagany wymiar na magnesówce. Lokalny szlifierz zrobi to za "flaszkę". Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Mam pytanie odnośnie głowicy.W jednym z zaworów mam włożoną płytke 1,20 i zastanawiam się co zrobić gdy będę miał za mały luz zaworowy bo mniejszych plytek chyba nie ma.Głowica do wymiany? Nie głowica a zawory. Po wymianie zaworów ustawisz prawidłowe luzy i zamontujesz głowicę ponownie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santi Opublikowano 2 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Mam jeszcze pytanie,czy gdyby mi się podparł zawór to byłyby wyraźne objawy np trudności w odpalaniu słabsze osiągi czy niekoniecznie.Obecnie mam za mały luz zaworowy i czekam na nowa plytke a chcialbym jeszcze ok 2 H pojeździć na torze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Twój motocykl i Twoja kasa ale jak masz za mały luz to trzeba ustawić prawidłowy a dopiero wtedy katować sprzęta na torze. Zaniedbania dużo kosztują. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 jak luz sie kończy to zawory bezwzględnie do wymiany, inaczej możesz nie wyjechać z podwórka a koszty nie są małe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 jeśli doprowadzisz do tego ze zawór bedzie non stop uchylony to bedą problemy z uruchomieniem silnika, jeśli na siłe bedziesz tym jezdził to skończy się tragedią. Czeka cię wymiana 5 zaworów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santi Opublikowano 2 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Obecnie motor jeździ super odpala od jednego kopa tyle ,że na jednym zaworze ma za maly luz o ok 0,06 czyli ma ok 0,04,norma 0,1-0,15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 jeśli doprowadzisz do tego ze zawór bedzie non stop uchylony to bedą problemy z uruchomieniem silnika, jeśli na siłe bedziesz tym jezdził to skończy się tragedią. Czeka cię wymiana 5 zaworów. Oj nie zawsze, w CRF np ssące padają dużo dużo częściej niż wydechowe, nie wiem jak to się ma w WR czy YZF> Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.