bully Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 to popchaj kopkę do polowy i trzymaj tak zeby nie odskoczyl odprężnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 (edytowane) No właśnie odprężnik jest automatyczny na lince chodzi razem z kopką jak się kopie. A na zwykły pych próbowaliśmy i koło nawet przyczepności nie złapało, szurało tylko po ziemi. linka elastyczna<wtedy nie szarpie>, kumpel<dobrze zeby wazył z 80kg> na miejscu pasażera i na 4/5 musi palić, linkę staraj się zaczepić na środku zeby nie skręcalo kierownicą jak zacznie ciagnać i chyba oczywiste jest ze zapalanie w ten sposób uda sie tylko na utwardzonej drodze gdy kupiłem swoją hondzinę to tez nie umiałem jej palić, w akcie desperacji zapaliłem za autem, potem zacząłem regulować i dłubać i teraz odpalanie jest banalnie proste nawet w klapkach i jeszcze jedno: mi kiedys na tym forum doradzono abym podgrzał farelką<lub suszarką> gazniki<ciepła benzyna lepiej odparowuje i nie zarzuca tak swiecy> i pamiętam, ze wtedy mi to pomogło powodzenia Edytowane 16 Września 2009 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
much@ Opublikowano 18 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 (edytowane) Motor w końcu zapalił i to kilka razy, pierw próbowałem go regulować pochodził po 30sek i zdychał. Później odpalił pochodził trochę jakieś 1.5 minuty regulowałem go ale i tak chodził na za wysokich obrotach, zdechł i z wężyka pod motorem wyleciało trochę płyn chłodniczego(wężyk wychodzi z korka chłodnicy). Zgrzał się strasznie, ale to może że chodził na wysokich obrotach dosyć. I teraz nie chce zapalić jak się tak zgrzał. Myślę że jak ostygnie to znowu zapali za którymś z kopnięciem, a jak jest ciepły powinien zapalić za pierwszym a tak nie jest(ale to może być też jeszcze źle wyregulowany), Macie jakieś propozycje co robić? Jak go odpaliłem ja ostygł to pochodził z 1,5 minuty jak go regulowałem jak chodził już w miarę na normalnych obrotach to zdechł, już nie wywalił wody z chłodnicy ale szybko się rozgrzał(nie wiem czy to normalne że w 1,5 minuty na postoju motor jest bardzo gorący nie da się dotknąć cylindra ani głowicy, blok silnika jeszcze ale i tak jest gorący, . I znowu ciężko go odpalić, pewnie odpali jak zwykle jak się go pokopie trochę. Ale pewnie znowu zgaśnie. Co może być? Filmik jak chodzi: Edytowane 18 Września 2009 przez much@ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
much@ Opublikowano 19 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 A co sądzicie o zmianie gaźnika na ten : http://moto.allegro.pl/item745958165_gazni...rna_rybnik.html to jest mikuni chyba. Czy jest to gaźnik nowszej generacji czy będe miał z nim takie same problemy co z regulacją mojego dellorto? Bo moje regulacje nic nie pomagają, wciąż ten sam problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Filmik jak chodzi: chodzi jak 2T :D jesli juz odpala to jestes na dobrej drodze do ogarniecia maszyny, ustaw wszystko jak serwisowka nakazuje i bedzie git, gazniki z allegro narazie bym odpuscil-skąd pewnosc ze to w ogóle nadaje się do twojego motocykla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
much@ Opublikowano 20 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 (edytowane) A umiecie mi to mniej więcej przetłumaczyć bo z anglika jestem średni. To jest z serwisówki: http://img5.imageshack.us/img5/2748/ganikb.jpg Był bym bardzo wdzięczny. A ten gaźnik z allegro, powinien przypasować bo wymiary są bardzo podobne po drobnych modyfikacjach podejdzie, a to są gaźniki bez żadnej elektryki więc nie powinno być problemów z przypasowaniem. Pomóżcie bo bo już mnie nerwica zalewa. A ostatnio próbowałem i nie I nie chodzi jak 2T tylko telefon jest dupny na maksa. Edytowane 20 Września 2009 przez much@ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Wykręć śrubkę B (tą od mieszanki) na 2.5 obrotu. Reguluj śrubką A aż do uzyskania pożądanych wolnych obrotów. To na początek powinno sprowadzić motocykl do stanu używalności pod warunkiem że dobrze jest ustawiony poziom paliwa w komorze pływakowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Podstawa to porównaj dysze najlepiej żeby były jak w oryginale cały airbox tez wszelkie otwory powycinane (jak sa )przez poprzednika pozasłaniaj itp. Następnie dokładnie umyj gaźnik poskręcaj go do kupy z manualem w ręku, czy niczego nie brakuje (np. jakiegoś małego oringu) potem skrupulatnie ustaw poziom paliwa taki jak w manualna iglice zapnij na środkowym rowku, itp. Następnie śrubę B wkręć na max a potem wykręć o 2,5. Odpalanie= jak nie ustawisz dobrze tłoka to możesz kopać do u…. śmierci a przy źle ustawionym gaźniku jeszcze dłużej, masz automatyczne dek. Zakładam ze świeca jest w pełni sprawna- czysta. Na zakręconym kraniku przekopujesz ze 3 razy odkręć kranik, ssanie, manetki nie ruszasz!. Delikatnie nogą przesuwaj kopniak w doł aż poczujesz maksymalny opór- tłok jest w drodze do GMP lub po „kliknieciu” auto dek. Wtedy delikatnie przełamujesz ten moment żeby tłok był w drodze do DMP ale jak naj bliżej GMP. Wtedy kopniak z powrotem i ile masz sił w nodze. ZAPALIŁ ;p jak nie to nie nerwowo bo go zalejesz tylko cała operacja powtórnie, podstawa to spokój a nie nerwowe kopanie. Po tym jak odpalił musisz go rozgrzać do tem. pracy najlepiej jak byś pojeździł. Teraz regulacja gaźnika ustaw normalne obroty nie ruszając „B” potem wkręcaj-wykręcaj B az do maksymalnych obrotów i tak ją zostaw a pozostałymi „śrubkami” ustaw normalne obroty. Skoro poprzednikowi palił to tobie tez musi. Po tej operacji pojeździ normalnie i sprawdź świecę, jak jest czarna to iglice zapnij tak aby głębiej wchodziła (zapinka na wyższy rowek ) jak jest biała to odwrotnie jak to nic nie pomogło zmień świecę na inną ciepłotę jak to nie pomogło szukaj odpowiedniej dyszy głównej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muraaas Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Podepnę się do tematu. Sporo było o regulacji gaźnika Dellorto PHM, mam taki w moim KTM. Ostatnio zacząłem mieć problemy z odpalaniem moto rano kiedy jest chłodno i wilgotno. Kiedy pogoda się poprawi, nawet po dłuższej przerwie wszystko wraca do normy (czyli pali od 3 kopa:)) ale rano to jest masakra. Jest jakas prosta rada jak radzić sobie kiedy jest duża różnica temperatur i wilgotności w ciągu dnia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Podepnę się do tematu. Sporo było o regulacji gaźnika Dellorto PHM, mam taki w moim KTM. Ostatnio zacząłem mieć problemy z odpalaniem moto rano kiedy jest chłodno i wilgotno. Kiedy pogoda się poprawi, nawet po dłuższej przerwie wszystko wraca do normy (czyli pali od 3 kopa:)) ale rano to jest masakra. Jest jakas prosta rada jak radzić sobie kiedy jest duża różnica temperatur i wilgotności w ciągu dnia ? Dajesz ssanie do oporu i mimo to nie pali? Jak to za 3-cim kopem? Nie przekopujesz go najpierw na wciśniętym odprężniku? Jak jest chłodno i wilgotno to generalnie trzeba wzbogacić mieszankę, czyli albo podnieść poziom w komorze pływakowej albo wkręcić 0.25 obrotu śrubkę od powietrza jeżeli problem jest tylko przy niskich obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muraaas Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Nie przekopujesz go najpierw na wciśniętym odprężniku? Przekopywanie na odprężniku pominąłem jako oczywiste ;) Jak jest chłodno i wilgotno to generalnie trzeba wzbogacić mieszankę, czyli albo podnieść poziom w komorze pływakowej albo wkręcić 0.25 obrotu śrubkę od powietrza jeżeli problem jest tylko przy niskich obrotach O taką poradę mi chodziło, dzięki. Tak BTW jest gdzieś w polskiej sieci jakieś tips&tricks dotyczace tego gaźnika ? Szukałem długo ale bezowocnie. Myślę że wielu może się przydać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.