Skocz do zawartości

much@

Forumowicze
  • Postów

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O much@

  • Urodziny 06/21/1991

Osobiste

  • Motocykl
    HUSABERG FE501 93`
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Poznań

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia much@

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Ja bym obstawiał coś ze sprzęgłem. Jak jedziesz to czy szybko się wkręca na maksymalne obroty,a motor nie jedzie?
  2. A jaka firma jest najlepsza z tych gaźników starszego typu: Dellorto, KEIHIN, Mikuni ???
  3. Ja się was nie pytam jak ustawić i wyregulować, bo gaźnik o tych samych wymiarach da się wyregulować pod dany silnik bez hamowni. Pytam się jakie gaźniki której generacji są lepsze. A i na którym będzie lepiej palił. A w husabergu to by się przydał remont, to wiem. Ale chcę unikać problemów na przyszłość po remoncie, bo gaźnik taki jak ja mam to montowali w dwusuwach.
  4. Witam Zastanawiam się nad zmianą gaźnika w moim sprzęcie, wypowiedzcie się na temat tych typów gaźników jak i czym się różnią. Który lepszy od którego. Daje przykładowe ich zdjęcia, może jeszcze jakieś inne typy istnieją? Ja mam podobny do tego: http://img97.imageshack.us/img97/2016/7780846141.jpg A ty daje przykłady: http://img98.imageshack.us/img98/8190/745958165.jpg http://img98.imageshack.us/img98/951/7651134861.jpg http://img97.imageshack.us/img97/4913/786125144.jpg
  5. A umiecie mi to mniej więcej przetłumaczyć bo z anglika jestem średni. To jest z serwisówki: http://img5.imageshack.us/img5/2748/ganikb.jpg Był bym bardzo wdzięczny. A ten gaźnik z allegro, powinien przypasować bo wymiary są bardzo podobne po drobnych modyfikacjach podejdzie, a to są gaźniki bez żadnej elektryki więc nie powinno być problemów z przypasowaniem. Pomóżcie bo bo już mnie nerwica zalewa. A ostatnio próbowałem i nie I nie chodzi jak 2T tylko telefon jest dupny na maksa.
  6. A co sądzicie o zmianie gaźnika na ten : http://moto.allegro.pl/item745958165_gazni...rna_rybnik.html to jest mikuni chyba. Czy jest to gaźnik nowszej generacji czy będe miał z nim takie same problemy co z regulacją mojego dellorto? Bo moje regulacje nic nie pomagają, wciąż ten sam problem.
  7. Motor w końcu zapalił i to kilka razy, pierw próbowałem go regulować pochodził po 30sek i zdychał. Później odpalił pochodził trochę jakieś 1.5 minuty regulowałem go ale i tak chodził na za wysokich obrotach, zdechł i z wężyka pod motorem wyleciało trochę płyn chłodniczego(wężyk wychodzi z korka chłodnicy). Zgrzał się strasznie, ale to może że chodził na wysokich obrotach dosyć. I teraz nie chce zapalić jak się tak zgrzał. Myślę że jak ostygnie to znowu zapali za którymś z kopnięciem, a jak jest ciepły powinien zapalić za pierwszym a tak nie jest(ale to może być też jeszcze źle wyregulowany), Macie jakieś propozycje co robić? Jak go odpaliłem ja ostygł to pochodził z 1,5 minuty jak go regulowałem jak chodził już w miarę na normalnych obrotach to zdechł, już nie wywalił wody z chłodnicy ale szybko się rozgrzał(nie wiem czy to normalne że w 1,5 minuty na postoju motor jest bardzo gorący nie da się dotknąć cylindra ani głowicy, blok silnika jeszcze ale i tak jest gorący, . I znowu ciężko go odpalić, pewnie odpali jak zwykle jak się go pokopie trochę. Ale pewnie znowu zgaśnie. Co może być? Filmik jak chodzi:
  8. No właśnie odprężnik jest automatyczny na lince chodzi razem z kopką jak się kopie. A na zwykły pych próbowaliśmy i koło nawet przyczepności nie złapało, szurało tylko po ziemi.
  9. Dobry pomysł z tym odpalaniem na pych tylko czy macie jakiś bezpieczny sposób na przywiązanie linki do motocykla, tak abym się nie zabił. I który bieg wrzucić i przy jakiej prędkości około. I nie wiem czy starczy moje 60kg aby koło złapało przyczepność. Oczywiście samochodem do ciągnięcia w chodzi w grę.
  10. A i wcześniej jak odpalał i kręciłem śrubką tą za sprężynką to nie było żadnej reakcji(w dwusuwie to ona zwiększała wolne obroty),a ty zwiększała obroty tylko ta druga i to też tak nie za bardzo. Ja myślę że coś ten gaźnik jest zje*any i tyle.
  11. Nie wiem czy to może być ważne, ale napisze. A więc jak czyściłem gaźnik to zobaczyłem że pływaki są dwa obok siebie i powinny to być lustrzane odbicia a tak nie jest są takie same i jakoś tam nie pasują. Nie wiem czy tak jest seryjnie, ale może to też ma jakiś związek. A no fajnie by było go odpalić i rozgrzać próbowałem różne kombinacje ustawień i nic po tej ostatniej wizycie u mechanik nawet nie chce zagadać tylko czasem strzał z tłumika(tylko na ssaniu), może źle zawory wyregulował,niby mówił że tak jak w serwisówce. Świeca iskrę ma dobrą w odpowiednim momencie, a silnik nie dostaje chyba odpowiedniej mieszanki, bo albo się zaleje beną lub świeca sucha. Może kupić jakąś lepszą świece irydową lub z dwoma elektrodami. Normalna świeca zgodna z serwisówką to NGK C8E. Filtr powietrza nówka nie nasączony jeszcze, a dolot raczej szczelny w 99%.
  12. A od czego podpasuje gaźnik narazie jest stary dellorto 38 zero elektryki, stara przepustnica. Od czego szukać gaźnika wolę go wymienić i nie mieć później problemów w terenie np. Daje fotkę jaki jest u mnie. http://img16.imageshack.us/img16/8352/p1070865e.jpg
  13. Na razie oddam żeby to zrobili jakoś, może jeszcze da się tym jeździć. Bo z tego co widzę to na youtube jakoś ludzie radzą sobie z odpalaniem. A co myślicie o Kacie LC4??? Też brałem go pod uwagę, ale padło na husa i tera trochę żałuję. Bo jak oglądałem LC4 to odpalał idealnie tylko trochę ciężki jak dla mnie ale pewnie idze się przyzwyczaić. A co do dr350 to trochę słabiutkie to jak dla mnie. A większe siano na nowy moto będę mieć dopiero na początek przyszłego sezonu, najlepiej szukać jak jeszcze końcówka zimy, zawsze się co ciekawego trafi.
  14. Tak tylko kto mi to kupi jak nie odpala :banghead: Oddam do regulacji niech zrobią to co potrafią i sprzedaję. Macie racje. A co polecicie zamiast tego do 5-6tys. zarejestrowanego i nie ma to być dwusów, myślałem na ktm LC4 600 lub 620, tylko on jest dużo cięższy i większy a nie jestem postury olbrzyma.
  15. No właśnie poprzedni właściciel mi przywiózł. Ale zapchanie to nie problem jakieś 5km. Tylko żebym nie stracił majątku na te wszystkie regulacje które nic nie dadzą. Czy wymiana gaźnika na nowszy typ od husabergów lub ktma rozwiązała by problem kłopotów z tym motocyklem? Bo nawet jeśli ktoś mi to wyreguluje na tym gaźniku to nie chcę jeździć co tydzień na regulacje. Gaźnik od huski ktma lub husberga dostane do 500zł a to będzie wydatek jednorazowy i na stałe. Proszę o wypowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...