much@ Opublikowano 10 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 Mialeś czym przywiezc z Bełchatowa, a nie masz czym kilka ulic od dalej? A co zrobisz gdy coś klęknie 30km od domu, przypchasz? Twoje kłopoty to nie wina kompresji <lc4 pali swietnie przy kompresji 3Atm.>, ja obstawiam słabą technikę+rozregulowany gaznik, ew. rozrząd przestawiony o 1 ząbek. Zawiez do speca bo szkoda zdrowia. No właśnie poprzedni właściciel mi przywiózł. Ale zapchanie to nie problem jakieś 5km. Tylko żebym nie stracił majątku na te wszystkie regulacje które nic nie dadzą. Czy wymiana gaźnika na nowszy typ od husabergów lub ktma rozwiązała by problem kłopotów z tym motocyklem? Bo nawet jeśli ktoś mi to wyreguluje na tym gaźniku to nie chcę jeździć co tydzień na regulacje. Gaźnik od huski ktma lub husberga dostane do 500zł a to będzie wydatek jednorazowy i na stałe. Proszę o wypowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 Co do wspólnego kopania. Mozna spróbować, choć z moim stan kręgosłupa to zatrudnię do tego mechaników, mówiąc co i jak mają robić. Ja sobie co najwyżej mogę pokopać żonę po kostkach tiaaa komu jak komu..... :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mat3k Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 (edytowane) Ja bym pierwsze sprawdził jakby chodził na tym gaźniku. Moim zdaniem masz chyba burdny gaźnik i wali ciągle ssaniem. Czachor kiedyś mówił ,że miał Husaberga to więcej robił, niż jezdził ;-) Edytowane 10 Września 2009 przez Mat3k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 (edytowane) Bo nawet jeśli ktoś mi to wyreguluje na tym gaźniku to nie chcę jeździć co tydzień na regulacje. Gaźnik od huski ktma lub husberga dostane do 500zł a to będzie wydatek jednorazowy i na stałe. Proszę o wypowiedzi. A Ty co masz jak nie Husaberga?? W starych Husqvarnach i KTM'ach też będziesz miał DellOrto. No chyba że z nowszych modeli to Keihin ale z taki to musisz dać powyżej 1000zł. W tych pieniądzach możesz kupić podciśnieniowy Mikuni od cywilizowanego LC4, ale do takiego moto jak masz to chyba zakrawa na zbrodnie. Bez przesady z tą regulacją, jak Ci go ktoś ustawi to będzie chodził, drobne korekty regulacji to mogą być potrzebne jak się ochłodzi na zewnątrz ale takie regulacje to się robi siedząc na moto w środku lasu. Po pewnym czasie sam wiesz którą śrubkę wkręcić a którą wykręcić. I na pewno nie rozreguluje się tak że nie będzie chciał jeździć. Chłopie nie ma wyjścia, musisz go oddać w ręce kogoś kto miał podobną maszynę. Edytowane 10 Września 2009 przez DEAD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Tak jak ktoś wcześnej napisał sprzedaj ten wynalazek i kup coś normalnego. Miałem takie ścierwo przez 2tyg. tylko mój to była 400-setka. Na zimno palił od strzała, jak się zagrzał nie było bata żeby odpalić z kickstartera, regulowaliśmy, czyściliśmy i nic to nie dało. Ten motocykl powinno się za kare komuś dawać do jazdy i serwisowania. Jak rozmawiałem z ludźmi którzy jeżdżą tym to mówili że niezaleznie od pojemności raz w roku piec w proszek i remont, i dopiero można w miare bezawaryjnie jezdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
much@ Opublikowano 11 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Tak tylko kto mi to kupi jak nie odpala :banghead: Oddam do regulacji niech zrobią to co potrafią i sprzedaję. Macie racje. A co polecicie zamiast tego do 5-6tys. zarejestrowanego i nie ma to być dwusów, myślałem na ktm LC4 600 lub 620, tylko on jest dużo cięższy i większy a nie jestem postury olbrzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Dorzuc ze 2 tyś, i kupisz Suzuki DRZ a to tez konkretne moto, choc wiadomo że z FE 501 rownac sie nie może. Ale przynajmniej nie bedziesz miał z nim problemów i jest rozrusznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Za 6 tysi wybij sobie z głowy 4T w dodatku z papierem. Kupić kupisz ale pewnie po takim zakupie i pierwszym rozebraniu silnika z łezką w oku będziesz wspominał "bezawaryjność" Husaberga ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 odezwij sie moze cos sie da zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mat3k Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 za 5-6tyś to możesz mieć wspaniały motorek ,którym jest Suzuki Dr 350 ;-) jeżeli masz 7tyś. to ja mam na sprzedasz KTM SXC 540 LC4 121kg na suchym a mocy napewno nie brakuje w nim ;-) wysokość jest ustawiony dla mniejszych osób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Myśle że po husie 501 kolega raczej nie bedzie szukał muła w stylu dr 350 tylko czegoś bardziej brutalnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Wydech SPES , a filtr nie wiem;d (mam go od tygodnia) Co jest dziwne ,że na ciepłym odpala na ssaniu (czasem nawet do 10 kopów) czyli moto masz około 3 tygodnie i już chcesz sprzedać koledze z forum tą 10-cio letnią laleczkę ??? Brak słów biorąc pod uwagę magiczne 17 i "sprzedasz" :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Myśle że po husie 501 kolega raczej nie bedzie szukał muła w stylu dr 350 tylko czegoś bardziej brutalnego. fakt, tyle się ojezdzil na tym brutalu, ze teraz tylko 500 2t moze go zaskoczyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
much@ Opublikowano 12 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Na razie oddam żeby to zrobili jakoś, może jeszcze da się tym jeździć. Bo z tego co widzę to na youtube jakoś ludzie radzą sobie z odpalaniem. A co myślicie o Kacie LC4??? Też brałem go pod uwagę, ale padło na husa i tera trochę żałuję. Bo jak oglądałem LC4 to odpalał idealnie tylko trochę ciężki jak dla mnie ale pewnie idze się przyzwyczaić. A co do dr350 to trochę słabiutkie to jak dla mnie. A większe siano na nowy moto będę mieć dopiero na początek przyszłego sezonu, najlepiej szukać jak jeszcze końcówka zimy, zawsze się co ciekawego trafi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 (edytowane) ktm lc4 600-swietna zawiecha WP, mnóstwo mocy, ale nie jest tak niezniszczalny jak sprzet made in japan, coś za cos Edytowane 13 Września 2009 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.