Skocz do zawartości

FE501 ciężko zapala, i jak zapali jest problem


much@
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mialeś czym przywiezc z Bełchatowa, a nie masz czym kilka ulic od dalej? A co zrobisz gdy coś klęknie 30km od domu, przypchasz?

 

Twoje kłopoty to nie wina kompresji <lc4 pali swietnie przy kompresji 3Atm.>, ja obstawiam słabą technikę+rozregulowany gaznik, ew. rozrząd przestawiony o 1 ząbek.

 

Zawiez do speca bo szkoda zdrowia.

 

No właśnie poprzedni właściciel mi przywiózł. Ale zapchanie to nie problem jakieś 5km. Tylko żebym nie stracił majątku na te wszystkie regulacje które nic nie dadzą.

 

Czy wymiana gaźnika na nowszy typ od husabergów lub ktma rozwiązała by problem kłopotów z tym motocyklem? Bo nawet jeśli ktoś mi to wyreguluje na tym gaźniku to nie chcę jeździć co tydzień na regulacje.

Gaźnik od huski ktma lub husberga dostane do 500zł a to będzie wydatek jednorazowy i na stałe. Proszę o wypowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wspólnego kopania. Mozna spróbować, choć z moim stan kręgosłupa to zatrudnię do tego mechaników, mówiąc co i jak mają robić. Ja sobie co najwyżej mogę pokopać żonę po kostkach

 

tiaaa komu jak komu..... :notworthy:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym pierwsze sprawdził jakby chodził na tym gaźniku. Moim zdaniem masz chyba burdny gaźnik i wali ciągle ssaniem. Czachor kiedyś mówił ,że miał Husaberga to więcej robił, niż jezdził ;-)

Edytowane przez Mat3k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo nawet jeśli ktoś mi to wyreguluje na tym gaźniku to nie chcę jeździć co tydzień na regulacje.

Gaźnik od huski ktma lub husberga dostane do 500zł a to będzie wydatek jednorazowy i na stałe. Proszę o wypowiedzi.

A Ty co masz jak nie Husaberga?? W starych Husqvarnach i KTM'ach też będziesz miał DellOrto. No chyba że z nowszych modeli to Keihin ale z taki to musisz dać powyżej 1000zł.

W tych pieniądzach możesz kupić podciśnieniowy Mikuni od cywilizowanego LC4, ale do takiego moto jak masz to chyba zakrawa na zbrodnie.

 

Bez przesady z tą regulacją, jak Ci go ktoś ustawi to będzie chodził, drobne korekty regulacji to mogą być potrzebne jak się ochłodzi na zewnątrz ale takie regulacje to się robi siedząc na moto w środku lasu. Po pewnym czasie sam wiesz którą śrubkę wkręcić a którą wykręcić. I na pewno nie rozreguluje się tak że nie będzie chciał jeździć.

 

Chłopie nie ma wyjścia, musisz go oddać w ręce kogoś kto miał podobną maszynę.

Edytowane przez DEAD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak ktoś wcześnej napisał sprzedaj ten wynalazek i kup coś normalnego. Miałem takie ścierwo przez 2tyg. tylko mój to była 400-setka. Na zimno palił od strzała, jak się zagrzał nie było bata żeby odpalić z kickstartera, regulowaliśmy, czyściliśmy i nic to nie dało. Ten motocykl powinno się za kare komuś dawać do jazdy i serwisowania. Jak rozmawiałem z ludźmi którzy jeżdżą tym to mówili że niezaleznie od pojemności raz w roku piec w proszek i remont, i dopiero można w miare bezawaryjnie jezdzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko kto mi to kupi jak nie odpala :banghead: Oddam do regulacji niech zrobią to co potrafią i sprzedaję. Macie racje. A co polecicie zamiast tego do 5-6tys. zarejestrowanego i nie ma to być dwusów, myślałem na ktm LC4 600 lub 620, tylko on jest dużo cięższy i większy a nie jestem postury olbrzyma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za 5-6tyś to możesz mieć wspaniały motorek ,którym jest Suzuki Dr 350 ;-) jeżeli masz 7tyś. to ja mam na sprzedasz KTM SXC 540 LC4 121kg na suchym a mocy napewno nie brakuje w nim ;-) wysokość jest ustawiony dla mniejszych osób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydech SPES , a filtr nie wiem;d (mam go od tygodnia)

 

Co jest dziwne ,że na ciepłym odpala na ssaniu (czasem nawet do 10 kopów)

 

czyli moto masz około 3 tygodnie i już chcesz sprzedać koledze z forum tą 10-cio letnią laleczkę ???

Brak słów biorąc pod uwagę magiczne 17 i "sprzedasz" :icon_evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie oddam żeby to zrobili jakoś, może jeszcze da się tym jeździć. Bo z tego co widzę to na youtube jakoś ludzie radzą sobie z odpalaniem. A co myślicie o Kacie LC4??? Też brałem go pod uwagę, ale padło na husa i tera trochę żałuję. Bo jak oglądałem LC4 to odpalał idealnie tylko trochę ciężki jak dla mnie ale pewnie idze się przyzwyczaić. A co do dr350 to trochę słabiutkie to jak dla mnie. A większe siano na nowy moto będę mieć dopiero na początek przyszłego sezonu, najlepiej szukać jak jeszcze końcówka zimy, zawsze się co ciekawego trafi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...