Skocz do zawartości

Problemy porady techniczne


Rekomendowane odpowiedzi

W poprzedniej maszynie zjechałem dwa komplety Metzeler Maraton ME 880 w rozmiarze HD i naprawdę polecam .teraz mam prawie nowe Dunlopy D 402 więc muszę się trochę pomęczyć,ale narazie tragedii nie ma a już nalatałem na nich ok 500mil.Obecnie Metzelery są produkowane w Brazylii .

 

Uważaj na te Dunlop`y, są zdradliwe. Niby wszystko ok, na mokrym jadą jak trzeba, niby masz kontrolę hamulca aż tu nagle...ślizgasz się nawet nie czując tego. Swoją Elką startowałem spod świateł średnio ostro w deszczu i przy zapięciu 2 biegu tył zrobił wielki uślizg. Nie spodziewałem się tego nawet na sportowych sprzętach a to mułowaty HD takie coś odstawia. :banghead: Przy najbliższej okazji mam zamiar się pozbyć Dunlop`ów. Chłopaki w UK bardzo zachwalają ME880, większość jeźdźców HD których tam znam lata na nich właśnie, chwalą sobie bo UK to deszczowa kraina. Niestety jakość brazylijskich ME spadła trochę.

 

 

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Następne będą Metzelerki,ale puki co to Dunlopki muszę zjechać do zera.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja, jak tylko nadarzy się okazja, zmienię te badziewiackie Dunlopy na inne gumy, bo już nie raz w deszczu widziałem swoje tylne koło z boku bike'a... :eek: Trochę czułem się jak na speedway'u i strachu się najadłem :wink:

Najzwyczajniej w świecie te stock'owe Dunlopy są za twarde i stąd takie kłopoty z trakcją. Jeszcze w słoneczne dni to można się śmiało składać i szlifować podesty (tu się nie zawiodłem ani razu), ale wystarczy trochę wilgoci i zaczyna się walka o utrzymanie w pionie... :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Chcialem nasmarowac linke sprzegra w sportsterze 883 i sie zastanawiam czy mozna to zrobic bez spuszczania oleju? Czy trzeba odkreic caly dekielek i dopiero tam poluzwoac linke? Z gory dzieki za pomoc:P

 

Nie, nie musisz.

Musisz poluzowac linke do max na regulacji dlugosci (pod to "pomarszczona" guma w srodku dlugosci linki)

Zdejmujesz C-clip z metalowego bolca/oski dzwigni sprzegla, wyjmujesz dzwignie z obudowy , wypychasz plastikowy bolec trzymajacy linke w dzwigni sprzegla i masz linke gotowa do olejenia.

 

Nie podpowiem ci jak oleic sama linke poniewaz jest wiele sposobow, a nie wiem ktory z nich najbardzie by ci pasowal

 

Powodzenia

 

 

Ja, jak tylko nadarzy się okazja, zmienię te badziewiackie Dunlopy na inne gumy, bo już nie raz w deszczu widziałem swoje tylne koło z boku bike'a... :eek: Trochę czułem się jak na speedway'u i strachu się najadłem :wink:

Najzwyczajniej w świecie te stock'owe Dunlopy są za twarde i stąd takie kłopoty z trakcją. Jeszcze w słoneczne dni to można się śmiało składać i szlifować podesty (tu się nie zawiodłem ani razu), ale wystarczy trochę wilgoci i zaczyna się walka o utrzymanie w pionie... :banghead:

 

W moim poprzednim '93 FLHS mialem Avon Roadrunner.

Byla wspaniala, tak na suchym jak i na drodze z 5 cm wody.

Wystarczylo jedynie na 6 k mil.

 

 

THIS IN NOT ABOUT DRIVING ANYMORE

THIS IS A FUCKING FASHION SHOW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim poprzednim '93 FLHS mialem Avon Roadrunner.

Byla wspaniala, tak na suchym jak i na drodze z 5 cm wody.

Wystarczylo jedynie na 6 k mil.

 

No właśnie tez tak wyczytałem w poście, który przesłałeś z HarleyTechTalk. Tam też gość wskazywał, że są dobre, ale szybko się ścierają... 6.ooo mil to faktycznie nie dużo, ale może miałeś CVO i paliłeś gumę ;)

Poszukam jeszcze jakiś innych WW, może coś znajdę, ale możliwości wyboru widzę coraz mniej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w tamtym roku jezdziłem na dunlopie (był jeszcze orginał).Tak mnie wkurzył trzy razy i to w krótkim czasie, na suchej drodze.Zimą wymieniłem na metzelera M880 maraton,wiem że będzie dobrze bo jezdziłem na nich na Yamaha 535.Dunlop jast może dobry w ciepłym klimacie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tia. Dunlop jest dobry na amerykańskie proste drogi bez zakrętów i ichniejsze speed limit`y. :biggrin: W PL na ciepłym, zdrowym asfalcie są OK ale w deszczu to już porażka. Electrą latałem na nich nawet zimą przy ujemnych temp. i wteyd to była masakra, wyjście z gazem z delikatnego nawet łuku było mini-driftem prawie za każdym razem. Da się to opanować ale przyjemności zero, jedziesz sztywno jakbyś miał kij od miotły w d....

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby co to te Metzelery ME880 Marathon są produkowane w trzech wersjach ... czyli normalny czarny bok ,szeroki biały pas (WW) , wąski biały pasek (NWS)

 

Ale obciach, że tych Metz'ów wcześniej nie sprawdziłem od strony WW... Faktycznie są takie :) Czyli raczej klamka zapadła co do wyboru gumek. Dzięki za podpowiedź :lalag:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ma ktoś może manual do Softail 2005, albo link do strony gdzie mogę coś takiego znaleźć, bo to pewnie jakieś 200MB... :biggrin:

Mam do rocznika 2007. Część rzeczy oczywiście się pokrywa, ale wiadomo, że były zmiany.

 

Z góry dzięki za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Ci polecę tą książkę,wole wydanie książkowe bo łatwiej z tym do moto podejść. http://moto.allegro.pl/item967019892_harle...xs_2000_05.html .

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Softa też mam ta 2007. Pewnie ta sama bo ok.200MB. :biggrin:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Ci polecę tą książkę,wole wydanie książkowe bo łatwiej z tym do moto podejść. http://moto.allegro.pl/item967019892_harle...xs_2000_05.html .

 

 

No właśnie też na nią patrzałem. Skoro polecasz i korzystasz to pewnie warto odżałować te parę złotych ;)

Thx :lalag:

 

Do Softa też mam ta 2007. Pewnie ta sama bo ok.200MB. :biggrin:

 

Ta, to pewnie ten sam plik i może jeszcze z tej samej stron ściągnięty he, he... :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja akurat mam inną , http://moto.allegro.pl/item974901788_harle...t_99_05_sl.html .Ale to dlatego że mam trochę inne moto.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...