Skocz do zawartości

Problemy porady techniczne


Rekomendowane odpowiedzi

No to w moim garażu "power is back". :biggrin: Dziś, a nawet wczorej wieczorem Evo wrócił do świata żywych ale że paliłem beza kolektorów pierwszą próbę to się nie liczy. Dziś zmontowałem wydech i oficjalnie odżył. Chociaż coś nie tak jest, chyba lewe powietrze mi łapie bo poniżej 2500RPM kicha, strzela i świruje. Powyżej 2,5k jest dobrze. Sprawdziłem gaźnik i króciec oraz uszczelki, kombinowałem ale czasu nie starczyło. Macie jakieś pomysły? Czy przy montażu króćca jest jakaś tajemna sztuczka montażu? W sumie to dziś moto byłoby gotowe do wyjazdu na drogę gdyby nie to kichanie. Poza tym to tylko żarówki włożyć mi zostało i włącznik awaryjnych ulepszyć. :buttrock:

 

W sumie po weekendzie jestem wyczerpany. Piątek po pracy siedziałem w garażu do g.23, w sobotę od 10 rano do północy i dziś od 8 do 18 prawie. Tylko 30 min przerwy na obiad i przejażdżkę SHL-ką wkoło JuraParku. :biggrin: Lece w kimę, pewnie Electra i jej magiczne śrubki będą mnie się śniły w nocy. :icon_evil:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A już myślałem że nie skończysz w tym sezonie.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jednak się udało. :biggrin: Gdyby jeszcze silnik chodził tak jak trzeba. Zabawa z zaworami i nowe pierścienie dały radę bo teraz akumulator nie kręci już tak rześko jak przed naprawą. Uporam się z lewym powietrzem, pojeżdżę trochę i zmierzę ciśnienie wtedy.

 

Pozbyłem się "zderzaka" z przedniego błotnika, dzięki czemu teraz wygląda wiele lepiej. Mogłem więc zastosować krótsze śruby do mocowania błotnika a te dłuższe użyłem do mocowania "ucha" osi koła, w ten sposób rozwiązując problem brakujących śrub. :clap:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ucho osi przedniego koła masz na śrubach?U mnie są szpilki.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No powinny być szpilki. Jedna z nich była już czerstwa jak kupiłem moto, w sezonie grzebałem w przednim kole i to zauważyłem, dałem 2 nakrętki i było OK ale tej zimy już pozbyłem się szpilki. Wkręciłem śrubę, na razie tylko bo nie mogę się zdecydować z którego sklepu zamówić śruby calowe. :banghead: Będę chyba zakładał osłony "talerze" na przednie hamulce to wtedy zmienię na szpilkę tak jak powinno być. Kiedyś miałem te talerze założone ale zdjąłem bo mnie nudziły - za dużo chromu na nich jest który trzeba czasem polerować :biggrin: ale teraz mam zamiar założyć tak dla odmiany, jednak mi się podobają. :biggrin:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabiał moze ktoś temat tylnej opony w night rodzie ? W tej chwili jest chyba fabryczne 180/55 ,a gostek chce większy lacz . W wachaczu widać że jest miejsce ,tylko ile można max założyć aby to się na feldze utrzymało ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinno wejść na tą felgę 200/50 tylko czy znajdzie taką oponę.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

200/50/18 ... Są w takim rozmiarze Metzelery ME 880 Matathon .

 

Czyli ostatecznie to mu wrzucę właśnie te metzelerki , ale ... przychodzi mi do głowy tylne koło od V-Roda Muscle , który ma w oryginale 240 . Patrząc na tylny wahacz to miejsca jest dosyć . Błotnik gostek już ma od Muscla wiec pozostała by kwestia czy oryginalny pulley i hamulce wejdą na felgę Muscla i dalej czy takie skompletowane koło wejdzie na tego Night-roda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

200/50/18 ... Są w takim rozmiarze Metzelery ME 880 Matathon .

 

 

falko, pytanie mam: polecasz Metzeler'y ogólnie do HD... ? Ja mam na swoim stokowe Dunlopy i to straszna kicha jest - ślizgają się przy każdej okazji... Znajomek polecił mi Avon'y, bo są bardziej miękkie. Te fabrycznie zakładane Dunlopy są twarde jak drewno, więc o bardziej miękkie chyba nie trudno, tylko czy poprawi się prowadzenie mojego grzmota... :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od tych Dunlopów D208 to chyba każda opona jest lepsza . Chłopaki z HOG-a pakują na swoje HD-eki Micheliny Comandery ,które są o niebo lepsze od tych Dunlopów .

 

Ja przyznam że nigdy na tych Metzelerach ME 880 Marathon nie śmigałem , ale właśnie zamówiłem sobie takowe do mojej Electry . Sugerowałem się kilkoma testami porównawczymi w necie z których wynika że te Metzelery są nawet lepsze od tych Michelinów Commander oraz zdecydowanie lepsze od Dunlopów D208 . Dodatkowo na te Marathony wskazuje kilku moich kumpli którzy na nich smigają ,więc klamka zapadła .

A czy faktycznie są dobre to dopiero stwierdzę jak się przekonam sam.

 

pzdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, jak ktoś już śmigał na takich gumach, to warto posłuchać co ma do powiedzenia w tej sprawie. W takim razie poszukam sobie jakiegoś info o tych Michałkach :)

U mnie dochodzi jeszcze jedna kwestia: mam założone whitewall'e i takie chciałbym też założyć po wymianie. I tu pojawia się kłopot, bo nie każdy producent takie robi... :(

 

Tak czy inaczej, dzięki za info :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, jak ktoś już śmigał na takich gumach, to warto posłuchać co ma do powiedzenia w tej sprawie. W takim razie poszukam sobie jakiegoś info o tych Michałkach :)

U mnie dochodzi jeszcze jedna kwestia: mam założone whitewall'e i takie chciałbym też założyć po wymianie. I tu pojawia się kłopot, bo nie każdy producent takie robi... :(

 

Tak czy inaczej, dzięki za info :lalag:

 

Tutaj podaje jedna z wielu wypowiedzi na forum Harley Tech Talk:

 

Re: Dunlop E3's or Michelin Commanders??

« Reply #18 on: March 20, 2010, 06:25:07 AM »

I've tried Dunlop stock (hated them), to Metzler, (too many quality issues), to Avon Venom (Loved the tire, but got bad mileage), to D3 Elites on a friend bike (he worn them out very quickly), to now I'm running Michelin (as he is too).

 

The Michelin's hold the rode as good as the Avon's, great in massive rain fall with standing water on the road, great over tar snakes and painted lines. (can't feel them). And so far, they are holding well on mileage wear.

 

I plan to stay with the Michelins. BTW, I go through 3 or more sets per year, the Avons were very consistent on quality, my gut feeling is the Michelins will be as well.

 

 

ME880 sa doskonale o ile znajdziesz Made in Germany, a te do HD nie sa niestety dostepne w USA.

 

Obecnie zalozone mam Micheliny i jestem zadowolony

 

 

 

THIS IN NOT ABOUT DRIVING ANYMORE

THIS IS A FUCKING FASHION SHOW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poprzedniej maszynie zjechałem dwa komplety Metzeler Maraton ME 880 w rozmiarze HD i naprawdę polecam .teraz mam prawie nowe Dunlopy D 402 więc muszę się trochę pomęczyć,ale narazie tragedii nie ma a już nalatałem na nich ok 500mil.Obecnie Metzelery są produkowane w Brazylii .

Edytowane przez piter 1600

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabiał moze ktoś temat tylnej opony w night rodzie ? W tej chwili jest chyba fabryczne 180/55 ,a gostek chce większy lacz . W wachaczu widać że jest miejsce ,tylko ile można max założyć aby to się na feldze utrzymało ?

 

 

Hej!!

 

Jeżeli jest to pierwszy night rod special z 2006 roku to max włożysz

200/50/18 bez przeróbek.

 

Po 2007 roku wszystkie modele z rodziny V- Rod mają 240 ale inna rawka, wahacz...

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj podaje jedna z wielu wypowiedzi na forum Harley Tech Talk:

 

The Michelin's hold the rode as good as the Avon's, great in massive rain fall with standing water on the road, great over tar snakes and painted lines. (can't feel them). And so far, they are holding well on mileage wear.

 

 

Dzięki za ten post :lalag: bo z niego wynika, że Avon'y to też dobry wybór - nie gorszy niż Michałki. Avon robi te nieszczęsne WW, więc ufff... kamień z serca mi spadł :) Co ważne, z tekstu wynika, że dają dobre prowadzenie podczas jazdy w deszczu, a to na stock'owych Dunlop'ach ociera się o kaskaderkę ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...