NATHAN Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 No właśnie :) czyli jakiś dobry single fire o jakim mi wspominałeś na privie :) np. CRANE CAMS albo DYNATEK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Ano, zapłonów do wyboru jest w pytę i jeszcze trochę. Dyna, Crane, Accel i coś tam jeszcze. Jakiś Altmann z wbudowanym immo bodajże, ale w te już nie wnikałem bo niemiecko brzmią. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olkrzys Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Odebrałem wczoraj swojego sprowadzonego FLHX...Rok produkcji 2007.Wszystko pięknie, ale nie chce zagadać....Immobilizer działa, iskra jest, kręci całkiem dobrze, ale nie odpala...Proszę o sugestie, porady... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Sprawdź czy paliwo dochodzi ,świece powinny być mokre,a może one same należy wymienić. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Ano, od tego trzeba zacząć. Wtrysk bezpośredni czyli kapnij w cylinder i patrz co wtedy. Jeśli kichnie, prychnie i się odezwie na chwilę to wiesz że układ zasilania jest trafiony. Może paliwo stare, woda itp. Może pompa wysiadła czy coś. Możliwości jest wiele, zacznij od najłatwiejszych. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olkrzys Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Naładowałem akumulator i kręci całkiem żywo.Pompa słychać że działa,po ok.5 sek kręcenia na ekranie pojawia się żółta kontrolka silnika.No właśnie, świece są SUCHE...Dwie teorie z którymi się spotkałem do oceny:-zablokowane wtryskiwacze (podczas podróży statkiem,od wstrząsów komputer zablokował układ zasilana. Podobno komputer tak reaguje podczas wypadku)-ponowne wpisanie kody pin (podczas transportu alarm włączał się wielokrotnie i coś się zablokowało) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Alarm, w nim bym poszukał przyczyny, może odcina dopływ paliwa i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olkrzys Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 Problem rozwiązany,motocykl odpalony, pierwsze kilometry nawinięte :)Opiszę naprawę ponieważ przyczyna problemu była wyjątkowo banalna, a jednocześnie trudna do zdiagnozowania.Nie wiem jak jest w innych modelach, ale w FLHX przewód paliwowy jest podłączony do zbiornika przez zawór.Zawór działa w ten sposób że wciskamy króciec do góry,przesuwamy pierścień zabezpieczający do góry i możemy odpiąć króciec z przewodem od zbiornika.W tym momencie zawór się zamyka i możemy zdemontować zbiornik a paliwo nie leci.No i teraz najważniejsze. Podłączając zawór z powrotem, wtykamy go jedynie na miejsce, NIE DOTYKAMY PIERŚCIENIA ZABEZPIECZAJĄCEGO.Jeżeli pierścień zabezpieczający pociągniemy milimetr w dół, to zawór w zbiorniku odcina dopływ paliwa.I ja właśnie tak miałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 Sprawdz ten zawór porządnie. Nic takiego nie powinno mieć miejsca. Podejrzewam że ten zawór jest nie ten teges...Pierścionek nic nie ma do zamykania zaworu. To zabeapieczenie przed wysunięciem. Czyli zapewne pierścinek źle utrzymuje szybkozłączke od strony wtrysku.Tam dosć częśto występuje inny problem. Piasek się dostaje podczas niechlujnego servisowania i albo zapierdoli wtryski, albo leje ten zawór jak głupi. Oblukaj też stan O-ringów uszczelniających.Rozbierz dziada i porządnie sprawdz jeszcze raz... bo przyczyna z pozoru banalna narazi Cię na szwank powrotu z trasy pociągiem a firmę HD na zła sławę "że ponoć" awaryjnych sprzętów.Podczas wsadzania końcówki do szybkozłączki daj odrobinę oleju na O-ringi bo inaczej może Ci go zadrzeć. Teorie z Twego posta powyżej...- komputer blokuje zapłon. Odblokowanie polega na przekręceniu stacyjki na off a potem na ignition - wiec ta teoria to bzdura.- komputer informuje własciciela że motor jest zablokowany... ;) aby nie kręcić niepotrzebnie... Eh.. te szybkozłączki, alarmy, "wewtryski" i "komputry. Nie ma to jak stary poczciwy kranik i gaźnik. ;) Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olkrzys Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 fisu nie wiem czy się zrozumieliśmy,chodziło mi o zawór przy zbiorniku a nie przy wtrysku...Końcówka którą wkłada się w zbiornik była czyściutka.Ale ziarno niepokoju zasiałeś.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 Dobrze sie zrozumielismy. Chodzi o zawór przy zbiorniku paliwa podajacy paliwo na wtryskiwacze.Czy tak? :biggrin:Tak wiec poswiec mu chwilke lub dwie... jak napisałem powyzej... jak "ruchanie' pierscionkiem go zamyka to coś jest nie teges. Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olkrzys Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 (edytowane) Kto by pomyślał że tyle stresu z tym "ruchaniem"... :)Wprawdzie nie sprawdziłem gdzie jest podłączony wężyk ze zbiornika, ale przecież po drodze jest pompa paliwa...Czyżby ten zawór sterował ilością dawkowanego paliwa?A jak ten zawór powinien działać?Wydawało mi się logiczne,pierścień do góry otwarte,do dołu zamknięte.Ja zabrać się do sprawdzenia tego zaworu? Edytowane 13 Listopada 2012 przez olkrzys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Pompę paliwa masz w zbiorniku,zwykle pierścień służy do odblokowania połączenia.I nie powinien sam się przestawić.Zawór taki nie steruje ilością paliwa,bo do tego służy regulator ciśnienia. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olkrzys Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Pompę paliwa masz w zbiorniku,zwykle pierścień służy do odblokowania połączenia.I nie powinien sam się przestawić.Zawór taki nie steruje ilością paliwa,bo do tego służy regulator ciśnienia. Czyli niewłaściwe podłączenie może spowodować że wtryski będą dostawały za dużo paliwa czy nie?Zresztą nie za bardzo jest możliwość innego podłączenia, wtykasz przewód i po sprawie.Pytanie czy pierścień zabezpieczający sam powinien odskoczyć do dołu czy nie?Wyjdzie na to że żeby podłączyć przewód paliwowy będę musiał jechać do serwisu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 1. Nie.2. Tak własnie.3.Tak4. Bez przesady, może poprostu ta szybkozłąsczka jest uszkodzona...... Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.