qurim Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Wypada zmierzyć prąd ładowania na odpalonym silniku. Takie objawy kiedyś miałem w japonii, że kontrolka czasem się pokazywała, aku raz naładowane, raz nie, a to wszystko wskazywało rychłe nadejście kostuchy do regulatora. A regler w HD to wrażliwa część i lubi się psuć. Jeśli masz serwisówkę tam będzie opisane co i jak robić, przy jakich obrotach. A ogólnie przyjmij (pewnie wiesz o tym i tak) że prąd powinien być w okolicach 14V, ideałem jest 14.7V przy przegazowaniu silnika. Wszystko poniżej 14V to bieda która nie doładuje aku jak latasz na światłach i często odpalasz, a cokolwiek powyżej 15V może ugotować akumulator. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 ... no to kicha. sprawdziłem - 12v :lapad: - stawiasz na regulator? objaw: ile gazu byś nie dał, cały czas 12v. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harlista Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 ... no to kicha. sprawdziłem - 12v :lapad: - stawiasz na regulator? objaw: ile gazu byś nie dał, cały czas 12v. Zanim zaczniesz wymianiac cokolwiek sprawdz polaczenie na kostce na wyjasciu alternatora z silnika Ze wzgledu na wibracje lubi luzowac sie a ze wzgledu polozenie lubi gromadzic syf spod przedniego kola (polecam spray do czyszczenia kontaktow elektronicznych) Cytuj THIS IN NOT ABOUT DRIVING ANYMORETHIS IS A FUCKING FASHION SHOW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 (edytowane) Nom. Nic jeszcze nie wymieniaj, sprawdź to co wyżej Harlista pisze. Wtyczki czasem mogą być luźne/brudne i wtedy są jaja. Przy aku też sprawdź kable, przeczyść klemy itp. Jeśli to nic nie da to rzuć okiem w serwisówkę, tam powinno być napisane co i jak mierzyć żeby dowiedzieć się czy to regler, czy alternator się ze*rał czy co innego. Serwisówkię mam tylko od EVO, nie wiem czy tam jest ten sam altek i regler co TC żeby sprawdzić co i jak mierzyć. Edytowane 28 Grudnia 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Ja też stawiam na luźne połączenie kostek przy regulatorze. sprawdź też czy klemy są dokręcone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 ... aco z tematem rozładowywania się aku. na postoju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Po prostu masz uplyw pradu, czego przyczyna tez moze byc uwalony regler, czy jakies inne uszkodzenie instalacji, zalozony alarm itp. Najpierw sprawdz kostke, czy nie zasniedziala / zgrzana, potem przeprowadz dedykowane mase z regla bezposrednio na minus aku i sprawdz jeszcze raz ladowanie. Jak dalej nic to trzeba sprawdzic alternator i jezeli dobry to wina reglera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 ... szacunek i sława - dam zanać po sprawdzeniu. pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B&TCUSTOMS Opublikowano 2 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 ... no to kicha. sprawdziłem - 12v :lapad: - stawiasz na regulator? objaw: ile gazu byś nie dał, cały czas 12v. Sprawdz staro moze problem z magnesami na kole magnesowym spróbuj obać co z zasilaniem regulatora bo moze być ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CustomPC Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Zbadaj także sam akumulator po wyjeciu z motocykla, bo różne cyrki sie czasami dzieją ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 "domowym" sposobem da się to zrobić? przy pomocy zwykłego miernika? w temacie prądu jestem lekko upośledzony :icon_mrgreen: ... oczywiście miernik mam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Pomiar miernikiem jest prosty.Wystarczy podłączyć do aku,odpalić moto i sprawdzić napięcie na wolnych a potem na wyższych obrotach.Przy sprawnym ładowaniu powinno zawierać się w zakresie 14-14,5V.Jeśli nie osiąga tego poziomu możesz sprawdzić kostki połączeniowe do regulatora napięcia.Jeśli to nie pomoże to czeka Cię wizyta u elektryka. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Witam. Mam problem, w kupionym H-D po wlaczeniu radia pojawia sie komunikat '' radio nie skalibrowane'' i co jakis czas wlacza sie dziwny sygnal dzwiekowy. udalo mi sie wejsc w tryb serwisowy i tu ''zong'' zada jakiejs plyty cd wkladalem rozne i ............lipa. Moze ktos wie z czym to sie je ? i o jaka plyte chodzi. Moto to Street Gide FHLX 2008, radio podobno podczas ''rejsu'' do polski zaginelo i ''przewoznik'' zalozyl nowe, ale czy to prawda ? Jest takie jakie powinno byc. Pozdrawiam Maly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Polecam serwis HD :) Co do tego co Piter 1600 napisal trzeba dodac ze niezbedne przy takim pomiarze sa wlaczone swiatla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 A czy w HD da się wyłączyć światła? :wink: Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.