qurim Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 (edytowane) A ja mam taką :biggrin: : http://moto.allegro.pl/item961050770_harle...4_98_s_evo.html na żywym papierze. Potężna księga. Clymer dobry jest bo szczegółowy, ale Haynes zawiera dużo ciekawostek i trick`ów oraz przydatnych info wtopionych w tekst. Kiedyś okazyjnie na ebay.uk kupiłem jeszcze dwie inne Haynes`a, w folii, nówki sztuki za bezcen więc nie mogłem sobie odmówić. http://www.classicbikebooks.com/catalog/im...arleyFX_big.jpg (dla Shovela i wczesnych EVO) i druga z `77 roku do starych FLH z siodłem od konia i kuframi robionymi ze spłuczki WC. :biggrin: Fotek książki w sieci nie widzę. Edytowane 2 Kwietnia 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 c.d opon, to śmigam na D402 (inny bieżnik niż touringi) i nie miałem problemu na mokrym. Gumy z 2005/2007 roku (może stare są twardsze???). Jak wymieniałem przód, to właśnie w oryginał poszedłem, choć miałem się na ME880 przesiąść... ale D402 daje radę nawet z 90/21 z przodu. Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Też śmigam na D402 w touringu.Nie widzę na razie problemu z trakcją ,parę razy w deszczu na nich jechałem.Bieżnika mają jeszcze na tyle że ten sezon na pewno wytrzymają.Potem jeśli dostanę ME 880 z wąskim paskiem to takie założę. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skinner Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 No dobra... Zaraz się okaże, że nikt nie ma problemu z trakcja na Dunlopach, tylko ja i to pewnie dlatego, ze jeżdżę na slick'ach ;) Jakby co to bieżnika mam zapas i teoretycznie powinno wszystko grać :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falko Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 W tym tygodniu założyłem te Metzelery ME880 ... już po parunastu kilosach wiem że będzie lepiej ... zdecydowanie lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Zależy kto ma jaki styl jazdy. U mnie Dunlop`y są przekreślone raz na zawsze. Tylna mam już na dobiciu więc wkrótce zmiana a przednią dobiję przez sezon i będzie komplet ME wtedy. Tak przy okazji - Czy Electra naprawdę nie hamuje i nie skręca, waląc się w zakręty czy coś źle złożyłem? :biggrin: Dziś już wyjechałem z nory i po pierwszym zakręcie pomyślałem "O k***a! Nie dokręciłem przedniego koła!" :eek: Ja w jedną chcę jechać a ona w drugą, ewentualnie przewraca się do wewnątrz. Od razu po heblach (które też mnie "zaskoczyły") i powoli zjazd do garażu. Klucze w łapkę, sprawdzam i wszystko ok, popuściłem koło, poruszałem, docisnąłem oś, skręciłem wszystko, jadę i znowu to samo. :banghead: Juz zapomniałem jak się jeździ Elką. Zimę przejeździłem na różnych sprzetach, przeważnie chińskie, japońskie i polskie, teraz od nowa musiałem się uczyć jazdy Elka. Kilka winkli, z 5km jazdy wkoło bloku i wszystko mam obcykane już. Prowadzi się łatwo i jakby trochę bardziej rześki silnik jest po tym zimowym grzebaniu. Co prawda zeszła mi cała noc i wczesny ranek na regulacjach i kombinacjach ale teraz odpala i jeździ. :biggrin: Szkoda ze na pierwszym wyjeździe skończyło mi się paliwo "za rogiem" i musiałem pchać do domu. Nie było łatwo. :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skinner Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 c.d opon, to śmigam na D402 (inny bieżnik niż touringi) i nie miałem problemu na mokrym. Gumy z 2005/2007 roku (może stare są twardsze???). Jak wymieniałem przód, to właśnie w oryginał poszedłem, choć miałem się na ME880 przesiąść... ale D402 daje radę nawet z 90/21 z przodu. Starsze gumy zawsze będą twardsze, bo w końcu to tylko guma i z czasem zmienia swoje właściwości. Dlatego też wymianę opon zaleca się co trzy lata, bez względu na to czy są zdarte czy tez nie :) Ja mam Dunki z 2008 roku (chyba...) więc jeszcze powinny smigać, ale jak wynika z postów one są po prostu twarde i tyle :( trzeba zmienić na Metzler'y :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Bez przesady,opony trzyletnie jeszcze są ok.Nie powinno się używać opon starszych niż pięć lat.Data produkcji jest na każdej oponie. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Skoro mowa o oponach. Mam pytanie. Czy można założyć dętkę do opony bezdentkowej ? W tym roku czeka mnie wymiana tylnej opony do VTX 1300 rozmiar 170/80-15. Na kilku aukcjach znalazłem interesujacy mnie rozmiar ale w opisie było zaznaczone, że opona jest bezdentkowa. Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 można. Tylko odwrotny przypadek odpada - tzn założyć oponę tube type jako bezdętkową. Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skinner Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Bez przesady,opony trzyletnie jeszcze są ok.Nie powinno się używać opon starszych niż pięć lat.Data produkcji jest na każdej oponie. Jak widać są różne szkoły co do wymiany gumek ;) Ja czytałem, że to beret trzeba zmienić zawsze co pięć lat :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Najlepszy jest z antenką ;) Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Tak. Gumy do 5 lat są OK. Taka jest ogólna zasada. Chociaż do swoje WFM mam nówki sztuki z wczesnych lat 70-tych, jeszcze z "cyckami". :biggrin: I co? Nie założę ich? :icon_mrgreen: Pytanko z innej beczki - rozsypały mi się włączniki awaryjnych i spot`ów montowane u dołu owiewki. Nie mogę nigdzie takich znaleźć. Spot`y to jeszcze drobiazg, poradziłem sobie tymczasowo podpinając je na stałe że świecą gdy mam "krótkie" włączone. Ale problem mam z tym od awaryjnych, same hazard light`s nie są mi w sumie potrzebne ale przez ten włącznik są podpięte kierunki jakoś że teraz nie świecą wcale, nawet obrysówki czyli małe włókno żarówek od kierunków też nie świeci. Do przełącznika dochodzi 6 przewodów, myślicie że można jakoś zmostkować żeby kierunki chociaż były? Mam zamiar zrobić przegląd wkrótce bo w święta latałem bez badania, a może się tak zdarzyć że diagnosta będzie chciał sprawdzić światła czy klakson, albo coś. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Spróbuj zadzwonić do Filipa z Częstochowy.Może będzie miał taki włącznik.Tel.602198211.Albo chłopaki z Motostodoły. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Pisałem z Filipem o tym, ma tylko do późniejszych modeli. Na dniach zajrzę do serwisówki porównać schematy, może od późniejszych też jakiś jest podobny wtedy będzie łatwiej. Patrzyłem na bikebandit.com ale tam w katalogach mają w ogóle jakieś dziwne przełączniki do tych roczników/modeli, takie z wystającą dźwigienką jak w samolotach. :biggrin: Mówisz że Motostodoła miałaby jakieś klamoty? Może mają więcej do takiej starej Elki? Brałem od nich Electrę ale nie wpadłem na pomysł części. Zadzwonię. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.