wueska Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Wstaw jakieś młodsze gaźniki z tymi starociami bedziesz sie woził miesiuac a i tak bedzie to palić 15l;] Wiem coś o tym bo walczyłem 3 tygodnie z GS tyle ze 400. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Wstaw jakieś młodsze gaźniki z tymi starociami bedziesz sie woził miesiuac a i tak bedzie to palić 15l;] Wiem coś o tym bo walczyłem 3 tygodnie z GS tyle ze 400. Też walczyłem z GS450E. I sprzedałem bo miałem dosyć. A szkoda mi jej było bo silnik był zdrowy jak ryba. No ale gaźniki tak mnie wk**ły że się poddałem i poszła za 700PLN. A o własnych siłach dojechała z Bydzi do Łodzi z nowym właścicielem. Ciekawe ile mu spaliła. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Pewnie ze 2 baki:P Nic mnie tak nie denerwowało jak pieprzone kanaliki w pokrywie pływaka. Kto to wymyślił niewiem w każdym razie mistrzostwo świata w skomplikowaniu konstrukcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Nom. Dlatego się pozbyłem. Z natury jestem dość niespokojny i już nie raz łasiłem się przy niej na 5kg młotek do regulacji gaźników. :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_kemocior_ Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 No to ladnie sie wpakowalem w sprzet. Zobaczymy ile bedzie palic ale pewnie duzo z tego co sie od was dowiedzialem. Szczerze mowiac myslalem ze to wszystko jest mniej skomplikowane. Jutro jeszcze powalcze z tymi gaznikami bo wczoraj mi padl akumulator a dzisiaj przy niedzieli to troszke nie pasuje w garage siedziec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Nigdy nie pracuj w niedziele nic nie naprawisz a mozesz sporo zepsuc. Co do gaźników wstaw jakieś o podobnej gardzielei z młodszego motocykla i spokuj. Jak je zamienisz to pod bakiem nakelj kawałek białej foli i napisz niezmywalnym markerem model gaźników, wstepne nastawy i z jakiego moto pochodzą. Tak zeby jak komus sprzedasz sprzet nie dochodził 5 lat jakie ma gaźniki. Ostatnio miałem takiego składaka głowica od modelu nowsze blok ze starszego zapłon na przerywaczu gaxniki cholera wie od czego. 2 miesiace przemyśleń jak to ze soba działało i na jakich nastawach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_kemocior_ Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Nigdy nie pracuj w niedziele nic nie naprawisz a mozesz sporo zepsuc. Co do gaźników wstaw jakieś o podobnej gardzielei z młodszego motocykla i spokuj. Jak je zamienisz to pod bakiem nakelj kawałek białej foli i napisz niezmywalnym markerem model gaźników, wstepne nastawy i z jakiego moto pochodzą. Tak zeby jak komus sprzedasz sprzet nie dochodził 5 lat jakie ma gaźniki. Ostatnio miałem takiego składaka głowica od modelu nowsze blok ze starszego zapłon na przerywaczu gaxniki cholera wie od czego. 2 miesiace przemyśleń jak to ze soba działało i na jakich nastawach. Jaki gaznik mi proponujesz? Z jakiego modelu motocykla moge gaznik zaadaptowac do swojego? Chcial bym wiedziec jak najwiecej zebym jakiegos znowu starego wynalazku nie kupil z ktorym beda podobne trudnosci w regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 (edytowane) Przesadzacie z tymi gaznikami, jesli nie sa za bardzo wypracowane to beda dzialac, nie ma w nich problemu z membranami bo przepustnice sa mechanicznie podnoszone. Mialem GS 500 czworke z roku 79 z tymi wlasnie gaznikami i palila mi przy ostrzejszej jezdzie ok 6 l benzyny, z tym ze do tego ponad 2 setki oleju na 100km;) Kemcior, sprawdz wlasnie ile ci wezmie oleju bo jak litrami bedzie pila jak moja to wtedy zdecydujesz czy oplaca sie kupowac inne gazniki do motocykla czy lepiej go zutylizowac Edytowane 31 Sierpnia 2009 przez cyborg78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Poszukaj czegoś od np. CB 750;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 osobiscie poszukalbym oryginalnych gaznikow dedykowanych do tego modelu - jak napisalem wyzej, te ktore masz w tej chwili nie pochodza z tego motocykla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_kemocior_ Opublikowano 1 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Najprawdopodobniej zrobie tak jak mowi cyborg78. Sprobuje troszke nim pojezdzic i zobaczymy czy bedzie bral olej. Moze bede mial szczescie i moto nie bedzie palilo 15l beznzyny hehe na sto km jak to powiedzial wczesniej jeden z kolegow.. Teraz troszke czasu nie mam bo zaczela sie szkola i roboty w polu heh. Mam jeszcze problem z odkreceniem jednej dyszy od regulacji mieszanki. Co za pech 3 sie odkrecily a ta jedna ani drgnie. Musze zakupic jakis pozadny srubokret i wtedy probowac bo jak srubeczka sie obslizgnie to wtedy bedzie dopiero zabawa. No ale co zrobic zlosliwosc rzeczy martwych zawsze musi mnie dopasc. Dlaczego ja nigdy nie moge miec latwo tylko zawsze jakies cholerne komplikacje. No ale juz sie troszke przyzwyczailem do tego. Najprawdopodobniej z tego co sie dowiedzialem nie tylko gazniki zostaly zmienione przy moim gs ale caly silnik. Ciekawe z jakiego modelu on pochodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 (edytowane) nic mi do tego bo kazdy ma swoj rozum i dokonuje wyborow po swojemu - ale zastanawiam sie po co kupujecie chlopaki takie zabytkowe motocykle ( bo w moim mniemaniu sa to juz zabytki ktorych miejsce jest w profesjonalnych warsztatach, ktore nie naprawiaja lecz restauruja takie egzemplaze by mogly nadal cieszyc wlasciciela i zasilic kolekcje) jesli nie dysponujecie ani podstawowa wiedza na temat, ani instrukcja obslugi ( ktora mozna kupic w kilku miejscach w sieci ale przeciez szkoda na to kasy), ani profesjonalnie wyposazonym warsztatem. czy nie prosciej kupic cos w stylu GS500, XT600 czy chociazby cb 400 i cieszyc sie jazda i niskim spalaniem. z doswiadczenia mojego jak i kilku moich znajomych wiem, ze 'stodolowe' reanimacje weteranow NIGDY sie nie udaja. predzej czy pozniej niejednokrotnie piekna i cenna maszyna laduje w pokrzywach albo za flaszke bierze ja do siebie kolejny 'mechanik'. a przeciez stare GS sa takie piekne... http://www.rimfire-eng.com/images/GS1000.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm..._GS1000S_01.jpg Edytowane 1 Września 2009 przez szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Masz racje Szynszyl - ja sie nawet nie odzywam zeby sobie cisnienia niepotrzebnie nie podnosic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Szynszyl ja mam 2 demoludy i mi narazie to wystarcza;] Na zabytkowego japończyka poluje juz jakiś czas ale niestety egzemplarze które mnie interesowały po bliżsyzch ogledzinach nawet do odbudowy sie nie nadawały:/ Co do gaźników to pewnie jedyna słuszna metoda regneracji jest wymiana. Przez te wszystkie lata te gaźnki sa tak rozkalibrowane i zniszczone ze sa to wraki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Szynszyl ja mam 2 demoludy i mi narazie to wystarcza;] Na zabytkowego japończyka poluje juz jakiś czas ale niestety egzemplarze które mnie interesowały po bliżsyzch ogledzinach nawet do odbudowy sie nie nadawały:/ Co do gaźników to pewnie jedyna słuszna metoda regneracji jest wymiana. Przez te wszystkie lata te gaźnki sa tak rozkalibrowane i zniszczone ze sa to wraki. nie zgodzę sie z tobą.gazniki raczej nie są rozkalibrowane,moga być dysze rozkalibrowane. wracajać do glownego wątku;zanim cokolwiek zrobisz ,kup sobie serwisówkę,przeczytaj ze dwa razy.tak zebyś mógł szybko znaleść interesującą informacje.następnie rozbierz moto i znów poskładaj ale już tak jak w serwisówce.zachowując waszystkie parametry ustawień.jeżeli sobie nie poradzisz to niestety koledzy którzy ci podpowiadali.mają rację.oddaj do dobrego serwisu.powodzenia! Szynszyl ja mam 2 demoludy i mi narazie to wystarcza;] Na zabytkowego japończyka poluje juz jakiś czas ale niestety egzemplarze które mnie interesowały po bliżsyzch ogledzinach nawet do odbudowy sie nie nadawały:/ Co do gaźników to pewnie jedyna słuszna metoda regneracji jest wymiana. Przez te wszystkie lata te gaźnki sa tak rozkalibrowane i zniszczone ze sa to wraki. można,można,ale niestety w dobrym stanie jest też w dobrej cenie.niestety.będzie pewnie jeszcze drożej.taki los zabytków.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.