Skocz do zawartości

_kemocior_

Forumowicze
  • Postów

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O _kemocior_

  • Urodziny 01/26/1991

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    motocykle oraz elektronika
  • Skąd
    Koluszki

Osobiste

  • Motocykl
    gs 750L
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia _kemocior_

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. SKUTER 4T GY6 REGULATOR NAPIĘCIA QUEST WILGA VAPOR regulator pasuje do skuterow VAPOR WILGA BASIC DYNAMIC SOLATIO BAOTIAN TOROS KINGWAY FERRO BARTON ZIPP ROMET
  2. attachment=13583:1.jpg] Witam Panowie, jak w temacie problemik z pinautem do najtanszego regulatora do chinskow skuterow ktory mozna nabyc na slynnym portalu aukcyjnym. Na ktorym z z zamieszonych plikow podlaczenie regulatora jest poprawne? Do regulatora docelowo bedzie podlaczona jedna cewka zmasowana, + aku oraz masa. Regulator podlaczony byl wedlug schematu na obrazku nr 2 lecz napiecie jest tylko prostowane, a nie regulowane.(gnd- masa, regler- cewka, +akku- +akumulatora. Wujek google przedstawia wiele roznych podlaczen przynajmniej wizualnie takiego samego reglera. Moze ktos juz mial podobny problemik
  3. Rok motocykla 1980. Dzisiaj szperalem po stronce ktora zostala mi podana (http://www.bikebandit.com). Chodzac po wszystkic modelach gs i porownujac montowanie zebatki wychodzi na to ze silnik moze pochodzic z modeli: gs750TD 83r, gs 750EZ lub TZ 82r, gs750EX 81r, gs 750ET 80r.Inne modele wykluczylem poniewaz maja zabezpieczenie srubka ktora wkrecana jest w srodek walka, moj walek nie posiada gwintu w srodku. Napewno silnik nie jest orginalny od gs 750l. Otwory w krazku nie pasuja do tych w zebatce(nie mam jak skrecic zebatki z krazkiem). Co mam w tej sytuacji zrobic? kupic nowa zebatke krazek nakretke i zabezpieczenie? Co o tym sadzicie? jak sobie poradzic z tym problemem? Dodam ze silnik jest 5 biegowy moze ta informacje rowniez w czyms pomoze.
  4. Witam serdecznie. W moim gs 750l zmienialem naped. Zauwazylem ze stara zebatka jest moim zdaniem nieprawidlowo zalozona. Zebatka nie byla zabezpieczona przed odkreceniem wszystko bylo poskladane w innej kolejnosci niz w manualu ktory posiadam. Wydaje mi sie rowniez ze na walku jest nieorginalana czesc(krazek) nie jest on zilustrowany na manualu i na oko widac ze nie pasuje i siedzi luzno na walku. Jest klopot poniewaz skladajac czesci jak na manualu walek za duzo wystaje a nakretka nie dociska zebatki. Nie widzialem za zywo jak to powinno orginalnie byc zlozone i nie potrafie sobie z tym poradzic. Widac rozwniez ze nakretka na walek rowniez jest nie orginalna. Wydaje mi sie rowniez ze silnik przy tym motorze nie jest od poczatku tego motocykla i ze byl zmieniany. Moze w tym jest klopot. Prosze specjalistow o pomoc i rozwiazanie tego problemu. Zamieszczam zdjecia ktore zobrazuja problem. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/70d797888e56fc73.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/daf703c5e2d2dfc7.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aaa0f59e73c98e3a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2dd7a10bf24a0d6e.html
  5. Jakie świece polecacie zalożyc do suzuki gs 750e. :smile:
  6. Bardzo prosze o serwisowke do gs750 E,L. Najlepiej wszystkie serwisowki do gs 750. Pozdrawiam
  7. Najprawdopodobniej zrobie tak jak mowi cyborg78. Sprobuje troszke nim pojezdzic i zobaczymy czy bedzie bral olej. Moze bede mial szczescie i moto nie bedzie palilo 15l beznzyny hehe na sto km jak to powiedzial wczesniej jeden z kolegow.. Teraz troszke czasu nie mam bo zaczela sie szkola i roboty w polu heh. Mam jeszcze problem z odkreceniem jednej dyszy od regulacji mieszanki. Co za pech 3 sie odkrecily a ta jedna ani drgnie. Musze zakupic jakis pozadny srubokret i wtedy probowac bo jak srubeczka sie obslizgnie to wtedy bedzie dopiero zabawa. No ale co zrobic zlosliwosc rzeczy martwych zawsze musi mnie dopasc. Dlaczego ja nigdy nie moge miec latwo tylko zawsze jakies cholerne komplikacje. No ale juz sie troszke przyzwyczailem do tego. Najprawdopodobniej z tego co sie dowiedzialem nie tylko gazniki zostaly zmienione przy moim gs ale caly silnik. Ciekawe z jakiego modelu on pochodzi.
  8. Jaki gaznik mi proponujesz? Z jakiego modelu motocykla moge gaznik zaadaptowac do swojego? Chcial bym wiedziec jak najwiecej zebym jakiegos znowu starego wynalazku nie kupil z ktorym beda podobne trudnosci w regulacji.
  9. No to ladnie sie wpakowalem w sprzet. Zobaczymy ile bedzie palic ale pewnie duzo z tego co sie od was dowiedzialem. Szczerze mowiac myslalem ze to wszystko jest mniej skomplikowane. Jutro jeszcze powalcze z tymi gaznikami bo wczoraj mi padl akumulator a dzisiaj przy niedzieli to troszke nie pasuje w garage siedziec.
  10. Dobrze przepraszam moze troszke mnie ponioslo. Jestem najmlodszym z was i lepiej zrobie jak sie sluchac bede co mowia starsi znawcy tematu.
  11. Kolego czytaj dokladnie co napisalem w pierwszym poscie. Czy jest napisane ze skladalem silnik gsa czy gsa? Motorek kupilem w czesciach ale silnik byl zlozony tylko gazniki wyjete reszte rzeczy mechanicznych i elektrycznych zrobilem bez serwosowki i nikt mi nie powie ze wyjdzie sieczka. jedynie czym sobie pomagalem to schemat instalacji elektrycznej. A co do serwisowki moze zna ktos darmowy serwis na ktorym mogl bym znalesc manual do tego mojego gsa? Szukalem ale za kazdy karza mi placic.
  12. Dziekuje Wam naprawde duzo sie dzis dowiedzialem. Jutro przystopie do sychronizacji. Troszke ciezko mi bylo zakapowac o tych kruccach ale przepraszam za to ze tak ciezko mysle. Odnalazlem te srubki imbusowe na kruccach. Dorobilem juz sobie dysze ktore moge wkrecic zamiast srubek i podpiac pod nie wakuometr. To sa te srubeczki: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/68b2e7674003ff3e.html A co do tych srubek regulacyjnych mieszanki od wolnych obrotow to postaram sie jakos wyczytac na podanej mi wczesnie stronce ile mam je wykrecic. jakos moze mi sie uda bo slabo znam nimiecki. Pozdrawiam jutro sie odezwe :lalag:
  13. Ja troszke czytalem na temat synchronizacji czterech gaznikow. Tylko widzicie ja mam problem gdzie podlaczyc rurki od wakuometra. O to zdjecie : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/02a1923991c9c2a7.html 1.kolor czerwony:srubki do regulowania przepustnic 2.brazowy: wezyk doprowadzajacy benzyne 3. rozowy: wezyk podcisnieniowy do kranika zbiornika 4. zolty: te krucce sa tylko dwa i mam je wolne niczym nie zaslepione(jak kupilem ten motocykl tak poprostu byly) 5.niebieski: tu mam dysze ktore moge calkowicie wykrecic( one sa wkrecone do opou) Przeczytalem jeszcze ze na gazniku jest napis // MIC //
  14. Tak skladalem motocykl bez serwisowki. Jedyne co mialem to schemat instalacji elektrycznej. Postaram sie cos odczytac z tego gaznika . Mam nadzieje ze uda mi sie to bez jego wyjmowania. W tym motocyklu jest tak trudno wlozyc gaznik i podpiac go pod filtr ze szok jeszcze tym bardziej ze gumy przez te lata stracily swoja dawna elastycznosc. Porobilem troszke fotek gaznikowi gdy byl wyjety i teraz zauwazylem ze na gornej czesci pisze cos takiego: //MIKUNI KOGYO CO LTD JAPAN//
×
×
  • Dodaj nową pozycję...