Skocz do zawartości

2t a 4t


Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Jestem na zakupie 250cmm i nie wiem czy brać w 2t czy w 4t. Dwoje kumpli mający 2t (jeden kx, drugi sx) jeździ mi się na nich przyzwoicie. Teraz takie pytanie co byście mi polecali yamaha yz250f z 2008 czy yamaha yz250 z 2006. A teraz następne pytanie. Dajmy że mam 4t a kumpel swoim ktm sx i ruszamy na full lecimy kto pierwszy prędkość 40km/h otrzyma a kto 90km/h. Jesteśmy w lesie jest mokro i podjazd który lepiej wyjdzie z prędkością 60km/h 4t czy 2t? Ojciec się upiera że 4t będzie na mnie dużo odpowiedniejszy.

 

Co wy byście mi polecali? Bo jednak to prawie 20koni to jest trochę, tyle że jedno w 2t a drugie 4t. Pozdrawiam, czekam na odp.

 

Ogólnie mi chodzi o to czy jak będe w terenie z kumplem jezdziłczy będzie mnie odtswiał on ma 2t a ja jak bym miał 4t. 250

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to bedzie twoj pierwszy motor, to nawet na 700 2T bedziesz odstawal...

 

bierz 250 2T albo 450 4T

 

Crossa do lasu nie kupuj, lepiej hard enduro

 

Czyli np. EXC 300, 250, Honda HM 250 (2T) WR 450 (4T) EXC 450(4T)

Edytowane przez lionix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Lionix dlaczego nie polecasz 250 w 4t? A jeżeli chodzi ci o 250 2t radziłem sobie bezproblemowo jeszcze dziś kumpel przyjechał to my jezdzili. I proszę o odpowiedzi z pierwszego posta. I już zdjecydowałem, cross-a i tyle, stać mnie na nowy tłok, napęd itd :P więdz wiem co dla mnie dobre.

Edytowane przez clockens
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne pytania zadajesz, wszystko zależy od umiejętności nie od moto jakim jeździsz. Do lasu mogę polecić EXC 125 albo 200, pzdr.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne pytania zadajesz, wszystko zależy od umiejętności nie od moto jakim jeździsz. Do lasu mogę polecić EXC 125 albo 200, pzdr.

250 4t a 250 2t to dwie rózne klasy motocykli :icon_razz: ja bym Ci radził na początek 250 4t :icon_razz: nie sponiewiera Cie tak jak 2t :buttrock: :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde forum się coś zcieło wcześniej i 4x podwoiło jednego posta. Ale teraz takie pytanie mi nie chodzi o prowadzenie teraz ani moc ani podobne rzeczy tylko czy 2t w 250 prędkość 70km/h nabierze pierwszy czy w 4t 250cmm? A jeżeli 2t to z dużą stratą za nim będzie 4t?

 

 

 

 

 

kamis-a napisał:

 

250 4t a 250 2t to dwie rózne klasy motocykli ja bym Ci radził na początek 250 4t nie sponiewiera Cie tak jak 2t

 

 

 

jezdziłe 4h kumpla motorem ogólnie kawasaki kx250 jest to w 2t i chodziło jak dla mnie bardzo elegancko, wkońcu miałem dostatek mocy w terenie jade pod podjazd większość gazu łąduję ciągne kierownice do siebie i stawia demba, to jest to :D a więdz ojciec się ubiera przy 250 w 4t i niewiem czy będzie dużo słabsze czy nie.

Edytowane przez clockens
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde forum się coś zcieło wcześniej i 4x podwoiło jednego posta. Ale teraz takie pytanie mi nie chodzi o prowadzenie teraz ani moc ani podobne rzeczy tylko czy 2t w 250 prędkość 70km/h nabierze pierwszy czy w 4t 250cmm? A jeżeli 2t to z dużą stratą za nim będzie 4t?

kamis-a napisał:

 

250 4t a 250 2t to dwie rózne klasy motocykli ja bym Ci radził na początek 250 4t nie sponiewiera Cie tak jak 2t

jezdziłe 4h kumpla motorem ogólnie kawasaki kx250 jest to w 2t i chodziło jak dla mnie bardzo elegancko, wkońcu miałem dostatek mocy w terenie jade pod podjazd większość gazu łąduję ciągne kierownice do siebie i stawia demba, to jest to :D a więdz ojciec się ubiera przy 250 w 4t i niewiem czy będzie dużo słabsze czy nie.

 

 

Chodzi tylko o to czym ci się będzie lepiej jezdziło. Choć najbardziej polecałbym ci EXC 200 2t

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie czaje o co Ci z tą prędkością chodzi ale dobra. Moment obrotowy yz 250 wynosi 49.0 Nm przy 7500 obr/min a yz 250f 52.9 Nm przy 6500 obr/min. Teoretycznie yzf ma lepsze przyspieszenie, ale 2t lepiej się wkręca na obroty i może szybciej złapać ten pułap obrotów, tak mi się wydaje. Zrobisz tak jak uważasz, ale 4t byłby lepszym wyborem.

 

kx250 jest to w 2t i chodziło jak dla mnie bardzo elegancko, wkońcu miałem dostatek mocy w terenie jade pod podjazd większość gazu łąduję ciągne kierownice do siebie i stawia demba, to jest to a więdz ojciec się ubiera przy 250 w 4t i niewiem czy będzie dużo słabsze czy nie.

 

Ale na początek radze troszkę ochłonąć. Nie myśl, że jak wyjechałeś na szczyt oślej łączki na 250 to już jesteś kozak :buttrock:

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę sie doczytać, może coś przeoczyłem ale czy chodzi Ci o jazde na torze czy w terenie? Jednak to by było najważniejsze.

Co do tej szybkości to dziwny klimat masz, jakbyś chciał tego moto używać do wyścigów na 1/4 mili :wink: ale co kto lubi...

Ja jeżdzę w naturalnym terenie i ten motocykl, który mam gwarantuje mi pełny wypas jazdę. Wczesniej mialem 4T 400ccm i czasami przeszkadzal mi jej ciezar. 250 4T ma taki troche wariacki charakter, kreci prawie tak jak 2T i jest prawie tak lekki. W stosunku do 2T ma wiecej dolu i to mi bardzo odpowiada. Na torze swobodnie sobie poradzi a jego lekkosc i porecznosc w terenie jest przyjemna :smile: . Mam wrazenie, ze jestem lepszy jadac 250 4T niz 400 4T. Powiem wiecej, niejednokrotnie przesmiewcy mojego moto dostaja w dupe na trasie, zawsze gdy dojezdzaja mnie na nastepnym postoju zastaja moj promienny usmiech :icon_mrgreen: . Aha, pamietaj, ze przelozenia skrzymi biegow w crossowce moga Ci przeszkadzac w otwartym terenie, wez to powaznie pod uwage a zaoszczedzisz sobie rozczarowania. Podsumowujac, jestem za 250 4T, niekoniecznie jednak crossowka.

 

Pzdr.

Radek

Edytowane przez rispekt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bierz 250 4t , szybciej opanujesz jazdę

ćwiara 2t szybciej uzyska te 70, raz że dłuższe biegi, jest o 1 mniej to jeszcze więcej mocy

ale tak naprawdę wszystko zależy od umiejętności i opon

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...