Skocz do zawartości

nierówna praca po synchro gsxr 1100


szajbus-op
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

zapomniałem że tu cos skrobałem wiec nadrobie szybciutko zaległości.

 

Jeśli chodzi o pływanie obrotów to nic nie zdziałałem, ale zapowietrzanie się moto w trakcie jazdy było spowodowane zaciaganiem powietrza przez kranik. sączyło się tam paliwo ale tak wolno że tego nie zauważyłem. Kupiłem w larsonie zestaw naprawczy dedykowany do gxia 92` olejaka. Zestaw składał sie ze wszystkich gumeczek podkładek sprężynki oraz nowych śrubek. Zawias obrotów znikł ale teraz kapie z kranika. wydaje mi sie że powodem tego zjawiska jest wyrobiony trzpień ( częśc którą się kręci zmianiając położenie ON PRI i RES) zestaw zawierał metalowo gumowy oring który się wbija w kranik lecz nie trzyma on takl ciasno wyrobionej części krórej nie da sie kupić. bez wzglęgu na pozycje jaka zostawię króćce mokre ;/ ale chyba wytoczę sobie taka nową szerszą i bedzie git.

 

Nie wiem czy kolega wyżej rozwiązał juz problem kranika ale jeśli nie to może jeśli sie odezwie na priv cos poradzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

orientuje sie gdzie do tego cuda dostane linke gazu? chodzi mi o sklepy internetowe.. udalo mi sie znalesc tylko do wodniaka 93r-95.. pisza np linka gazu otwierajaca.. co oznacza to otwierajaca ?

To znaczy, że to jest linka "A" otwierająca klapy gaźników a druga to linka "B" zamykająca klapy gaźników.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

odkop

z przerywaniem-zapowietrzaniem sie jeszcze nie uporalem- caly czas grzebie ale nie w tym problem

motocykl po grzebaninach chodzil tzn bylem na malej przejazdzce bylo ok, pare dni pozniej chcialem sie przjechac znowu( na zimnym przez doslownie pare metrow nie szedl na wszystkie) i po dystansie ok 3km zaczol pracowac na 3 2 1 gar az umarł, po malej przerwie (30min) i ciaglym kreceniu udalo mi sie go odpalic przejejchalem kawalek akurat bylo czerwone zatrymalem sie i znowu zgasl (chodzil na 3 2 1 przynajmniej tak mi sie wydaje) mototocykl schlowalem, dalem inne swicece na zimnym chodzil na wszystkie na cieplym tez syt sie powtorzyla, jedzilem po okolicy w celu malej diagnozy( tryb bardziej miejski ruszanie hamowanie wczesniej co gasl byla to obwodnica)i nic sie nie dzialo, dziaj chcialem odpalic byla zalana jedna swieca, dalem jakas inna zaczol chodzic pieknie rowno, przywalilem pare razy do odcinki (odcinka nie byla tka jak zawsze jakby sie dlawil zalewalo go) pare sekund pozniej zaczol nie rowno chodzic i w koncu na 3 gary po wyjeciu felernej swiecy okazalo sie ze jest zalana, sprawdzlem na innej swicy iskra na tym cylindrze byla, zwrocielm uwage ze jak sprawdzlem iskre i przestalem krecic -silnik stal byl widoczny albo mozna bylo to uslyszec przeskok iskry nie weim czy to normalne? juz za bardzo nie weim co robic, gdzie, szukac swiece nowe co prawda teraz juz nie wszystkie bo zalewa i daje inne, kable byly zalzozone z auta(myslem ze przez to tak przerywa przy 3,5tys) ale to nie bylo to i wrocily org, gazniki czyste, mieszanka ustawiona byla na 2,5obr teraz jest 3obr bo kopcil przy weikszyzch obr na czarno kranik nie puszcza, zawory wyregulowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No u mnie w 750-tce też podobne objawy pojawiły się z dnia na dzień. A jeszcze następnego dnia odkryłem zmasakrowany od wewnątrz silnik. A na 2 cylindrach było git sprężanie. Nie to że cię straszę ale bez pomiaru kompresji nic nie zrobisz. Możesz w kółko brandzlować się z gaźnikami, kombinować, regulować a i tak nic z tego nie wyjdzie. Pomiar ciśnienia to podstawowa operacja przy diagnozie problemów z silnikiem.

 

Tak przy okazji - zjarzyj w gaźniki i obejrz dokładnie mosiężne gniazda zaworków pływaka. Na gnieździe jest o-ring który może puszczać paliwo bokiem i będzie zalewało silnik. Szczelność możesz zbadać jeśli zdejmiesz komory pływakowe z danej pary gaźników, ręką lekko dociśniesz pływaki i ustami dmuchniesz w przewód doprowadzający paliwo do danej pary gaźników. Usłyszysz że puszcza powietrze pomimo zamkniętych zaworków to znaczy że o-ringi są do wymiany. Jak nie zapomnę to jutro sprawdzę jaki wymiar mają te o-ringi. Kupowałem ostatnio w sklepie z uszczelniaczami.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawa to pomiar ciśnienia. Jak nie masz manometru a masz wakuometry to podłącz i zobacz jak synchro. Jak silnik jest już zdychający to po wakuometrach widać, który cylinder jest martwy. Nie będzie na słupku podciśnienia. Właśnie nierówna kompresja bardzo często w polskich warunkach powoduje falowanie i nierówną pracę na wolnych obrotach i kłopoty z przejściem

Smiert Szpionom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cisnienie zmierzone mierzylem to jednak cisnieniomierzem na gumce wiec uznajmy za granice bledu 0,5bar

cyl pierwszy troche ponad 11bar cyl drugi 11bar cyl 3 i 4 10,5bar tzn na cisnieniomierzu jest jednostka kg/cm2 ale to chyba to samo co bar dobrze mysle?

 

 

Może masz to co i mi się przydarzyło, czyli przebicie na czujniku stopki bocznej.

Czasem objawy usterki elektrycznej wyglądają jak by coś było nie tak z mechaniką.

Oby to błachostka ( często tak jest )

 

Opcja 2 - jak już będziesz zdesperowany to kup działające gaźniki np. od B12, mają miej lat i bywają w lepszej formie niż leciwe GSXR-a. Jeśli to nie będzie to, zawsze będziesz mógł odsprzedać i niewiele stracisz.

Bo może być tak, że te twoje gaźniki dokonały swojego żywota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co sie dzialo jak miales przebicie na czujniku stopki? jakie sa roznice miedzy gaznikami od bandita a gsxr?

 

Jak by świece padnięte, tak niewielkie zakłócenia były, że dało się jechać.

 

GSXR 1100 mikuni 40 mm dysze 126

B12 mikuni 36 mm Dysze koło 100 ( można dać spokojnie większe )

 

Ja mam piec B12, wałki GSXR 1100 i gaźniki od GSXR 750 38mm i jestem zajebiście zadowolony

 

jak jesteś zainteresowany bardziej szczegółowo danymi gaźników to moge podrzucić

Edytowane przez ANGLIK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...