Skocz do zawartości

wybor motocykla EXC


Rekomendowane odpowiedzi

ciezko powiedzieć, no juz była opuszczana, bez efektu

Co to znaczy "ciężko powiedzieć"? nie ma oznaczeń czy po prostu niechce się sprawdzić? bez wiedzy o tym jakie macie tam dysze i iglicę niewiele zrobicie, manual oczywiście macie? Pisałeś wcześniej że gaźnik został na nowo ustawiony i wyczyszczony po remoncie ale w jaki sposób nie znając rozmiarów dysz i typu iglicy? i wedle jakich danych był ustawiany? pod jaki przedział temperatur? Mokra świeca to ewidentny objaw zbyt bogatej mieszanki, zacznijcie od zdobycia serwisówki potem gaźnior na stół i dokładna identyfikacja co w nim siedzi dokupić potrzebne dysz jeśli trzeba, następnie utawić gaźnik pod konkretny przedział temperatur i wysokości wpakować w moto testować a jeśli konieczne korygować ustawienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OT

Co myślicie o tej 200: http://moto.allegro.pl/ktm-exc-200-enduro-zamiana-i1635150948.html

Za 5600 koleś jest w stanie oddać. Z gadki sprzedającego wynika że były przeprowadzane "tanie remonty" tj. Przed sprowadzeniem w Anglii koleś zmieniał sam tłok na nicasilu. Po sprowadzeniu padły łożyska na wale (podobno się rozsypały przy rozkładaniu). Sprzedawca wymienił tylko same łożyska bo niby korba, tłok i cała reszta była w porządku. No i teraz leci olej ze skrzyni co koleś tłumaczy że nie przesmarował uszczelki silikonem. Być może pojadę sobie go oglądnąć bo nie mam daleko. Jak myślicie ile jest warty. Bo ja tak z 5 tyś był bym w stanie za niego dać. Więcej nie ma sensu bo można mieć nowszy sprzęt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę to dziwne, ze ktos niby wykłada konkretną kasę na remont a jezdzi na jakims mitasie prawie do 0 i chyba wyłącznie po asfalcie bo tylko środek opony poleciał, tłumik chyba od starej 250tki wsadzony nie wiem po co, plastiki pomalowane, ale przy takiej cenie nie ma co marudzić

 

warty jest tyle ile ktoś da, ja kupiłem w podobnej kasie ten sam rocznik, w podobnym stanie, z tym ze w zimie, na pewno warto obejrzeć jeśli masz blisko, czasem jedzie się pół Polski zeby trupa obejrzeć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem oglądać tego KTM. No i w sumie nie jest najgorzej. Widziałem o wiele bardziej zapuszczone sprzęty. Silniczek chodzi ładnie, cicho, równo nic nie stuka i puka. Ładnie się wkręca na obroty. Obrzygany jest prawie cały smołą z tłumika no i tym olejem co wycieka (nie wiem skąd nie mogłem się dopatrzeć). Co do smoły to pewnie za mało w p**** dostawał i oleju za dużo w paliwie. Zawieszenie nie cieknie, malutki luzik na PDS. Tylne koła lata na boki (jak pisze w aukcji łożyska do wymiany). Napęd prawie nówka, klocki nówka. Opony obie 0% raczej śmigane na asfalcie, nawet ustawienie manetek uniemożliwiało by jazdę na stojąco. Kapa od magneta klejona co widać na zdjęciach (podobno się śruba od magneta odkręciła i wytopiła plastik). Sprzęgło ciężko chodzi pewnie płyn do wymiany. Rama poklekrana pędzlem. Boczki też malowane. Jakoś dziwnie krótkie biegi miał albo takie miałem wrażenie po długiej jeździe na DT. Może po prostu tak się szybko wkręcał bo DT trochę trwa do zmiany biegów. Przełożenie 13/45. Piasty całe. Filtr powietrza w miarę czysty. Przednia tarcza stan bdb, tylna dostateczna. Końcówka wajchy biegów wygięta za bardzo na zewnątrz przez co ciężko się biegi wbijało. Licznik analogowy nie pamiętam teraz czy w km czy milach ale coś tam pokazywał. Żeby miał polskie kwity to 5600 było by ok a tak to jest troszkę dużo jak dla mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz zamowic w aso, to czesc z katalogi ktm powerparts albo:

http://allegro.pl/os...1646244556.html

hmm 223zł za kawałek pomalowanej blaszki, ja to mam ale w zyciu bym tyle nie zapłacił, idzie to dosc łatwo wyrześbić z kwasówki

 

chociaż nie wiem czy ta z allegro podejdzie do 200

 

do 200 chyba ma byc cos takiego:

http://www.ktm-parts...0332075000.html

nie chce mi sie isc do garazu

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, poskładałem swoją kosiarkę, nowy oring+uszczelka. Moc jest ze mną, grzeje się bardziej-bo i kręci się bardziej. Podpiąłem dyfuzor pod karchera zeby ten nagar wywalić, sporo tego było. Jak myslicie tłumik tez tak potraktować? Tam są jakies maty dzwiekochłonne? Nie chce ich popsuć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panie i panowie jako że stałem się szczęśliwym (na razie nie za bardzo) posiadaczem KTM EXC 450 05 piszę ku przestrodze dla tych którzy już posiadają taki motocykl i dla tych którzy mają zamiar taki sobie sprawić. RÓBCIE SERWIS NA CZAS !! Swoich maszyn bo inaczej kupicie kiedyś takiego sztrucla jak ja aktualnie. A teraz troszkę o moim zakupie. Kiedy w końcu sprzedałem szczęśliwie swoją Husqe i dozbierałem sporo kapusty pojechałem po KTM 600KM od domu. Na allegro oczywiście wszystko ok cyka od kopa itd. Przez telefon dowiedziałem się już że zawory są do regulacji. Sprzedawca oczywiście zapewniał że tylko to a cała reszta moto jest w stanie super. Na zdjęciach kat wyglądał na prawdę zacnie. Po przejechaniu tych klocków po naszych polskich wspaniałych drogach znalazłem się na miejscu. A tu niemiłe zaskoczenie pierwsze co fakt pierdoła dźwignia od ssania nie trzyma tylko od razu się cofa, nie oryginalny licznik tylko techtrial, przód prawa laga cieknie zaraz potem kolejna wtopa kat kręci ale nie pali z rozrusznika i trzeba pomóc mu kopką. Do tego momentu pomyślałem spoko nadrabia wyglądem no i zawieszeniem z 06r... naprawi się. No niestety kat odpalił, fakt od pierwszego strzała z kopa ale coś stuka w silniku i to tak konkretnie. Od razu stwierdziłem że to nie zawory tylko coś gorszego no i utargowałem na tym jeszcze 500zł teraz już wiem że o wiele za mało. Kata w końcu kupiłem za 13tyś jak za model 2006 myślę że całkiem nieźle gdyby nie to że przejeździłem na nim jakieś 2 min tylko u sprzedawcy. W domu zabrałem sie za silnik a tam niestety już niespodzianki. Łańcuszek rozrządu wyciągnięty na maxa. Zawory i cała głowica są ok... czyli szukamy stukania dalej. Ściągam cylinder i tłok tutaj już jest masakra, góra cylindra wytarta, luzy na pierścieniach tragedia jeden miał z 2mm drugi 3mm(max 0,80mm, 1,00mm). No i na końcu jest i ona korba... która ma luzy w każdą stronę i to takie że jeszcze troszkę a sama by uciekła karterem. Po tym wszystkim zły oczywiście jak pies chciałem już z nim wracać całą tą drogę i wysypać co zostało sprzedawcy na podjazd. Ale chcę go reanimować i będę miał wszystko tak jak być powinno, bo nie wiadomo na co jeszcze bym trafił gdybym pojechał po innego.

 

Na dzień dzisiejszy zaraz po zakupie z allegro motocykla który jest "przygotowany do sezonu" moje wydatki to:

Korba(hot rods), tłok(vertex), łańcuszek rozrządu(iwis), komplet nowych uszczelek athena = 1300zł + regeneracja cylindra w langcourt 1050 zł. Już o lagach, olejach, filtrach, płynach, rozruszniku, wymianie korby i centrowaniu wału nie wspominam ale +/- 2500 na dzień dobry trzeba mieć.

 

Tutaj zdjęcia kata i części + filmik z luźną korbiną ;)

 

http://www.bikepics.com/members/Dolc/

http://megavideo.com/?v=F2MYQM5N

 

Na prawdę ciekaw jestem czy w końcu uda mi się albo moim znajomym kupić motocykl który na prawdę jest "przygotowany do sezonu" ja już w to nie wieżę... a wy ?? I jeszcze raz na prawdę sprawdzajcie swoje sprzęty nie chodzi o wymienianie części co 2mth ale przynajmniej raz na te pół roku albo rok sprawdźcie co w silniku siedzi i jak to wygląda.

 

P.S. na prawdę sory za tak długie opowiadanie ale mam nadzieję że komuś to się przyda i kupując taki motocykl musi przygotować się finansowo od razu na takie nieprzewidziane akcje.

Edytowane przez Dolc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podobnie, kupiłem moto w mieście nie za bardzo miałem jak przetestować maks na 1-3 biegu, po powrocie do domu i przejechaniu 2-3km na wyższych biegach okazało się że sprzęgło jest do wymiany o czym sprzedający nie wspomniał. Ale na szczęście ogólnie maszyna jest w bardzo dobrym stanie tak że kasa nie poszła na marne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to i tak miałeś nieźle ja jeśli chciał bym żeby było wszystko tak na maxa tip top to musiał bym jeszcze wymienić, kosz sprzęgła, zrobić te lagi, rozrusznik,komplet zaworów z sprężynami myślę że pompy olejowe również przydało by sie ruszyć. Ale aktualnie nie mam nic szmalcówy więcej a chciałem przynajmniej miesiąc sie pobawić moto. Na szczęście zawory i pompy są jeszcze tak na 50% zdatne więc ten sezon jeszcze polatają. Następny sezon trzeba to też wymienić na 100%. A zawieszenie postaram się jak najszybciej zregenerować. I niech mi ktoś nie pisze że to da sie przecież zrobić za 200zł. Bo jak zliczy sie wszystko razem to te 200zł jest na wage złota ;P. Pół biedy że sam potrafię kręcić przy moto jako tako a jeszcze mam sąsiada szpeca od którego sie uczę cały czas + tak na prawdę on mi pomaga. Nie daj bóg jak ktoś kupi takiego kata i jeszcze będzie musiał oddać go do serwisu to jeszcze raz tyle zapłaci za sam serwis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale do kogo masz pretensje? rozumiem jakbys przyjechał oglądac a tu szrot-mozna nawrzucać sprzedawcy za zmarnowany czas i kilometry i szukać dalej, a Ty kupiłeś choć wiedziałeś, że coś tłucze, więc nie rozumiem :icon_question:

 

dołożysz 2-3k i będziesz miał sprzęt za 15-16k, a po tyle chodzą na allegro też koty w worku, więc suma sumarum jeśli dobrze zrobisz remont to będziesz do przodu, jedyny ból to nie moc polatac w taką pogodę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...