Skocz do zawartości

wybor motocykla EXC


Rekomendowane odpowiedzi

to "pełna" rolka, a nie tulejka, ma po obu stronach takie jakby przebarwienia, jakby obok jakichś tulejek o grubosci ok 1 mm się kręciła, ale mogło to tez powstac przylegania do magnsu korka

 

A więc tak:dzis byłem u Skóry w ASO KTM, ogladałem łozysko wału z exc 200 i rolka pochodzi własnie z niego. Czyli albo ktos dał ciała przy składaniu albo złosliwie wrzucił. Tak czy siak jest wszystko jasne.

 

Pytałem co zaleca lać do paliwa i Skóra powiedział mi ze to zalezy jak jezdzę, bo pyrkanie na drogich olejach typu motul czy motorex kończy się przyspieszonym remontem gdyz te oleje przeznaczone dla wyczynu muszą być przepalane w dużych obrotach a przy pyrkaniu zostawią za duzo nagaru.

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Pytałem co zaleca lać do paliwa i Skóra powiedział mi ze to zalezy jak jezdzę, bo pyrkanie na drogich olejach typu motul czy motorex kończy się przyspieszonym remontem gdyz te oleje przeznaczone dla wyczynu muszą być przepalane w dużych obrotach a przy pyrkaniu zostawią za duzo nagaru.

nie no chyba sobie jaja robił... W porządnym "drogim" oleju właśnie o to chodzi że nie pozostawia zbytnio nagaru, ma lepsze właściwości smarujące. Nie znam nikogo kto by tylko pyrkał. Na prostej nawet jak ktoś nie specjalnie ogarnia to odkręca manetkę do końca.

Trzeba było się go zapytać jaki w takim razie olej poleca... mixol??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam mały problem. Pociło mi się cos za wajchą hamulca tylnego, przyjrzałem się-korek spustowy. Był niedokręcony, ale niestety nie da sie go dokręcic, bo gwint jest zerwany :lapad: W tym moto są 2 korki spustowe i ja przy wymianie oleju zlałem go tym po drugiej stronie i on jest ok. Co tu kurde wykombinowac z tym korkiem? Moze go czyms zalac, skoro nie jest potrzebny?

 

Wie ktos ile jest rezerwy w zbiorniku?

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam mały problem. Pociło mi się cos za wajchą hamulca tylnego, przyjrzałem się-korek spustowy. Był niedokręcony, ale niestety nie da sie go dokręcic, bo gwint jest zerwany :lapad: W tym moto są 2 korki spustowe i ja przy wymianie oleju zlałem go tym po drugiej stronie i on jest ok. Co tu kurde wykombinowac z tym korkiem? Moze go czyms zalac, skoro nie jest potrzebny?

 

Wie ktos ile jest rezerwy w zbiorniku?

Przegwintować na większą średnicę. KTM-y mają dużą rezerwę, powinno być coś około 2 litrów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie jest problem, z jednego gwintu gdzie przykreca się wysprzęglik nie zostało prawie nic. Kleje nie pomagają (spróbuje jeszcze na poxiline), co z tym zrobić? gwinotwać na większą sróbke? Ogólnie to wstsawiłem sobie tam szpilke i chce ja tam zamocować na stale kleiem ale nie pomaga bo wyyrywa mi tą szpilke.

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, wlewam zupę 1:40, manual podaje 1:40-1:60, no i mam zachlapany tłumik olejem, tak jakby nie przepalał go za dobrze. Leję midlanda i akurat mi się bańka kończy- moze cos innego jednak kupic, czy moze przejsc na 1:50? Znajomi dwusówowi wyjadacze sugerują, ze za słabo kręcę maszynę i dlatego nie dopala :icon_razz:

 

Na czym polega sprawdzenie zaworu wydechowego? Brać się za to?

 

Kurde klocki przednie ze stanu "jeszcze polata" do stanu "zyletka" dotarły w ciągu 2 baków, fakt ze stoppie się uczyłem robić i błoto ostatnio jest niezłe, no ale bez przesady...

to sie do czegos nada:

http://allegro.pl/klocki-ktm-sx-exc-r-lc4-200-400-520-530-625-640-i1508388672.html

 

Wożę sobie w kieszeni nową swiecę na wszelki wypadek-zmienic od razu?

 

Uciekający olej przez gwint korka spustowego załatwiłem przeswitującym poxipolem, narazie daje radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za słabo kręcisz....

 

 

mieszanka i olej dobry...........musisz sie przyzwyczaić że 2t pierdzi śmierdzi i ma wiecznie brudny wydech :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam midlanda micro 550ml, kurde kręce ile fabryka dała, zobaczę na 1:50 albo kupię castrola, bo na nim wiekszosc u nas lata i im jakby mniej chlapało, fakt ze parę ładnych sezonów na 2t mają

 

klocki delta wezmę jak mowisz kolego ze dobre

 

a co z tym zaworem robic? i swiecą?

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co się dzieje że chcesz w zaworze grzebać?tutaj masz filmik jak ustawić zawór podczas montażu

 

A tutaj masz cały temat poświęcony regulacji zaworu

http://www.forum.motox.pl/viewtopic.php?f=3&t=17296&p=134943&hilit=ustawienie+zaworu+wydechowego&sid=5c1202e655594509fef85a90d3e4869d#p134943

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za linka. Raczej wszystko jest ok, ale nie wiem jaką moc powinien miec ten motocykl, a koleszka który miał cos takiego nie ma się jak nim przejechac bo jest za granicą. Da się w znaczący sposób zmienic charakterystykę przez takie zabawy z zaworem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...