jjank Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 (edytowane) to "pełna" rolka, a nie tulejka, ma po obu stronach takie jakby przebarwienia, jakby obok jakichś tulejek o grubosci ok 1 mm się kręciła, ale mogło to tez powstac przylegania do magnsu korka A więc tak:dzis byłem u Skóry w ASO KTM, ogladałem łozysko wału z exc 200 i rolka pochodzi własnie z niego. Czyli albo ktos dał ciała przy składaniu albo złosliwie wrzucił. Tak czy siak jest wszystko jasne. Pytałem co zaleca lać do paliwa i Skóra powiedział mi ze to zalezy jak jezdzę, bo pyrkanie na drogich olejach typu motul czy motorex kończy się przyspieszonym remontem gdyz te oleje przeznaczone dla wyczynu muszą być przepalane w dużych obrotach a przy pyrkaniu zostawią za duzo nagaru. Edytowane 1 Marca 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Pytałem co zaleca lać do paliwa i Skóra powiedział mi ze to zalezy jak jezdzę, bo pyrkanie na drogich olejach typu motul czy motorex kończy się przyspieszonym remontem gdyz te oleje przeznaczone dla wyczynu muszą być przepalane w dużych obrotach a przy pyrkaniu zostawią za duzo nagaru.nie no chyba sobie jaja robił... W porządnym "drogim" oleju właśnie o to chodzi że nie pozostawia zbytnio nagaru, ma lepsze właściwości smarujące. Nie znam nikogo kto by tylko pyrkał. Na prostej nawet jak ktoś nie specjalnie ogarnia to odkręca manetkę do końca.Trzeba było się go zapytać jaki w takim razie olej poleca... mixol?? Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 (edytowane) Panowie mam mały problem. Pociło mi się cos za wajchą hamulca tylnego, przyjrzałem się-korek spustowy. Był niedokręcony, ale niestety nie da sie go dokręcic, bo gwint jest zerwany :lapad: W tym moto są 2 korki spustowe i ja przy wymianie oleju zlałem go tym po drugiej stronie i on jest ok. Co tu kurde wykombinowac z tym korkiem? Moze go czyms zalac, skoro nie jest potrzebny? Wie ktos ile jest rezerwy w zbiorniku? Edytowane 9 Marca 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Panowie mam mały problem. Pociło mi się cos za wajchą hamulca tylnego, przyjrzałem się-korek spustowy. Był niedokręcony, ale niestety nie da sie go dokręcic, bo gwint jest zerwany :lapad: W tym moto są 2 korki spustowe i ja przy wymianie oleju zlałem go tym po drugiej stronie i on jest ok. Co tu kurde wykombinowac z tym korkiem? Moze go czyms zalac, skoro nie jest potrzebny? Wie ktos ile jest rezerwy w zbiorniku?Przegwintować na większą średnicę. KTM-y mają dużą rezerwę, powinno być coś około 2 litrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 http://moto.allegro.pl/ktm-exc-250-i1487303247.html 00' rok to juz przód upside-down ?ten kontretnie ma juz lagi "nowsze" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 http://moto.allegro....1487303247.html 00' rok to juz przód upside-down ?ten kontretnie ma juz lagi "nowsze" zgadza się, 00 miały juz usd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 Panowie jest problem, z jednego gwintu gdzie przykreca się wysprzęglik nie zostało prawie nic. Kleje nie pomagają (spróbuje jeszcze na poxiline), co z tym zrobić? gwinotwać na większą sróbke? Ogólnie to wstsawiłem sobie tam szpilke i chce ja tam zamocować na stale kleiem ale nie pomaga bo wyyrywa mi tą szpilke. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 Można spróbawać helicoli czy jak to sie zwą te tulejki z gwintem, możesz też zaspawać i odnowa wykonać otwór. Z większą śrubą może być problem czy wysprzęglik ma wystarczająco dużo materiału na rozwiercenie otworu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Panowie, wlewam zupę 1:40, manual podaje 1:40-1:60, no i mam zachlapany tłumik olejem, tak jakby nie przepalał go za dobrze. Leję midlanda i akurat mi się bańka kończy- moze cos innego jednak kupic, czy moze przejsc na 1:50? Znajomi dwusówowi wyjadacze sugerują, ze za słabo kręcę maszynę i dlatego nie dopala :icon_razz: Na czym polega sprawdzenie zaworu wydechowego? Brać się za to? Kurde klocki przednie ze stanu "jeszcze polata" do stanu "zyletka" dotarły w ciągu 2 baków, fakt ze stoppie się uczyłem robić i błoto ostatnio jest niezłe, no ale bez przesady...to sie do czegos nada:http://allegro.pl/klocki-ktm-sx-exc-r-lc4-200-400-520-530-625-640-i1508388672.html Wożę sobie w kieszeni nową swiecę na wszelki wypadek-zmienic od razu? Uciekający olej przez gwint korka spustowego załatwiłem przeswitującym poxipolem, narazie daje radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Słabo go kręcisz i dlatego Ci leje z tłumika. Mieszankę dajesz dobrą. Klocki kup sobie firmy delty, miałem takie klocki i sporo wytrzymały. Jakiego midlanda wlewasz i za ile zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 za słabo kręcisz.... mieszanka i olej dobry...........musisz sie przyzwyczaić że 2t pierdzi śmierdzi i ma wiecznie brudny wydech :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 (edytowane) mam midlanda micro 550ml, kurde kręce ile fabryka dała, zobaczę na 1:50 albo kupię castrola, bo na nim wiekszosc u nas lata i im jakby mniej chlapało, fakt ze parę ładnych sezonów na 2t mają klocki delta wezmę jak mowisz kolego ze dobre a co z tym zaworem robic? i swiecą? Edytowane 21 Marca 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 A co się dzieje że chcesz w zaworze grzebać?tutaj masz filmik jak ustawić zawór podczas montażu A tutaj masz cały temat poświęcony regulacji zaworuhttp://www.forum.motox.pl/viewtopic.php?f=3&t=17296&p=134943&hilit=ustawienie+zaworu+wydechowego&sid=5c1202e655594509fef85a90d3e4869d#p134943 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Dzieki za linka. Raczej wszystko jest ok, ale nie wiem jaką moc powinien miec ten motocykl, a koleszka który miał cos takiego nie ma się jak nim przejechac bo jest za granicą. Da się w znaczący sposób zmienic charakterystykę przez takie zabawy z zaworem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 Można regulować ten zawór wydechowy. Tutaj możesz przeczytać jak się reguluje ten zawór link Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.