jjank Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 sporty typu "żwirka" czy bagienko nie są w moim stylu niczego nie uczą i moim zdanie są stratą czasu za to jaką przyjemną :P a czy ktos jest w stanie napisac czym oprócz widocznych elementów rózni się sx 200 od exc? http://allegro.pl/ktm-sx-200-nie-exc-125-2...1454956246.html coś wywróżycie z tego? cena bardzo zachecająca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Sx to crossówka, exc enduro. Sx nie ma lamp, licznika, ma mniejszy zbiornik paliwa, inne przełożenia w skrzyni, magneto mniejsze, inny zawias, tylne koło 19", końcówka wydechu jest krótsza. Inne nastawy gaźnika i zaworu wydechowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 za to jaką przyjemną (IMG:style_emoticons/default/j.gif) :buttrock: Inne nastawy gaźnika i zaworu wydechowego. generalnie uważam że sx w żwirowni czy enduro to męka, tak jak napisał major inne przełożenia skrzyni, nastawy zaworu i gaźnika, sx w porównaniu do exc nie ma dołu i ma bardzo długą 1 (bynajmniej sx 125 vs exc 125 a że 200 to 125 z większym cylindrem to myślę że dół silnika sie nie różni...) sx a exc to jak yz426f a wr426f niby wygląda podobnie a różnic jest sporo i nie tylko światła i zegary i te właśnie różnice dają znać w terenie...... jak ci nie zależy na kwitach to kup exc 200 bez kwita.......... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Sx to crossówka, exc enduro. Sx nie ma lamp, licznika, ma mniejszy zbiornik paliwa, inne przełożenia w skrzyni, magneto mniejsze, inny zawias, tylne koło 19", końcówka wydechu jest krótsza. Inne nastawy gaźnika i zaworu wydechowego. ale tłok-korba takie same? exc są duzo drozsze, myslę, ze sx by mi odpowiadał, choc jego przeznaczenie to nie enduro, bo mnóstwo ludzi smiga na crossówkach 250 w takim terenie jak ja i dają radę jesli juz na allegro jest exc za 5-6k to jest to starszy rocznik na tradycyjnym przednim zawiasie, trochę mizeria biorąc pod uwagę ze sporo starsze sx'y, kx'y czy cr ki itd mają USD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 (edytowane) Tłok ma jeden pierścien w EXC są 2, korba ta sama.Dyfuzor jak sam widzisz jest inny.Tak jak koledzy wyżej mówią, jezdzisz po lesie to kup EXC a nie SX.Motocykl cross słabo sie nadaje w las ze względu na twarde zawieszenie na którym jazda po korzeniach jest mało przyjemna, i ze wględu na inną charakterystyke silnika.Po trzecie EXC ma 6 biegów SX 5, docenisz to na dojazdówkach, gdzie SX bedzie sie już meczył a w EXC zapinasz 6 i lecisz spokojnie. Edytowane 13 Lutego 2011 przez nowytzrdt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 jesli juz na allegro jest exc za 5-6k to jest to starszy rocznik na tradycyjnym przednim zawiasie, trochę mizeria biorąc pod uwagę ze sporo starsze sx'y, kx'y czy cr ki itd mają USD Wszystkie ktm 2t z przedziału 97-00 mialy klasyczny zawias z przodu. O tym , żeby ktm poniżej 98 r nie trzeba Ci tlumaczym mam nadzieje ;) Tłoki pasują z jednego do drugiego, teoretycznie tłok z 1 pierścieniem w EXC powinien mu dać lekkiego pazura, natomiast w SX tłok z dwoma pierścieniami powinien go trochę załagodzić. Ale to tylko teoria, wiele osób przy takich kombinacjach mówi że w ogóle nie zauważa różnicy Co do dwusetki, to dół silnika jest taki sam jak w setce z wyjątkiem wału i korby. Dwusetka to taka fajna setka z dużym dołem i mocą nie wyciągającą rąk jak ćwiartka. Tak prawdę mówiąc to czy weźmiesz SX czy EXC będziesz zadowolony. Z tym że w przypadku EXC masz rasowe enduro które nie będzie wymagało żadnych ewentualnych przeróbek typu dodanie jakichś świateł czy zmiękczenie zawiasu jak w przypadku SX-a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 (edytowane) Motocykl cross słabo sie nadaje w las ze względu na twarde zawieszenie na którym jazda po korzeniach jest mało przyjemnaregulacja nie załatwi sprawy? smigają chłopaki na 250sx ach az miło po lasach... Jezdziłem na exc z 05r, no dla mnie bomba, ciekawe czy na zwykłym zawiasie przednim czyli w wersjach przed 00r jest duzo gorzej? Tradycyjny zawias wymaga mniej troski O tym , żeby ktm poniżej 98 r nie trzeba Ci tlumaczym mam nadzieje mozesz to rozwinąc? wystrzegac sie katów ponizej 98? Tak prawdę mówiąc to czy weźmiesz SX czy EXC będziesz zadowolony. tez tak mi sie wydaje, nie mam jakichs wielkich aspiracji a po przesiadce z zabytkowej xlki wszystko bedzie mnie cieszyc, a exc cieżko mi bedzie trafic Edytowane 13 Lutego 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 O tym , żeby ktm poniżej 98 r nie trzeba Ci tlumaczym mam nadzieje mozesz to rozwinąc? wystrzegac sie katów ponizej 98? Tak, problemy z częściami etc.. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 O tym , żeby ktm poniżej 98 r nie trzeba Ci tlumaczym mam nadzieje mozesz to rozwinąc? wystrzegac sie katów ponizej 98? Tak, problemy z częściami etc.. po 98 juz wszystki dobre czy po drodze jeszcze jakieś zmiany? O tym , żeby ktm poniżej 98 r nie trzeba Ci tlumaczym mam nadzieje mozesz to rozwinąc? wystrzegac sie katów ponizej 98? Tak, problemy z częściami etc.. po 98 juz wszystkie dobre czy po drodze jeszcze jakieś zmiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Po 98 jakość wykonania i materiałów znacząco się polepszyła , no i z częściami nie będzie problemu. Osobiście jak był bym na kupnie ktm-a to brał bym 2000+ A co do katów poniżej 98 to miałem 3 sx-y 125 z 93,94 i 96 r i z czystym sumieniem mogę powiedzieć że większego g*wna to nie miałem. Dostęp do innych części jak tłok czy korba praktycznie zerowy, stopy użyte do odlewów karterów czy pokryw w silniku po takim czasie to w rękach pękały, śruby to się z gwintami wykręcały. Po takim czasie te motocykle są wyeksploatowane maksymalnie i przy tym bardzo często zaniedbywane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 ja szukam 200ccm więc ponizej 98 nie ma mozliwosci kupic, ale dobrze wiedziec orientuje sie ktos czy jest duza róznica w prowadzeniu exc 200 z USD i na zwykłym widelcu? a moze da rade włozyc USD zamiast zwyklego juz po zakupie? skoro rama to exc 125 to gratów powinno sporo byc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 ja szukam 200ccm więc ponizej 98 nie ma mozliwosci kupic, ale dobrze wiedziec orientuje sie ktos czy jest duza róznica w prowadzeniu exc 200 z USD i na zwykłym widelcu? a moze da rade włozyc USD zamiast zwyklego juz po zakupie? skoro rama to exc 125 to gratów powinno sporo byc... a ramy 250/300/380 są takie same ? czy którys z tych 3 ma tez rame od 125cc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 ja wiem tylko ze 125 i 200 mają te same ramy, napewno 250 ma inną niz one Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Panowie, jaki olej lać do paliwa i do skrzyni? Manual zaleca SHELL, ale jest on dosc drogi(zwłaszcza ten do paliwa), co powiecie o castrolu power 1 2T do paliwa i o motulu transoil do skrzyni?Mam exc200 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Panowie, jaki olej lać do paliwa i do skrzyni? Manual zaleca SHELL, ale jest on dosc drogi(zwłaszcza ten do paliwa), co powiecie o castrolu power 1 2T do paliwa i o motulu transoil do skrzyni?Mam exc200Do paliwa wlewam motula 800 ale drogi jest :/ możesz wlać też Castrol Actevo tylko że to poł syntetyk i nie wiem czy taka oszczędnośc poźniej moze cie ukarać.Do skrzyni leje olej silnikowy castrola full syntetyk z tą sama lepkość i gęstościa i jest GIT.Ale do skrzyni spokojnie mozesz zalać motultransoil połsyntetyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.