nowytzrdt Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Dobra iglica przestawiona moto chodzi :P.Mam pytanie czy czuć u was przyrost mocy jak sie otwiera zawór??Bo na wolnych sie niby otwiera jak dam gazu a podczas jazdy nie jestem w stanie tego sprawdzić.Jeszcze jedno pytanie czy duza jest różnica w mocy EXC 200 i EXC 125??Bo powiem wam że troche jest zawiedziony moca w górnym zakresie obrotów(dół jest zajefajny ładnie idzie na koło) :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Dobra iglica przestawiona moto chodzi :P.Mam pytanie czy czuć u was przyrost mocy jak sie otwiera zawór??Bo na wolnych sie niby otwiera jak dam gazu a podczas jazdy nie jestem w stanie tego sprawdzić.Jeszcze jedno pytanie czy duza jest różnica w mocy EXC 200 i EXC 125??Bo powiem wam że troche jest zawiedziony moca w górnym zakresie obrotów(dół jest zajefajny ładnie idzie na koło) :/ Jak weszły 200 w 98r to w ŚM pisali ze ma tyle samo KM co setka tylko właśnie moment ma większy. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Właśnie dzisiaj porównałem SX 125 z EXC 200.Powiem tak dół EXC 200 ma duzo lepszy ale u niego góra jest nie do porównania i wychodzi na to że SX 125 jednak lepiej idzie.I teraz nie wiem czy tak ma być czy np zawór sie u mnie nie otwiera albo coś??porównywał ktoś kiedyś te motory?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Twoj powinien iść ciut lepiej a przynajmniej tak samo. Trafniejsze co prawda było by porównanie z EXC 125 no ale od SX to tez powinien być szybszy. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Właśnie dzisiaj porównałem SX 125 z EXC 200.Powiem tak dół EXC 200 ma duzo lepszy ale u niego góra jest nie do porównania i wychodzi na to że SX 125 jednak lepiej idzie.I teraz nie wiem czy tak ma być czy np zawór sie u mnie nie otwiera albo coś??porównywał ktoś kiedyś te motory?? Masz czuć pożądnego kopa gdzieś w połowie gazu. Jeśli otwiera się na postoju to w czasie jazdy też ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Właśnie dzisiaj porównałem SX 125 z EXC 200.Powiem tak dół EXC 200 ma duzo lepszy ale u niego góra jest nie do porównania i wychodzi na to że SX 125 jednak lepiej idzie.I teraz nie wiem czy tak ma być czy np zawór sie u mnie nie otwiera albo coś??porównywał ktoś kiedyś te motory?? Pomyśl przez chwilkę czy aby tuleja w twoim moto nie ma tu coś do rzeczy? :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Pomyśl przez chwilkę czy aby tuleja w twoim moto nie ma tu coś do rzeczy? :wink: Jak kolega pisał że cięzko mu wyczuć moment otwarcia zaworu podczas przyśpieszania to wina tulei raczej nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 no juz nie wiem co z nim jest nie tak może zatkany tłumik bo za dyfuzorem jest pospawane jak wkładam tam druta to czuć jakis zadzior.Ale nie wiem czy go rozcinać??jak myslicie co to jeszcze może być??poprostu po RX 125 nie czuje roznicy :/:/:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 (edytowane) no juz nie wiem co z nim jest nie tak może zatkany tłumik bo za dyfuzorem jest pospawane jak wkładam tam druta to czuć jakis zadzior.Ale nie wiem czy go rozcinać??jak myslicie co to jeszcze może być??poprostu po RX 125 nie czuje roznicy :/:/:/ jeżeli zadzior zasłania np 1/3 prześwitu wydechu to koniecznie. A zapłon jest oryginalny? Jest normalnie moduł zapłonowy przy główce ramy? Bo ja miałem kiedyś GS 125 i miał zapłon od rometa harta a ten nie mial przyśpieszenia zapłonu. Efekt był taki ze silnik nie dokręcał się całkiem do końca. A jak przyśpieszyłem zapłon na stojanie zapłonu to mocna miał tylko gorę obrotów. Może masz jakiś podobny wynalazek. Przejedz sie na tym SX 125 swojego kumpla i powiedz czy czujesz różnice miedzy nim a RX. Rożnica powinna być miażdżąca! Jezdziłem na kilku RX w tym dwa to były 170ccm polini i kazda wyczynowa 125 szła i tak o niebo lepiej. Edytowane 3 Kwietnia 2010 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 no właśnie ma normalny moduł czy mozliwe jest żeby ktoś cos zepsuł z tym zapłonem??po swietach zobacze jeszcze ten wydech :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Kiepsko wykonana tuleja może dawać takie objawy. Niedokładnie wykonane kanały przelotowe - zmienione przekroje okien i kąty oraz brak ich symetrii - powodują powstanie zawirowań i słabe opróżnianie cylindra ze spalin. Jakieś 15 lat temu miałem CR125 i tam po wstawieniu tulei (spieprzone okna) moc spadłą do poziomu CZ125/516 ;) Małym zadziorkiem bym się nie przejmował. :icon_mrgreen: To nie nie tu jest problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Kiepsko wykonana tuleja może dawać takie objawy. Niedokładnie wykonane kanały przelotowe - zmienione przekroje okien i kąty oraz brak ich symetrii - powodują powstanie zawirowań i słabe opróżnianie cylindra ze spalin. Jakieś 15 lat temu miałem CR125 i tam po wstawieniu tulei (spieprzone okna) moc spadłą do poziomu CZ125/516 ;) Małym zadziorkiem bym się nie przejmował. :icon_mrgreen: To nie nie tu jest problem. Z tą tuleją dość prawdopodobne niestety. Kanały w 2t to bardzo precyzyjna sprawa. Troszkę mnie to martwi bo kumpel kupił EXC 250 i ma podobne objawy. A z tym wydechem to jezeli jakiś tam spaw zasłania 1/3 lub więcej prześwitu to koniecznie trzeba zrobić. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Mam głupie pytanie. Ile pali EXC 125?? :icon_mrgreen: Chodzi mi o jazde turystyczną/miejską bez przeginania. Tylko bez głupich odpowiedzi typu "Ile zalejesz tyle spali" , bo mój SX robi bak w godzine. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 no kurrrr tak to jest jak robia ludzie tuleje u jakis je**ch kowali a nie np w motor-tech gdzie robiłem poprzednią i była zrobiona zarypiście :/ no nic będzie lipa jak to to :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 (edytowane) Mam głupie pytanie. Ile pali EXC 125?? :icon_mrgreen: Chodzi mi o jazde turystyczną/miejską bez przeginania. Tylko bez głupich odpowiedzi typu "Ile zalejesz tyle spali" , bo mój SX robi bak w godzine. mi GS 125 czyli powiedzmy ze to to samo co EXC w terenie palił równe 10l/100km. Po ulicy nie mam pojęcia :) A z tą tuleją to w sumie nie wiadomo jak stwierdzić czy te knały sa dobrze czy zle wyciete... bo patrząc na sam cylinder to tak na prawde można stwierdzić czy aby kanały wycięte w tulei nie sa mniejsze niż te w cylindrze. A żeby zrobić prawdziwe porównanie to trzeba by miec zdrowy cylinder w ręce dla porównania i ewentualnie narzędziem typu dremel podszlifowć tu i tam. Jest jeszcze kolejna opcja ze nowytzrdt zle ocenia kondycje swojego motoru :) Tak zupełnie najlepiej było by jak byś się przejechał identyczna sprawna 200. Edytowane 4 Kwietnia 2010 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.