Skocz do zawartości

wybor motocykla EXC


Rekomendowane odpowiedzi

Dobra iglica przestawiona moto chodzi :P.Mam pytanie czy czuć u was przyrost mocy jak sie otwiera zawór??Bo na wolnych sie niby otwiera jak dam gazu a podczas jazdy nie jestem w stanie tego sprawdzić.Jeszcze jedno pytanie czy duza jest różnica w mocy EXC 200 i EXC 125??Bo powiem wam że troche jest zawiedziony moca w górnym zakresie obrotów(dół jest zajefajny ładnie idzie na koło) :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra iglica przestawiona moto chodzi :P.Mam pytanie czy czuć u was przyrost mocy jak sie otwiera zawór??Bo na wolnych sie niby otwiera jak dam gazu a podczas jazdy nie jestem w stanie tego sprawdzić.Jeszcze jedno pytanie czy duza jest różnica w mocy EXC 200 i EXC 125??Bo powiem wam że troche jest zawiedziony moca w górnym zakresie obrotów(dół jest zajefajny ładnie idzie na koło) :/

Jak weszły 200 w 98r to w ŚM pisali ze ma tyle samo KM co setka tylko właśnie moment ma większy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dzisiaj porównałem SX 125 z EXC 200.Powiem tak dół EXC 200 ma duzo lepszy ale u niego góra jest nie do porównania i wychodzi na to że SX 125 jednak lepiej idzie.I teraz nie wiem czy tak ma być czy np zawór sie u mnie nie otwiera albo coś??porównywał ktoś kiedyś te motory??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dzisiaj porównałem SX 125 z EXC 200.Powiem tak dół EXC 200 ma duzo lepszy ale u niego góra jest nie do porównania i wychodzi na to że SX 125 jednak lepiej idzie.I teraz nie wiem czy tak ma być czy np zawór sie u mnie nie otwiera albo coś??porównywał ktoś kiedyś te motory??

Masz czuć pożądnego kopa gdzieś w połowie gazu. Jeśli otwiera się na postoju to w czasie jazdy też ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dzisiaj porównałem SX 125 z EXC 200.Powiem tak dół EXC 200 ma duzo lepszy ale u niego góra jest nie do porównania i wychodzi na to że SX 125 jednak lepiej idzie.I teraz nie wiem czy tak ma być czy np zawór sie u mnie nie otwiera albo coś??porównywał ktoś kiedyś te motory??

Pomyśl przez chwilkę czy aby tuleja w twoim moto nie ma tu coś do rzeczy? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no juz nie wiem co z nim jest nie tak może zatkany tłumik bo za dyfuzorem jest pospawane jak wkładam tam druta to czuć jakis zadzior.Ale nie wiem czy go rozcinać??jak myslicie co to jeszcze może być??poprostu po RX 125 nie czuje roznicy :/:/:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no juz nie wiem co z nim jest nie tak może zatkany tłumik bo za dyfuzorem jest pospawane jak wkładam tam druta to czuć jakis zadzior.Ale nie wiem czy go rozcinać??jak myslicie co to jeszcze może być??poprostu po RX 125 nie czuje roznicy :/:/:/

jeżeli zadzior zasłania np 1/3 prześwitu wydechu to koniecznie. A zapłon jest oryginalny? Jest normalnie moduł zapłonowy przy główce ramy? Bo ja miałem kiedyś GS 125 i miał zapłon od rometa harta a ten nie mial przyśpieszenia zapłonu. Efekt był taki ze silnik nie dokręcał się całkiem do końca. A jak przyśpieszyłem zapłon na stojanie zapłonu to mocna miał tylko gorę obrotów. Może masz jakiś podobny wynalazek.

 

Przejedz sie na tym SX 125 swojego kumpla i powiedz czy czujesz różnice miedzy nim a RX. Rożnica powinna być miażdżąca! Jezdziłem na kilku RX w tym dwa to były 170ccm polini i kazda wyczynowa 125 szła i tak o niebo lepiej.

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiepsko wykonana tuleja może dawać takie objawy. Niedokładnie wykonane kanały przelotowe - zmienione przekroje okien i kąty oraz brak ich symetrii - powodują powstanie zawirowań i słabe opróżnianie cylindra ze spalin.

Jakieś 15 lat temu miałem CR125 i tam po wstawieniu tulei (spieprzone okna) moc spadłą do poziomu CZ125/516 ;)

 

Małym zadziorkiem bym się nie przejmował. :icon_mrgreen: To nie nie tu jest problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiepsko wykonana tuleja może dawać takie objawy. Niedokładnie wykonane kanały przelotowe - zmienione przekroje okien i kąty oraz brak ich symetrii - powodują powstanie zawirowań i słabe opróżnianie cylindra ze spalin.

Jakieś 15 lat temu miałem CR125 i tam po wstawieniu tulei (spieprzone okna) moc spadłą do poziomu CZ125/516 ;)

 

Małym zadziorkiem bym się nie przejmował. :icon_mrgreen: To nie nie tu jest problem.

Z tą tuleją dość prawdopodobne niestety. Kanały w 2t to bardzo precyzyjna sprawa. Troszkę mnie to martwi bo kumpel kupił EXC 250 i ma podobne objawy.

A z tym wydechem to jezeli jakiś tam spaw zasłania 1/3 lub więcej prześwitu to koniecznie trzeba zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam głupie pytanie. Ile pali EXC 125?? :icon_mrgreen:

Chodzi mi o jazde turystyczną/miejską bez przeginania.

 

Tylko bez głupich odpowiedzi typu "Ile zalejesz tyle spali" , bo mój SX robi bak w godzine.

mi GS 125 czyli powiedzmy ze to to samo co EXC w terenie palił równe 10l/100km. Po ulicy nie mam pojęcia :)

 

A z tą tuleją to w sumie nie wiadomo jak stwierdzić czy te knały sa dobrze czy zle wyciete... bo patrząc na sam cylinder to tak na prawde można stwierdzić czy aby kanały wycięte w tulei nie sa mniejsze niż te w cylindrze. A żeby zrobić prawdziwe porównanie to trzeba by miec zdrowy cylinder w ręce dla porównania i ewentualnie narzędziem typu dremel podszlifowć tu i tam.

 

Jest jeszcze kolejna opcja ze nowytzrdt zle ocenia kondycje swojego motoru :) Tak zupełnie najlepiej było by jak byś się przejechał identyczna sprawna 200.

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...