murdoch2 Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 (edytowane) Lionix. Cierpliwości i będzie. Co prawda strasznie cienko z 300-tkami na aukcjach, chyba prędzej ustrzelisz 250-200. Sprzedaj i szukaj Edytowane 1 Marca 2010 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiaan91 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 wymieniajcie fajnie się czyta.................. :eek: heh, trzymam twoje zdanie ;] przyjemnie czyta się ekspertów co silnika nie widziało, a cieknącą lagę oddaja do serwisu bo sami nie umią wymienić uszczelniaczy. Mam wr426 10tys przebiegu, mój tłok w żadnym stopniu nie jest zużyty. Według mnie remont 4t polega na wymianie cylindra wraz z tłokiem i korbą i zaworami i nie co 1500km. Lekka przesada koledzy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Siema jakie macie dysze w gaźniku w EXC 200 albo inncyh EXC 2T??Bo nie wiem czy mam dobrze skonfigurowany ponieważ główną mam 180 czyli nawiększa jaką podaje serwisówka a od powietrza 42 czyli taką średnia serwisówka podaje że od powietrza mogą być 40 42 45 48. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Elo, a moto jak pracuje? Dobrze się wkręca i nie przymula przy mocnym otwarciu przepustnicy na niskich obrotach? Jeżeli nie to jest OK, możesz jeszcze sprawdzić kolor świecy. W moim miałem dyszę 35 i właśnie mulił, teraz mam 45 i nie jestem pewny czy nie jest za duża, ale moto chodzi dobrze, z resztą za zimno jest żeby dobrze dobrać dyszę do 2t, jak wiadomo dwusuwy są wrażliwe na zmiany temperatury powietrza. Dysza główna 180 jest dobra, pzdr. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 nie sprawdzałem jak sie wkręca ponieważ moto jest na dotarciu :/ Ale znalazłem ciekawa rzecz z tymi dyszami że w EXC 250 albo 300 dysza główna jest tylko 160 dysza powietrza to 35.A w Sx 125 główna to 188 powietrza 48 :P Czyli w mniejszej pojemności większe dysze :P Troche dziwne ale widocznie tak ma być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejmucha15 Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 nie sprawdzałem jak sie wkręca ponieważ moto jest na dotarciu :/ Ale znalazłem ciekawa rzecz z tymi dyszami że w EXC 250 albo 300 dysza główna jest tylko 160 dysza powietrza to 35.A w Sx 125 główna to 188 powietrza 48 :P Czyli w mniejszej pojemności większe dysze :P Troche dziwne ale widocznie tak ma być. Cześć posiadam 300 EXC i robię remont i chciałbym sciągnąć budowę silnika 2t z KTM-a ale niewiem gdzie i skąd.Porozbierałem silnik i niewiem czy go sam dam radę poskładać. Gdyby ktoś mógł podać stronę,to z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 (edytowane) Cześć posiadam 300 EXC i robię remont i chciałbym sciągnąć budowę silnika 2t z KTM-a ale niewiem gdzie i skąd.Porozbierałem silnik i niewiem czy go sam dam radę poskładać. Gdyby ktoś mógł podać stronę,to z góry dzięki. Który rok? Tutaj masz 99-03: http://moto.tt.free.fr/explorer/KTM_Manual...003_english.pdf Ja z poskładaniem silnika nie miałem najmniejszych problemów, jeśli juz kiedyś to robiłeś to sobie poradzisz. Edytowane 17 Marca 2010 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 hmm mam prooblem ze swoim EXC 200 mainowicie moto jest po remoncie jeszcze nie dotarty i nie chce sie wkręcać na wysokie oborty przerywa poprostu.i teraz moje pytania 1.jest to normalne bo tłok czuje opór?? 2.Iglica jest podniesiona prawie na maxa i ma za duzo paliwa(swieca) jest mokra? 3. Z wydechu leci troche olej czy to wina tego że iglica jest podniesiona i nie przepala wszystkiego czy simmering na wale? Aha jak go mule tak na 3 dam gazu to ma straszna odcinke jak przegazuje na sprzegle to jakoś jedzie ale potem tez go odcinna:/ P.S Olej do mieszanki motul 800.Mieszanka 1:40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 (edytowane) sprawdz filtr powietrza ? moze przesadziles z nasaczaniem , albo brudny filtr ( mialem tak w Xr jak zle nasaczylem filtr K&N). Iglica ma malo wspolnego, na pelnym gazie przepali wszystko. Swieca nowa ? moze podmien na inna . Edytowane 17 Marca 2010 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 (edytowane) hmm mam prooblem ze swoim EXC 200 mainowicie moto jest po remoncie jeszcze nie dotarty i nie chce sie wkręcać na wysokie oborty przerywa poprostu.i teraz moje pytania 1.jest to normalne bo tłok czuje opór?? 2.Iglica jest podniesiona prawie na maxa i ma za duzo paliwa(swieca) jest mokra? 3. Z wydechu leci troche olej czy to wina tego że iglica jest podniesiona i nie przepala wszystkiego czy simmering na wale? Aha jak go mule tak na 3 dam gazu to ma straszna odcinke jak przegazuje na sprzegle to jakoś jedzie ale potem tez go odcinna:/ P.S Olej do mieszanki motul 800.Mieszanka 1:40 Na jakim znowu dotarciu?? :) W takim EXC jak wsadzisz nowego tłoka to aż sam się chce wkręcać na obroty. Coś jest nieteges. Skoro świeca mokra to może trzeba wymienić świece bo iskra słaba i niekompletna. Gorzej jeśli to wina zapłonu. Patrzyłeś czy wszystko jest oryginalne z zapłonem? A jak doszedłeś do tego że tłok ma opór? po wykręceniu świecy nadal chodzi ciężko kopniak? bo jeśli tak to może jakiś debil za dużego tłoka wsadził. Wystarczy że ktoś zbyt pochopnie potraktował to że ma być 0,05mm luzu i nie dowiedział się jak w którym miejscu robi się pomiary na tłoku. A może zawór wydechowy masz cały czas zamknięty? Edytowane 17 Marca 2010 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 (edytowane) Ale chodzi o to że właśnie tłok nie jest na nicasilu :/ tylko tuleja żeliwna :/ jutro kupie jeszcze świece zawór sie otweira normalnie z zapłonem hmm ale na niskich łądnie sie zbiera. A opcja a simmeringiem chyba nawet jakby miał walnięty to i tak miałby moc.Oleju w sumie nie ubywa takze to może być swieca :/No i jeszcze filtr do mycia jutro niby czysty ale nie wiadomo czy po zimie wilgoci nie naciągnał :/ Edytowane 17 Marca 2010 przez nowytzrdt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Jeśli będzie uszkodzony simmering to nie będzie chodził prawidłowo ponieważ cześć kompresji przez niego ucieknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Ustaw ten gaźnik normalnie, miałem podobną opcje i w tym tkwił problem, filtr powietrza nasączaj jak najmniejszą ilością oleju. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 (edytowane) No to tak dzisiaj po próbach itd.Filtr nic nie daje jeździłem nawet bez filtra:/Świeca hmm nie wiem bo wkręciłem od RX 125 jutro bede miał juz dedykowana do EXC 200.A moja teoria z tłokiem że musi sie jest dotrzeć naciągana? Ponieważ jak tak wiecej pojeździłem wydaje mi sie że jest coraz lepiej.Simmering raczej nie bo nie kopci a dolałem 800 ml oleju i wywala przez nadmiar, jesli simmering tto by go ubywało :/Aha jak przyjdzie świeca to jeszcze iglice przestawie bo tez może być przyczyna ponieważ strasznie duzo pali:/ Zalałem 7 litrów zrobiłem 30 km:/:/ Jak masz srubke od powietrza odkręconą?Ja przy obecnym ustawieniu ilglicy mam 2,5. Edytowane 18 Marca 2010 przez nowytzrdt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Czemu dałeś iglicę na maksa do góry? Może go po prostu zalewa jak mocno odkręcisz manetkę. Ustaw iglicę w środkowym położeniu, śruba składu mieszanki hmm, tu jak uważasz, możesz dać na początek 1,5obr. W moim też mam żeliwo i nie docierałem go, chodził dobrze od samej zmiany tłoka, jedynie gaźnik musiałem podregulować. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.