jjank Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 a skąd Ty masz takie ładne rysunki :icon_question: swoją droga to jakby ktos kumaty w sklepie siedzial to by mnie zapytał czy nie chce oringa jak biorę uszczelkę... w 20 min chyba nie da sie przegrzać motóra? kurde, nie ma jak wiatrołap Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 a skąd Ty masz takie ładne rysunki :icon_question: swoją droga to jakby ktos kumaty w sklepie siedzial to by mnie zapytał czy nie chce oringa jak biorę uszczelkę... w 20 min chyba nie da sie przegrzać motóra? kurde, nie ma jak wiatrołapZ katalogu części mom :cool: , raczej niczego nie rozdupcyłeś rozbierz, wyczyść, poskładaj jak trzeba i będzie git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Wysłałbys mi na meila? Gdyby w manualu była taka fotka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Wysłałbys mi na meila? Gdyby w manualu była taka fotka...Spoko :wink: , rzuć na PW swój adres. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Gdzie można kupić uszczelniacze od tłoczka pompy hamulcowej tył? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 (edytowane) w ASO? zdjąłem głowicę, uszczelka wg mnie spokojnie nadaje się do założenia ponownie, ale ten mój oring jest juz styrany, nie składam na niego napewno, jest spłaszczony, przebarwiony, ciekawe czy by mi nie dobrali takiego w sklepie z oringami, rozmiar to na pewno, pytanie czy taki żaroodporny by mieli :icon_question: nicasil wygląda jak wyglądał, raczej go nie przegrzałem, ale co mnie zastanawia to to ze zawór wydechowy ma jakby trochę luzu góra-dół, mogę go palcem przez kanał ruszyć Edytowane 4 Czerwca 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 zdjąłem głowicę, uszczelka wg mnie spokojnie nadaje się do założenia ponownie uszczelka pod głowicę ?? szefie ona jest jak kondom jednokrotnego użytku :D jak już rozebrałeś to musisz kupić nową bo jak skręcisz na używanej to na 90% będa problemy z przeciekami... tą papierową pod cylinder można użyć wielokrotnie... nicasil wygląda jak wyglądał, raczej go nie przegrzałem, jak w momencie kiedy wróciłeś miałeś jeszcze wodę w chłodnicy to powinno być ok.....ale lepiej tłok obejrzeć..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 używanej ale może 0,2mth, zresztą jakbym ci dał tą i nową to byś nie odróżnił :icon_mrgreen: dokręcona momentem 19Nm to tyle co nic... czekam i tak na nową bo nie składam na starym oringu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 (edytowane) w ASO? zdjąłem głowicę, uszczelka wg mnie spokojnie nadaje się do założenia ponownie, ale ten mój oring jest juz styrany, nie składam na niego napewno, jest spłaszczony, przebarwiony, ciekawe czy by mi nie dobrali takiego w sklepie z oringami, rozmiar to na pewno, pytanie czy taki żaroodporny by mieli :icon_question: nicasil wygląda jak wyglądał, raczej go nie przegrzałem, ale co mnie zastanawia to to ze zawór wydechowy ma jakby trochę luzu góra-dół, mogę go palcem przez kanał ruszyćUszczelkę pod głowicę jeśli zakładałeś nową możesz spokojnie użyć ponownie, oring kup nowy i raczej nie kombinuj bo użycie zwykłego to na 99% ponowne rozbebeszanie wszystkiego, jeśli stan nicasilu i tłoka nie wykazuje niczego niepokojącego to składaj, zawór może mieć lekki luz góra-dół około 1mm, lewo-prawo nie powinien mieć. Edytowane 4 Czerwca 2011 przez ghollum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Gdzieś kiedyś mi się obiło o uszy ,że oringi hitynowe ( czy jakoś tak ) się dobrze nadają pod głowice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 (edytowane) kumpel ma problem z katem exc 250, wymienil tłok-dobrany w aso, oni pomierzyli moto pali ładnie, wkręca się, moc OK, ale strasznie dużo pali(może jeszcze więcej niz przed remontem) i czasem zalewa świecę-trzeba wyczyścic i jazda dalejdziało się to na starej świecy, teraz na NGK-racing jest to samo, gaznik nie był ruszany do remontu, ale w końcu został na nowo ustawiony i wyczyszczoony, filtr czysty mozliwe ze jakoś uszczkodził membranę i to teraz wychodzi? moto normalnie jezdziło do samego remontu, w jego rękach od paru sezonów i nigdy nic mu się nie dzialo aha wcześniej latał n 1-50, teraz wlał 1-40 ze niby na dotarciu, tłok vertexa, korba nie ruszana Edytowane 6 Czerwca 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 kumpel ma problem z katem exc 250, wymienil tłok-dobrany w aso, oni pomierzyli moto pali ładnie, wkręca się, moc OK, ale strasznie dużo pali(może jeszcze więcej niz przed remontem) i czasem zalewa świecę-trzeba wyczyścic i jazda dalejdziało się to na starej świecy, teraz na NGK-racing jest to samo, gaznik nie był ruszany do remontu, ale w końcu został na nowo ustawiony i wyczyszczoony, filtr czysty mozliwe ze jakoś uszczkodził membranę i to teraz wychodzi? moto normalnie jezdziło do samego remontu, w jego rękach od paru sezonów i nigdy nic mu się nie dzialo aha wcześniej latał n 1-50, teraz wlał 1-40 ze niby na dotarciu, tłok vertexa, korba nie ruszanaŚwieca jak wygląda? wygląda na za bogatą mieszankę, mieszankę paliwowo-powietrzną oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 swieca jest praktycznie ciągle mokra od paliwa jeszcze sie nie zdążyła "opalić" bo nowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 swieca jest praktycznie ciągle mokra od paliwa jeszcze sie nie zdążyła "opalić" bo nowaW gaźniku dysze i iglica nominał? jeśli tak to proponuję opuścić iglicę w dół o jeden ząbek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukopr Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 zmienił bym dysze główna na mniejszą, możliwe że motocykla zasysa/wtłacza dzięki szczelnemu tłokowi więcej mieszanki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.