Skocz do zawartości

brak wolnych obrotow


qsin
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Pacjent to Bandit 600 z 98r ogolnie bardzo malo uzywany bo w zeszlym sezonie przejechane moze z 1000km, a w tym max 50km. Od jakis 3 miesiecy nie jezdzony, a ostatnio odpalany jakis miesiac temu. Ale do rzeczy.

Dzisiaj go odpalilem i wszystko bylo ok do momentu az zwolnilem do konca ssanie... w tym momencie poprostu zgasl. objawy sa takie ze na ssaniu chodzi normalnie. Jak zwolnie ssanie do poziomu ok 2k obr to chodzi sobie spokojnie, rowno itd. ale jak zwolnie ssanie to poprostu gasnie tak jakby sie wylaczylo zaplon, czyli schodzi z obrotow do 0 i nawet nie probuje ich utrzymac...

Na ssaniu jezdzi sie normalnie, wchodzi na obroty, utrzymuje je, itd. w momencie wylaczenia ssania rowniez jezdzi normalnie, ale trzeba caly czas trzymac go na obrotach, bo jak sie odpusci na luzie to zgasnie, a jak sie odpusci gaz na biegu i pozniej podkreci manetke, to strzela z tlumika - ale to chyba nie ma znaczenia...

Zapalenie go bez ssania jest bardzo trudne - nie zawsze chce zalapac, ale jak sie lekko wlaczyc ssanie to pali od razu...

Co to moze byc??

mieszanka? cos z dysza wolnnych obrotow (tylko te sa chyba dwia?)? cos z filtrami?

Od czego zaczac sprawdzanie??

 

dodam tylko ze podczas ostatniej jazdy (tak jak pisalem jakies 3 miesiace temu) chodzil prawidlowo...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Na ssaniu jezdzi sie normalnie, wchodzi na obroty, utrzymuje je, itd. w momencie wylaczenia ssania rowniez jezdzi normalnie, ale trzeba caly czas trzymac go na obrotach, bo jak sie odpusci na luzie to zgasnie, a jak sie odpusci gaz na biegu i pozniej podkreci manetke, to strzela z tlumika - ale to chyba nie ma znaczenia...

Zapalenie go bez ssania jest bardzo trudne - nie zawsze chce zalapac, ale jak sie lekko wlaczyc ssanie to pali od razu...

Co to moze byc??

mieszanka? cos z dysza wolnnych obrotow (tylko te sa chyba dwia?)? cos z filtrami?

Od czego zaczac sprawdzanie??

 

dodam tylko ze podczas ostatniej jazdy (tak jak pisalem jakies 3 miesiace temu) chodzil prawidlowo...

 

Stawiam na zatkane dysze wolnych obrotów. Paliwo przez czas postoju wyparowało, a w gaźnikach zrobił się syf (osad), który zatkał zapewne dysze. Strzelanie z tłumika w czasie schodzenia z obrotów, świadczy o stopniowym zubożaniu się mieszanki, co potwierdza zatkanie dysz wolnych obrotów. Myślę, że potrzebne jest solidne przeczyszczenie gaźników i następna ich synchronizacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod gaznikami masz pokretlo od wolnych obrotow, mozepodkrec wolne ? moze ktos sie tym bawil ?

roznie bywa , najelpiej zaczac od podstaw ;)

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za odpowiedzi:)

niestety pokretlo od wolnych obrotow nic nie daje...

nie pozostaj mi chyba nic innego jak zastosowac sie do rad HD1940 i Adam M. i dobrac sie do gaznikow i dysz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczyść gaźniki i jeśli masz normalne, nieprzelotowe wydechy, ustaw skład mieszanki na 1,75 obrota (wykręcanie).

 

wszystko mam oryginalne w moto...

wg serwisowki powinno byc 1 i 7/8 obrotu, ale rozumiem ze z doswiadczenia polecacie 1,75?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...