qsin Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Witam, Pacjent to Bandit 600 z 98r ogolnie bardzo malo uzywany bo w zeszlym sezonie przejechane moze z 1000km, a w tym max 50km. Od jakis 3 miesiecy nie jezdzony, a ostatnio odpalany jakis miesiac temu. Ale do rzeczy. Dzisiaj go odpalilem i wszystko bylo ok do momentu az zwolnilem do konca ssanie... w tym momencie poprostu zgasl. objawy sa takie ze na ssaniu chodzi normalnie. Jak zwolnie ssanie do poziomu ok 2k obr to chodzi sobie spokojnie, rowno itd. ale jak zwolnie ssanie to poprostu gasnie tak jakby sie wylaczylo zaplon, czyli schodzi z obrotow do 0 i nawet nie probuje ich utrzymac... Na ssaniu jezdzi sie normalnie, wchodzi na obroty, utrzymuje je, itd. w momencie wylaczenia ssania rowniez jezdzi normalnie, ale trzeba caly czas trzymac go na obrotach, bo jak sie odpusci na luzie to zgasnie, a jak sie odpusci gaz na biegu i pozniej podkreci manetke, to strzela z tlumika - ale to chyba nie ma znaczenia... Zapalenie go bez ssania jest bardzo trudne - nie zawsze chce zalapac, ale jak sie lekko wlaczyc ssanie to pali od razu... Co to moze byc?? mieszanka? cos z dysza wolnnych obrotow (tylko te sa chyba dwia?)? cos z filtrami? Od czego zaczac sprawdzanie?? dodam tylko ze podczas ostatniej jazdy (tak jak pisalem jakies 3 miesiace temu) chodzil prawidlowo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Witam, Na ssaniu jezdzi sie normalnie, wchodzi na obroty, utrzymuje je, itd. w momencie wylaczenia ssania rowniez jezdzi normalnie, ale trzeba caly czas trzymac go na obrotach, bo jak sie odpusci na luzie to zgasnie, a jak sie odpusci gaz na biegu i pozniej podkreci manetke, to strzela z tlumika - ale to chyba nie ma znaczenia... Zapalenie go bez ssania jest bardzo trudne - nie zawsze chce zalapac, ale jak sie lekko wlaczyc ssanie to pali od razu... Co to moze byc?? mieszanka? cos z dysza wolnnych obrotow (tylko te sa chyba dwia?)? cos z filtrami? Od czego zaczac sprawdzanie?? dodam tylko ze podczas ostatniej jazdy (tak jak pisalem jakies 3 miesiace temu) chodzil prawidlowo... Stawiam na zatkane dysze wolnych obrotów. Paliwo przez czas postoju wyparowało, a w gaźnikach zrobił się syf (osad), który zatkał zapewne dysze. Strzelanie z tłumika w czasie schodzenia z obrotów, świadczy o stopniowym zubożaniu się mieszanki, co potwierdza zatkanie dysz wolnych obrotów. Myślę, że potrzebne jest solidne przeczyszczenie gaźników i następna ich synchronizacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 pod gaznikami masz pokretlo od wolnych obrotow, mozepodkrec wolne ? moze ktos sie tym bawil ? roznie bywa , najelpiej zaczac od podstaw ;) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Jak slusznie zauwazyl HD masz zapchane dysze wolnych po dlugim staniu moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qsin Opublikowano 31 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 dzieki za odpowiedzi:) niestety pokretlo od wolnych obrotow nic nie daje... nie pozostaj mi chyba nic innego jak zastosowac sie do rad HD1940 i Adam M. i dobrac sie do gaznikow i dysz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 31 Lipca 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Wyczyść gaźniki i jeśli masz normalne, nieprzelotowe wydechy, ustaw skład mieszanki na 1,75 obrota (wykręcanie). Dobrze też przeczyścić filtr powietrza i świece (ew. zmienić). pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qsin Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Wyczyść gaźniki i jeśli masz normalne, nieprzelotowe wydechy, ustaw skład mieszanki na 1,75 obrota (wykręcanie). wszystko mam oryginalne w moto... wg serwisowki powinno byc 1 i 7/8 obrotu, ale rozumiem ze z doswiadczenia polecacie 1,75? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Jak bym się nie bwałił w 7/8 itp- zrób 2 obroty, zazwyczaj starszym sprzętom wychdzi to na zdrowie. Zobacz potem jak silnik schodzi z obrotów, jeśli wolno, to trzeba dalej regulować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.