Skocz do zawartości

Honda CB500 (cb500s)


Rekomendowane odpowiedzi

W niedzielę jadę obejrzeć cebulkę. Pytając o stan przez telefon sprzedawca powiedział, że wszystko w jak najlepszym porządku "ale kosz sprzęgłowy hałasuje, ale to typowy problem tych motocykli" - i tu pytanie. Faktycznie czytałem, że to bolączka każdej cebulki, ALE czy sprzedawca chciał mi powiedzieć, że mam nie zwracać uwagi na ten hałas czy może było tam coś kombinowane a sprzedawca zwala winę na "ogólny problem"?

 

gdzie po moto jedziesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam!

Zauważyliśmy dziś z kumplem, że mu wyciaka olej z lag - w więc do wymiany uszczelniacze - a przy okazji i płyn. Moje pytanie to jaki jest tego koszt w warsztacie i czy ewentualnie można to robic samemu czy jednak lepiej udać sie z tym do specjalisty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, w październiku 2007 zakupiłem Cebulke 500 ;] zrobiłem na niej jakieś 800km do tej pory, jest to mój pierwszy motocykl uważam że w tej klasie nie ma konkurencji bardzo wygodny, komfortowy łatwo się prowadzi jest to wersja z 1994 roku ale moto jest naprawde w super stanie ostatno przy litrażowaniu wyszło mi 4.8L na 100Km przy mieszanej jeździe w kierunku spokojniejszej. Części do motocykla są ogólnie dostępne a ich ceny w miare przystępne. Uważam że posiadając model w dobrym stanie i dbając o niego można się nim cieszyć dłuuugie sezony - motocykl nie zawodny ;] jeśli znajdą się osoby z centralno - południowej polski można zawsze w sezonie gdzieś wyskoczyć. POZDRO 500

 

zdjęcia mojej CB 500 :

 

http://www.bikepics.com/members/tytexo/94cb500/

LAKIERNICTWO MOTOCYKLOWE - 889 423 626

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam!

 

Jestem na forum nowy wiec sie przywitam - HEJ WSZYSTKIM :icon_mrgreen:.

 

Chcialbym kupic motocykl, i padlo na CB500.

 

Poczytalem sporo opinii o Tarnowskich Gorach - i stad pytanie.

 

Jest takie cos:

 

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M707532

 

Co myslicie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Jestem na forum nowy wiec sie przywitam - HEJ WSZYSTKIM :lalag:.

 

Chcialbym kupic motocykl, i padlo na CB500.

 

Poczytalem sporo opinii o Tarnowskich Gorach - i stad pytanie.

 

Jest takie cos:

 

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M707532

 

Co myslicie??

 

Wizualnie na fotach bardzo ładnie(wypucowana?)

Az wierzyc się nie chce że w 13 letnim motocyklu mogą być tak ładnie utrzymane kolektory i wydech... aczkolwiek możliwe jak ktoś dbał, nie jezdził po mokrym...

ale cudów nie ma :icon_mrgreen:

jedynie oglądając organoleptycznie mozna powiedzieć coś więcej, przypatrz się szczegółom itp (tak jak widze to lusterka i kierunki pochodzą od CB tzn. oryginały) .

pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Jestem na forum nowy wiec sie przywitam - HEJ WSZYSTKIM :flesje:.

 

Chcialbym kupic motocykl, i padlo na CB500.

 

Poczytalem sporo opinii o Tarnowskich Gorach - i stad pytanie.

 

Jest takie cos:

 

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M707532

 

Co myslicie??

 

 

Piękna, ciekawe jak silniczek..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Z wyglądu jest to pięknie utrzymany egzemplarz jak na 13 lat,ale nic nie zastąpi obejżenie na żywo maszyny.Ja też kupowałem CB 500 rocznik 95 w stanie BDB tylko w czarnym kolorze,jedynie to na tłumiku były lekki rysy.Te roczniki to produkcja w Japoni i jeżeli właściel dbał to cho cho a stan faktyczny jest super to można się nad nim zastanowić.Jedynie cena jak dla mnie wygórowana.Ja za swoją dołem 5500 + rejestracj około 500zł(moto z Niemiec).I jestem zdania że wole kupić od Niemca niż moto jeżdżone 13 lat po polskich drogach.Poczytaj o Tarnowskich Górach tam jest sporo handlarzy którzy mają dobrą opinię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wyglądu jest to pięknie utrzymany egzemplarz jak na 13 lat,ale nic nie zastąpi obejżenie na żywo maszyny.Ja też kupowałem CB 500 rocznik 95 w stanie BDB tylko w czarnym kolorze,jedynie to na tłumiku były lekki rysy.Te roczniki to produkcja w Japoni i jeżeli właściel dbał to cho cho a stan faktyczny jest super to można się nad nim zastanowić.Jedynie cena jak dla mnie wygórowana.Ja za swoją dołem 5500 + rejestracj około 500zł(moto z Niemiec).I jestem zdania że wole kupić od Niemca niż moto jeżdżone 13 lat po polskich drogach.Poczytaj o Tarnowskich Górach tam jest sporo handlarzy którzy mają dobrą opinię.

 

 

 

ooo , a ja kiedys bylem uswiadamiany ze w 95 r nie bylo czarnych cebulek , wiec jak to w koncu jest, Twoja ma oryginalny lakier?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Były,były.Lakier jest oryginał.W którejś serwisówce jest podane jakie kolory w jakich latach były robione.To są jedne z pierwszych modeli CB 500 w latach 94-95.Produkcja w Japonii,a jak wiemy następne egzemplarze przeniesiono do Italii

Edytowane przez żunio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

A jak to jest ze zblokowanymi egzemplarzami, konkretnie z UK??

Czy w roczniku 2001 byl tylko jeden sposob zblokowania, czy kilka. Pytam, bo nie mam w ogole pojecia a zastanawiam sie ile taka przyjemnosc moze kosztowac i czy jest to warte zachodu. Zeby nie wyszlo ze jakis kokosy potem zaplace.

Sprawa dosc pilna, takze dzieki za pomoc.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

A jak to jest ze zblokowanymi egzemplarzami, konkretnie z UK??

Czy w roczniku 2001 byl tylko jeden sposob zblokowania, czy kilka. Pytam, bo nie mam w ogole pojecia a zastanawiam sie ile taka przyjemnosc moze kosztowac i czy jest to warte zachodu. Zeby nie wyszlo ze jakis kokosy potem zaplace.

Sprawa dosc pilna, takze dzieki za pomoc.

Pzdr

odblokowanie moto jest to moment i nie powinno to za wiele kosztowac.

 

a co do silników cbf to nie wiem :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cbf 500

 

# Typ silnika: Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 8-zaworowy, 2-cylindrowy

# Pojemność: 499 cm³

# Średnica x skok tłoka: 73 x 59,6 mm

# Stopień sprężania: 10,5:1

# Układ zasilania: 2 gaźniki typu VP, 34 mm z płaską przepustnicą

# Max. moc: 42 kW/9500 obr/min (95/1/EC)

# Max. moment obrotowy: 45 Nm/8000 min/obr (95/1/EC)

# Układ zapłonowy: Sterowany komputerowo cyfrowy tranzystorowy z elektronicznym wyprzedzeniem

 

 

 

cb 500

 

 

SILNIK:Dwucylindrowy, rzędowy; czterosuwowy, chodzony cieczą. Rozrząd typu DOHC, 4 zawory na cylinder,dwa gaźniki VP-type Keihin o średnicy przelotu 34mm, rozrusznik elektryczny, Średnica cylindra/skok tloka 73/59.6 mm, pojemnść skokowa 499 cm^3, stopień sprężania 10.5:1. Moc maksymalna 43 kW (58 KM) przy 9 500 obr/min. Maksymalny moment obrotowy 47 Nm przy 8000 obr/min.

 

 

 

podstawowe paramtetry wygladaja na takie same, w mocy jest roznica 1KW ale nie wiem czy to poprzez np inny gaznik czy zaplon czy pomylka na stronie bo moment i obroty przy mocy maks i maks momencie takie same, srednica tloka , sprezenie i cala reszta

 

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...