zwirson Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 W niedzielę jadę obejrzeć cebulkę. Pytając o stan przez telefon sprzedawca powiedział, że wszystko w jak najlepszym porządku "ale kosz sprzęgłowy hałasuje, ale to typowy problem tych motocykli" - i tu pytanie. Faktycznie czytałem, że to bolączka każdej cebulki, ALE czy sprzedawca chciał mi powiedzieć, że mam nie zwracać uwagi na ten hałas czy może było tam coś kombinowane a sprzedawca zwala winę na "ogólny problem"? gdzie po moto jedziesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwirson Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Witam!Zauważyliśmy dziś z kumplem, że mu wyciaka olej z lag - w więc do wymiany uszczelniacze - a przy okazji i płyn. Moje pytanie to jaki jest tego koszt w warsztacie i czy ewentualnie można to robic samemu czy jednak lepiej udać sie z tym do specjalisty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tytexo Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Witam, w październiku 2007 zakupiłem Cebulke 500 ;] zrobiłem na niej jakieś 800km do tej pory, jest to mój pierwszy motocykl uważam że w tej klasie nie ma konkurencji bardzo wygodny, komfortowy łatwo się prowadzi jest to wersja z 1994 roku ale moto jest naprawde w super stanie ostatno przy litrażowaniu wyszło mi 4.8L na 100Km przy mieszanej jeździe w kierunku spokojniejszej. Części do motocykla są ogólnie dostępne a ich ceny w miare przystępne. Uważam że posiadając model w dobrym stanie i dbając o niego można się nim cieszyć dłuuugie sezony - motocykl nie zawodny ;] jeśli znajdą się osoby z centralno - południowej polski można zawsze w sezonie gdzieś wyskoczyć. POZDRO 500 zdjęcia mojej CB 500 : http://www.bikepics.com/members/tytexo/94cb500/ Cytuj LAKIERNICTWO MOTOCYKLOWE - 889 423 626 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coppi Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Witam! Jestem na forum nowy wiec sie przywitam - HEJ WSZYSTKIM :icon_mrgreen:. Chcialbym kupic motocykl, i padlo na CB500. Poczytalem sporo opinii o Tarnowskich Gorach - i stad pytanie. Jest takie cos: http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M707532 Co myslicie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Witam! Jestem na forum nowy wiec sie przywitam - HEJ WSZYSTKIM :lalag:. Chcialbym kupic motocykl, i padlo na CB500. Poczytalem sporo opinii o Tarnowskich Gorach - i stad pytanie. Jest takie cos: http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M707532 Co myslicie?? Wizualnie na fotach bardzo ładnie(wypucowana?) Az wierzyc się nie chce że w 13 letnim motocyklu mogą być tak ładnie utrzymane kolektory i wydech... aczkolwiek możliwe jak ktoś dbał, nie jezdził po mokrym... ale cudów nie ma :icon_mrgreen: jedynie oglądając organoleptycznie mozna powiedzieć coś więcej, przypatrz się szczegółom itp (tak jak widze to lusterka i kierunki pochodzą od CB tzn. oryginały) .pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Witam! Jestem na forum nowy wiec sie przywitam - HEJ WSZYSTKIM :flesje:. Chcialbym kupic motocykl, i padlo na CB500. Poczytalem sporo opinii o Tarnowskich Gorach - i stad pytanie. Jest takie cos: http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M707532 Co myslicie?? Piękna, ciekawe jak silniczek.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żunio Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Z wyglądu jest to pięknie utrzymany egzemplarz jak na 13 lat,ale nic nie zastąpi obejżenie na żywo maszyny.Ja też kupowałem CB 500 rocznik 95 w stanie BDB tylko w czarnym kolorze,jedynie to na tłumiku były lekki rysy.Te roczniki to produkcja w Japoni i jeżeli właściel dbał to cho cho a stan faktyczny jest super to można się nad nim zastanowić.Jedynie cena jak dla mnie wygórowana.Ja za swoją dołem 5500 + rejestracj około 500zł(moto z Niemiec).I jestem zdania że wole kupić od Niemca niż moto jeżdżone 13 lat po polskich drogach.Poczytaj o Tarnowskich Górach tam jest sporo handlarzy którzy mają dobrą opinię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerryisback Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 wyglada jak z fabryki. moja cebula z 95r ma 32tys km prawdziwego przebiegu - co jest prawie niewiarygodne... co dopiero mozna powiedziec o 13tys km tej CB z ogloszenia :o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorbikepit Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Z wyglądu jest to pięknie utrzymany egzemplarz jak na 13 lat,ale nic nie zastąpi obejżenie na żywo maszyny.Ja też kupowałem CB 500 rocznik 95 w stanie BDB tylko w czarnym kolorze,jedynie to na tłumiku były lekki rysy.Te roczniki to produkcja w Japoni i jeżeli właściel dbał to cho cho a stan faktyczny jest super to można się nad nim zastanowić.Jedynie cena jak dla mnie wygórowana.Ja za swoją dołem 5500 + rejestracj około 500zł(moto z Niemiec).I jestem zdania że wole kupić od Niemca niż moto jeżdżone 13 lat po polskich drogach.Poczytaj o Tarnowskich Górach tam jest sporo handlarzy którzy mają dobrą opinię. ooo , a ja kiedys bylem uswiadamiany ze w 95 r nie bylo czarnych cebulek , wiec jak to w koncu jest, Twoja ma oryginalny lakier? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żunio Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 (edytowane) Były,były.Lakier jest oryginał.W którejś serwisówce jest podane jakie kolory w jakich latach były robione.To są jedne z pierwszych modeli CB 500 w latach 94-95.Produkcja w Japonii,a jak wiemy następne egzemplarze przeniesiono do Italii Edytowane 17 Kwietnia 2008 przez żunio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coppi Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Hej, A jak to jest ze zblokowanymi egzemplarzami, konkretnie z UK??Czy w roczniku 2001 byl tylko jeden sposob zblokowania, czy kilka. Pytam, bo nie mam w ogole pojecia a zastanawiam sie ile taka przyjemnosc moze kosztowac i czy jest to warte zachodu. Zeby nie wyszlo ze jakis kokosy potem zaplace.Sprawa dosc pilna, takze dzieki za pomoc.Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Czy CBF 500 ma inny silnik od CB500?, jakie to są różnice? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwirson Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Hej, A jak to jest ze zblokowanymi egzemplarzami, konkretnie z UK??Czy w roczniku 2001 byl tylko jeden sposob zblokowania, czy kilka. Pytam, bo nie mam w ogole pojecia a zastanawiam sie ile taka przyjemnosc moze kosztowac i czy jest to warte zachodu. Zeby nie wyszlo ze jakis kokosy potem zaplace.Sprawa dosc pilna, takze dzieki za pomoc.Pzdrodblokowanie moto jest to moment i nie powinno to za wiele kosztowac. a co do silników cbf to nie wiem :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Właśnie zastanawiam się poważnie na Hondą CBF 500 bo ma w standardzie ABS w przeciwieństwie do CB tylko informacji o CBF'ce jak na lekarstwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorbikepit Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 cbf 500 # Typ silnika: Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 8-zaworowy, 2-cylindrowy# Pojemność: 499 cm³# Średnica x skok tłoka: 73 x 59,6 mm# Stopień sprężania: 10,5:1# Układ zasilania: 2 gaźniki typu VP, 34 mm z płaską przepustnicą# Max. moc: 42 kW/9500 obr/min (95/1/EC)# Max. moment obrotowy: 45 Nm/8000 min/obr (95/1/EC)# Układ zapłonowy: Sterowany komputerowo cyfrowy tranzystorowy z elektronicznym wyprzedzeniem cb 500 SILNIK:Dwucylindrowy, rzędowy; czterosuwowy, chodzony cieczą. Rozrząd typu DOHC, 4 zawory na cylinder,dwa gaźniki VP-type Keihin o średnicy przelotu 34mm, rozrusznik elektryczny, Średnica cylindra/skok tloka 73/59.6 mm, pojemnść skokowa 499 cm^3, stopień sprężania 10.5:1. Moc maksymalna 43 kW (58 KM) przy 9 500 obr/min. Maksymalny moment obrotowy 47 Nm przy 8000 obr/min. podstawowe paramtetry wygladaja na takie same, w mocy jest roznica 1KW ale nie wiem czy to poprzez np inny gaznik czy zaplon czy pomylka na stronie bo moment i obroty przy mocy maks i maks momencie takie same, srednica tloka , sprezenie i cala reszta pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.