Skocz do zawartości

Honda CB500 (cb500s)


Rekomendowane odpowiedzi

Misster ,to tak ma byc.Nie pytaj o koszta kosza ,bo tego sie nie robi.On sie nigdy nie zepsuje :icon_mrgreen: .Olej ten kosz ,bierz CeBule i śmigaj dowoli.Koledzy na pewno mi przytakną .

 

 

u mnie też kosz sprzęgła trochę hałasuje, tez słyszałem że to standard, CB 500 rządzi :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł przepraszam za te tematy na forum i wprowadzanie zbędnie nowych tematów masz racje lepiej odświeżyć temat i nie robić z forum śmietnika. Postaram się więcej tak nie robić dobrze ze ktoś jeszcze czuwa na tym forum pozdro

 

 

Paweł przepraszam za te tematy na forum i wprowadzanie zbędnie nowych tematów masz racje lepiej odświeżyć temat i nie robić z forum śmietnika. Postaram się więcej tak nie robić dobrze ze ktoś jeszcze czuwa na tym forum pozdro

podłanczam sie do tematu jeśli mozna

 

 

Mam jedno małe pytanie bo w jednym z tematów wyczytałem ze cb 500 z roku 1996 były produkowane juz we Włoszech i tam odwalali fuszerke podobno szybko rdzewiały i czy to prawda i czy omijac z dalek te roczniki prosze o rade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł przepraszam za te tematy na forum i wprowadzanie zbędnie nowych tematów masz racje lepiej odświeżyć temat i nie robić z forum śmietnika. Postaram się więcej tak nie robić dobrze ze ktoś jeszcze czuwa na tym forum pozdro

podłanczam sie do tematu jeśli mozna

Mam jedno małe pytanie bo w jednym z tematów wyczytałem ze cb 500 z roku 1996 były produkowane juz we Włoszech i tam odwalali fuszerke podobno szybko rdzewiały i czy to prawda i czy omijac z dalek te roczniki prosze o rade

Ja miałem z 97 r. (1 rej."98 była) i nic podobnego z rdzą itp. nie działo się - ale moto było naprawde tip top stan:-) ( ale tez zasłyszałem ze pierwsze egzemlarze Made in Italy nie były zbyt udane - pewnie makaroniarze uczyli sie je składać i na początku fuszerke odwalali). :evil:

A we Włoszech chyba od 1997 r. składali bo wtedy tez doszedł tylny tarczowy hamulec i Brembo 'dało' swoje zaciski.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem z 97 r. (1 rej."98 była) i nic podobnego z rdzą itp. nie działo się - ale moto było naprawde tip top stan:-) ( ale tez zasłyszałem ze pierwsze egzemlarze Made in Italy nie były zbyt udane - pewnie makaroniarze uczyli sie je składać i na początku fuszerke odwalali). :)

A we Włoszech chyba od 1997 r. składali bo wtedy tez doszedł tylny tarczowy hamulec i Brembo 'dało' swoje zaciski.

Pozdr.

 

witam ,

mielem przyjemnosc posiadac CeBulke 500 w zeszlym i troche tym roku , przesiadlem sie na B6.

wrazenia: mialem wersje z 98 roku (wloska), i potwierdzam ze problemy z rdza!!!!!

mianowicie przerdzewial mi bak od srodka na laczeniu pol lewejstronie - paliwo powoli kapalo(trudno bylo dostrzec) na lancuch - co skonczylo sie totalnym zniszczeniem lancucha, dziurke zalatalem specjalnym srodkiem,. poza tym rdzewiala gdzie to tylko byllo mozliwe,

 

poza tym uwazam ze moto najlepsze w swojej klasie, NO I TEN schowek !!!! wchodza 3puszki 0.5L!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie odswiezam temat

chce kupic honde cb 500 , znalazlem uszanowany motocykl, ktory mi lezy jednak mechanik z ktorym bylem odkryl ze przy delikatnym pyknieciu w manetke na niewielkich obrotach slychac stuki kosza sprzeglowego.

sprzedajacy twierdzi ze to standart w cb 500.

motocykl jest z 97 roku i ma przejechane 26000 km.

czy to norma??w cb500 ,,jaki jest koszt wymiany ewentualnej,,czy mozna z tym jezdzic??i w koncu czy jest sens kupic ??(cena normalna)

prosze o szybka odpowiedz

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie odswiezam temat

chce kupic honde cb 500 , znalazlem uszanowany motocykl, ktory mi lezy jednak mechanik z ktorym bylem odkryl ze przy delikatnym pyknieciu w manetke na niewielkich obrotach slychac stuki kosza sprzeglowego.

sprzedajacy twierdzi ze to standart w cb 500.

motocykl jest z 97 roku i ma przejechane 26000 km.

czy to norma??w cb500 ,,jaki jest koszt wymiany ewentualnej,,czy mozna z tym jezdzic??i w koncu czy jest sens kupic ??(cena normalna)

prosze o szybka odpowiedz

pozdrawiam

 

Nie wiem czy to kosz czy coś innego ale ja mam podobnie. Z tym że jak sie rozgrzeje już tego prawie nie ma, tak samo jak wcisne sprzęgło halas znika.

Wiem że inne cb tez to mają. W moim przypadku od zakupu do teraz mam juz 20kkm nakrecone i nic sie nie dzieje.

Jeżeli to jedyna wada w tym egzęplażu to bierz.. Najlepiej moją heheh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miał ktoś jeszcze może problemy ze rdzą w cb 500??? jak tak to pisać

 

Mam z wloch 96r, rdzy w baku nie ma. Śróbki sniedzieją, no i lakier troche delikatny. Przed 96 był mocniejszy. Wracając do tematu włoch, to chciałbym uspokoic ze silniki produkowane są w japoni i przysylane zmontowane do wloch..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam cb500 od zeszłego roku i problemów z rdza nie ma żadnych, ale to moze dlatego, że ona chyba zawsze stała w garażu i w ogóle jest super stan.

Jest to rocznik dość dziwny - 96, hamulec bębnowy, ale robiona już we włoszech (tak jest na tabliczne znamionowej - Italia jak byk). Kupowałem 96, bo myślałem że to ostatni rok z japonii, a tu Italia. Na szczescie moto jest super, ale mam pytanie do znawców - na ile mój egzemplarz jest japoński a na ile włoski? Mam podejrzenia, ze jako że jest to jeden z pierwszych egzemplarzy włoskich, ze jest składany w całości z japońskich części we włoszech. Wskazuje na to bębnowy hamulec - czyli wersja przed 'włoską' modyfikacją z 97 roku. Czy mam rację?

 

Witam zna ktoś może to moto http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M474449 oraz co mozecie o nim powiedzieć widząc te zdjęcia

 

 

Moja też jest z 96, a wygląda trochę inaczej - też ma bęben z tyłu, ale inny czarny plastyk pod bakiem (bez napisu), inne lusterka - okrągłe i moja nie ma czegoś co mi wygląda na zdjęciach na filtr paliwa (przy kraniku).

 

Ten sprzęt z aukcji wygląda naprawdę fajnie - bardzo ładny stan, ładny kolor, widać że łańcuch niedawno wymieniony, mało jeżdżony - ja bym brał (gdybym nie miał swojej :crossy: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to kosz czy coś innego ale ja mam podobnie. Z tym że jak sie rozgrzeje już tego prawie nie ma, tak samo jak wcisne sprzęgło halas znika.

Wiem że inne cb tez to mają. W moim przypadku od zakupu do teraz mam juz 20kkm nakrecone i nic sie nie dzieje.

Jeżeli to jedyna wada w tym egzęplażu to bierz.. Najlepiej moją heheh

 

ty masz na sprzedaż swoja cb ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja się pochwalę moim nowym nabytkiem-rocznik 1998, przebieg 30 kkm,w dodatkach podgrzewane manetki, szyba, kufer, gmole, pełna historia serwisowania. :biggrin: .Polecam z czystym sumieniem ten model :notworthy:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b3ced65b6e24a181.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dfcf945b5e81b969.html

SHL M11 -> CB 500 -> R1100R -> XRV 750 -> GSF 1200 -> XRV 650 HRC -> XL600V-> Polski Bandyta GSF 1200S :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...