Moto Christo Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Sprawdziłem Aniołki na stronce Pirelli i przy wyborze mojego motocykla nie pojawiają się mimo, że w ofercie jest mój rozmiar. Pojawiają się tylko Diablo Rosso II i III. Aniołki są nie zalecane? Nie mają homologacji dla mojego moto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 (edytowane) Angelki ST fajne oponki. mam porównanie do Dunlopów na swoim moto i takie same moto ma kolega na Angelkach. Mądrzejszy był, że kupił Pirellki, bo fajniej się jeździ. Szczególnie na zimnych gumach jest znacząca różnica. Jeśli rozmiar dostępny do Twojego motoru to kupuj. Edytowane 14 Listopada 2016 przez kumpel kalamitki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Monte Christo, jezeli mieszkasz w PL to Cie to nie obowiazuje ( homologacja ) :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Halo Halo przecież CBF 1000 jest ciężkim klocem i Angel ST raczej nie do niej. Angel GT bardziej podejdąNo i rzeczywiście, na stronie Pirelli pojawia Ci się Angel GT : https://www.pirelli.com/tyres/en-ww/motorcycle/all-tyres/fitment?brand=19648&model=553103&version=1051323#/search Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto Christo Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Też się zastanawiałem czy mój motocykl należy do ciężkich czy nie. Ale BMW K1600 ani FJR 1300 to to nie jest i nie ma nawet 100KM mocy więc uznałem, że nie. Chociaż trochę waży.Na polskiej stronce Pirelli w ogóle nie widzę GT. Może dlatego mi się nie pojawiła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Tzn, no jasne, że napisałem trochę na wyrost ale 250kg samego motocykla to już jednak jest w miare duża masa. A gdzie kierownik, kufry czy plecaczek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 święta racja. GT są raczej do cięższych sprzętów a CB1000 to już sprzęt nie lekki jak moja sześćsetka bez jednego centymetra :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Dlatego zaproponowałem właśnie GT a nie ST. Miałem je w moto o podobnej masie, czyli w BMW K1300S. Jak wiadomo K1300S nie jest takim krążownikiem jak K1600GT ani FJR. Moto Christo bierz te GT i będziesz zadowolony ;) Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto Christo Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 tylko, że jak widzę to cenowo wychodzą podobnie jak Z8 a w niektórych sklepach drożej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Bralbym Z 8 :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto Christo Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 No i chyba tak zrobię. Miałem w poprzednim sprzęcie Z6 i złego słowa nie mogę o nich powiedzieć. Skoro ST są za słabe na mój sprzęt to argument ceny odpada. Jeszcze pomyślę nad tym, w każdym razie dziękuję wszystkim za rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Z6 jest bardzeij dlugozywotna niz Z8 ale za to Z8 lepiej sie trzyma zarowno na mokrym i na suchym, moto idzie jak po szynach, na winklach tez sie lepiej kladzie. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 W swojej CBR 600 RR mam z tyłu założoną Pirelli Angel ST a z przodu Angel GT - mimo, że wielu odradzało GT do takiego motocykla. Tylna ST ma przejechane 8300km i myślę że maksymalnie dobije na niej do 10tys.km. bo niewiele bieżnika na niej zostało. Przednia ma przejechane 5300km i trudno dopatrzyć się na niej jakiegokolwiek zużycia. W nieodległej przyszłości będę na tył zakładał również GT.Nie prawdą jest że Pirelli Angel GT nadaje się do tylko do ciężkich motocykli turystycznych. GT to po prostu dwuskładnikowa tylna opona ST (lekko zmodernizowana). Dopiero GT w specyfikacji "O" nie nadaje się do niczego innego poza ciężkimi turystykami.Co do samej opony Angel GT, którą testuję na przednim kole - muszę stwierdzić, że jest bardzo trwała i zapewnia bardzo fajną przyczepność podczas hamowania w bardzo chłodne nawet dni.ST też fajna opona - z tym, że więcej jej nie kupie ze względu na trwałość niespełniającą moich wymagań. Po 10tys,km szybkiej turystyki nie ma opony - no i na środku mogłaby się mniej zużywać a na bokach więcej - przecież to opona turystyczna. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 Żeby boki sie zużywały to trzeba z nich korzystać. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 Po 10tys,km szybkiej turystyki nie ma opony - no i na środku mogłaby się mniej zużywać a na bokach więcej - przecież to opona turystyczna. To moze zacznij jezdzic troche szybciej i bardziej klasc maszyne :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.