diabel Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 (edytowane) Witam. Od niedawna jestem posiadaczem nowego moto XJ 600 Diversion i mam problem który mnie przerósł. Mianowicie na lewej ladze są malutkie rdzawe kropeczki na tyle głębokie że nie poddają się się pod papierem 2000, pasta polerską. Nie wymontowywałem jeszcze zawieszenia probowałem to zetrzeć na moto. Patent z czyszczeniem simmeringu paskiem kliszy też nie pomaga, laga wciąż zostawia olej na zewnątrz. Wydaje mi się że wymiana simmeringów bez usunięcia rdzawych plamek przyniesie poprawę na krótko. Co z tym zrobić wymontować i spróbować grubszym papierem np. 1500 a potem 2000. Byłem też u "fachowca" myślałem że jakoś szybko mi to przeszlifuje ale on stwierdził ze ktoś tu coś spawał, szlifował i powbijały sie opiłki i żebym sobie je nożem zdrapał i nic nie szlifował. Wrzucam link do zdjęć: foto 1 foto2 Doradźcie co robić. Dzięki. Pozdrawiam! Edytowane 17 Lipca 2009 przez diabel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 zawias do wymiany niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 zawias do wymiany niestety terz to ja raczej martwilbym sie co tam kto spawal! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin head Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Witam. Od niedawna jestem posiadaczem nowego moto XJ 600 Diversion i mam problem który mnie przerósł. Mianowicie na lewej ladze są malutkie rdzawe kropeczki na tyle głębokie że nie poddają się się pod papierem 2000, pasta polerską. Nie wymontowywałem jeszcze zawieszenia probowałem to zetrzeć na moto. Patent z czyszczeniem simmeringu paskiem kliszy też nie pomaga, laga wciąż zostawia olej na zewnątrz. Wydaje mi się że wymiana simmeringów bez usunięcia rdzawych plamek przyniesie poprawę na krótko. Co z tym zrobić wymontować i spróbować grubszym papierem np. 1500 a potem 2000. Byłem też u "fachowca" myślałem że jakoś szybko mi to przeszlifuje ale on stwierdził ze ktoś tu coś spawał, szlifował i powbijały sie opiłki i żebym sobie je nożem zdrapał i nic nie szlifował. Wrzucam link do zdjęć: foto 1 foto2 Doradźcie co robić. Dzięki. Pozdrawiam! kumpel miał kiedyś podobny przypadek,dał do dobrego galwanizera,który mu wżerki wypełnił miedzią,potem dopiero cały proces galwaniczny.dwa lata śmigał bez wycieku,potem motor sprzedał,co było potem,tego nie wiem :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 absolutnie nie próbuj polerować ja mi lekko ciekło przez rysy więc postanowiłem je wypolerować, co definitywnie dobiło lagi, skończyło się zakupem nowych rur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 cyną mozna zapełnić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin head Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 cyną mozna zapełnić cyna nie głupia myśl,tylko jak póżniej spolerować żeby nie ruszyć reszty powierzchni lag,tak jak pisał "bread" bo to rzeczywiście wykończy lagi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Cyna jest tak miekka ze nożem wyskrobiesz;] A tak na poważnie ja nadlewam i potem pilnik który dziewczyna ma do paznokci załtwia sprawe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin head Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Cyna jest tak miekka ze nożem wyskrobiesz;] A tak na poważnie ja nadlewam i potem pilnik który dziewczyna ma do paznokci załtwia sprawe. niezły patent,żeby tylko simmeringa nie żarło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
refel Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Na Alledrogo jest rurka w cenie 350 zł nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Odkopuje stary temat, ale może komuś z podobnym problemem pozwoli to oszczędzić sporo kasy. Problem załatwiły japońskie simmeringi i uszczelniacze przeciwpyłowe. Po ich wymianie Xjta zrobiła kilka tys.km w tym wakacje w Chorwacji i żadna z lag nie ma zamiaru do tej pory sie spocić. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Bedzie sie pocić jak jest pocharatana. Przecież tego nie przeskoczysz. głebszy wżer załatwia cyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Zawsze w razie co można oddać do warsztatu który regeneruje siłowniki hydrauliczne. Widziałem taki siłownik przed i po regeneracji. Da się to zrobić. Tylko ceny nie należa do niskich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thor 1 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 (edytowane) Bedzie sie pocić jak jest pocharatana. Przecież tego nie przeskoczysz. głebszy wżer załatwia cyna. No nie wiem czy uda się komuś połączyć cynę ze stalą nierdzewną lag... Edytowane 16 Listopada 2009 przez thor 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 No nie wiem czy uda się komuś połączyć cynę ze stalą nierdzewną lag... a od kiedy lagi są zrobione ze stali nierdzewnej? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.