Skocz do zawartości

Wżery na ladze


diabel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Od niedawna jestem posiadaczem nowego moto XJ 600 Diversion i mam problem który mnie przerósł. Mianowicie na lewej ladze są malutkie rdzawe kropeczki na tyle głębokie że nie poddają się się pod papierem 2000, pasta polerską. Nie wymontowywałem jeszcze zawieszenia probowałem to zetrzeć na moto. Patent z czyszczeniem simmeringu paskiem kliszy też nie pomaga, laga wciąż zostawia olej na zewnątrz. Wydaje mi się że wymiana simmeringów bez usunięcia rdzawych plamek przyniesie poprawę na krótko. Co z tym zrobić wymontować i spróbować grubszym papierem np. 1500 a potem 2000. Byłem też u "fachowca" myślałem że jakoś szybko mi to przeszlifuje ale on stwierdził ze ktoś tu coś spawał, szlifował i powbijały sie opiłki i żebym sobie je nożem zdrapał i nic nie szlifował. Wrzucam link do zdjęć:

foto 1

foto2

 

Doradźcie co robić. Dzięki. Pozdrawiam!

Edytowane przez diabel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Od niedawna jestem posiadaczem nowego moto XJ 600 Diversion i mam problem który mnie przerósł. Mianowicie na lewej ladze są malutkie rdzawe kropeczki na tyle głębokie że nie poddają się się pod papierem 2000, pasta polerską. Nie wymontowywałem jeszcze zawieszenia probowałem to zetrzeć na moto. Patent z czyszczeniem simmeringu paskiem kliszy też nie pomaga, laga wciąż zostawia olej na zewnątrz. Wydaje mi się że wymiana simmeringów bez usunięcia rdzawych plamek przyniesie poprawę na krótko. Co z tym zrobić wymontować i spróbować grubszym papierem np. 1500 a potem 2000. Byłem też u "fachowca" myślałem że jakoś szybko mi to przeszlifuje ale on stwierdził ze ktoś tu coś spawał, szlifował i powbijały sie opiłki i żebym sobie je nożem zdrapał i nic nie szlifował. Wrzucam link do zdjęć:

foto 1

foto2

 

Doradźcie co robić. Dzięki. Pozdrawiam!

 

kumpel miał kiedyś podobny przypadek,dał do dobrego galwanizera,który mu wżerki wypełnił miedzią,potem dopiero cały proces galwaniczny.dwa lata śmigał bez wycieku,potem motor sprzedał,co było potem,tego nie wiem :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Odkopuje stary temat, ale może komuś z podobnym problemem pozwoli to oszczędzić sporo kasy. Problem załatwiły japońskie simmeringi i uszczelniacze przeciwpyłowe. Po ich wymianie Xjta zrobiła kilka tys.km w tym wakacje w Chorwacji i żadna z lag nie ma zamiaru do tej pory sie spocić.

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...