rebel Opublikowano 17 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Poszukałem w necie info i foty tej Kawy W650....o to mi właśnie chodzi....oprócz oczywiście klasyków z Wysp czy "włoszczyzny". Prawde mówiąc W650 sama w sobie jest tym o czym myślałem. Widze w niej ogromny potencjał :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alterego Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Poszukałem w necie info i foty tej Kawy W650....o to mi właśnie chodzi....oprócz oczywiście klasyków z Wysp czy "włoszczyzny". Prawde mówiąc W650 sama w sobie jest tym o czym myślałem. Widze w niej ogromny potencjał :) Jeśli chcesz pogadać o tym motocyklu z właścicielem - skontaktuj się na mojej stronie z użytkownikiem "rafm72". Ma on taką kawkę przerobioną na cafe racera: http://www.rockers.webd.pl/forum/viewthrea...=124&rowstart=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Tu masz fajnego cafe racera (moim zdaniem) :) http://fzs600-fazer.de/download/die2.pdf Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 17 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Tu masz fajnego cafe racera (moim zdaniem) :) http://fzs600-fazer.de/download/die2.pdf No proszzz. Kto by pomyślał, że z Fazera można takiego CR zrobić. Pomysłowość nie zna granic. Inwencja twórcza, znajomy obeznany z migomatem i można działać :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 A mnie ten CX500 zauroczył: http://farm3.static.flickr.com/2105/246441...af92eb683_o.jpg Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rocks Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Gdybym tylko miał garaż na tychmiast bym się w coś takiego pobawił. Co za piękne motocykle, niestety wydaje mi się, że one na więcej niż krótką lansowniczą przejażdżkę po mieście się nie nadają. Ale chyba chodzi o to, że jak już sami zbudujemy coś takiego, wyciągniemy ile się da, to trzeba to tylko chodzić do garażu, podziwiać. pucować, polerować i raz na jakiś czas brać na przejażdżkę. Do tego ładny kask bez wzorków i staromodna kurtka. Bo faktycznie motocykle to najprzyjemniejsza rzecz, jaką można robić w ubraniu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 17 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Do tego własnie te motocykle zostały zbudowane. Do jak najszybszego przemieszczania sie po mieście od knajpy do knajpy. Alterego podal świetne linki do stron o CR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 24 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Zrobienie CR to w wiekszość odpowiednia baza (motocykl), kasa (tej zawsze za mało) i projekt (podstawa sukcesu). Poszukiwania motocykla potwierdziły moje obserwacje iż na rodzimym rynku takowego ze świecą szukać. Angole drogie i deficyt części. Włoskie to samo plus odpowiedni mechanik który by to scalił i zestroił. Pozostaje japonia. Zalazłem taką stronke. Fajne projekty. Można czerpać pomysły. http://www.cb750cafe.com/ Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Włoskie wcale nie są drogie, jakoś za bardzo problemowe też nie są( wbrew opini "expertów"), popatrz na allegro, jest Wdowa Franka , podstawa do fajnego Cafiaka, a prowadzenie w stosunku do przedstawionych Cafe-rów na bazie Hondy 750 Sohac, to zupełnie inna bajka - a wiem bo miałem CB 750 K6...Pozdr. J-748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 24 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 A możesz podać link do aukcji? Wiem że włosi do swoich maszyn wkładali znacznie lepsze podzespoły, które dbały o znakomite prowadzenie i trakcję np. zawieszenie oraz bezpieczeństwo, hamulce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 A możesz podać link do aukcji? jest na giełdzie... jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 24 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 jest na giełdzie... jsz :lalag: :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zenoo Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 jak dla mnie to SR 500 albo XS 650 tutaj coprawda poprzerabiane na customy, ale mnie np. to się podoba http://www.bratstyle.com/custom/xs650%20mi...650%20miura.htm http://www.bratstyle.com/custom/72%20xs650...s650%20arai.htm http://www.bratstyle.com/custom/56/56.htm http://www.bratstyle.com/custom/68_kan/67_brat.htm http://www.bratstyle.com/custom/83%20w650%...650%20ehara.htm http://www.bratstyle.com/custom/70_triumph/70_triumph.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 24 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 W zasadzie XS 650 w swej konstrukcji jest najbliżej idei CR. Dwucylindrowy Twin rodem jak z Triumpha :) Super linki. Dzieki bedą mi bardzo pomocne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 (edytowane) XS 650 to swietny sprzet, tylko troche ciezko bedzie go zdobyc :icon_rolleyes: Bardzo malo jest ofert sprzedazy tych motocykli. Ale ta SR 500 jest genialna: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1341726 Wystarczyloby wywalic tylny blotnik, zalozyc clip-ony pod gorna polka zamiast zwyklej kierownicy, zmienic bak i juz masz rasowego CR. Spojrz na ten wielki beben przedniego kola :) Szkoda ze nie mam luznych 10 kPLN... Edytowane 24 Lipca 2009 przez PeKaWu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.