Skocz do zawartości

Cbr 600 F2


Nico
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy przy zostawionym otwartym kraniku i "przepuszczajacym" zaworku paliwowym w gazniku moze cylinder napelnic sie benzyna??

Zostawiłem na kilkanascie minut otwarty kranik paliwa i zaworek sie zaciał lub jest jakis syf miedzy zaworkiem a gniazdem (a w F2 nie ma pompki paliwa i benzyna jest podawana grawitacyjnie) i jeden gaznik zaczal cieknac i moto nie chciało w ogole zakrecic.(objaw jakby bylo zwarcie)

Po kilku probach w koncu zaczal krecic rozrusznik ale był silnik zalany poniewaz musialem długo krecic by moto w koncu odpaliło.

Zastanawiam sie ile tego paliwa splynelo do cylindra ze az silnik nie chcial zakrecic?

Edytowane przez Nico
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie że może zalać , do pełana że sie tak wyraże .

i jeden gaznik zaczal cieknac i moto nie chciało w ogole zakrecic.(objaw jakby bylo zwarcie) tyle paliwa naleciało że zamiast mieszanki pal-pow miałeś samo paliwo którego nie był w stanie sprężyć rozrusznik.

Lepiej jeszcze sprawdz co w oleju masz(jak rzadki i śmierdzi paliwem to raczej wymiana) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Predzej szukalbym problemu w kraniku. Moze przepuszczac paliwo do krucca podcisnienia, przez co benzyna leci od razu do kolektorow. Gdyby zaworek iglicowy sie zacial, to by lecialo przelewem. A na dodatek kranik jest podcisnieniowy, wiec jak motocykl jest zgaszony to nie powinno leciec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ma ci zalać cylinder paliwem w kilkanaście minut ? Poza tym po to masz w gaźniku przelew, żeby nadmiar wylatywał rurką pod motocykl, a nie do cylindra.

 

No niby jest przelew, ale dlaczego silnik nie chciał zakrecic tak jakby bylo w cylindrze paliwo i nie byl przez pare chwil w stanie sprezyc tego i zakrecic?

 

Rozumiem ze jesli zbiornik paliwa zdejme i kranik odkrece w pozycje ON to paliwo nie powinno leciec samo? Bo moze to jest przyczyna przelewania- walnieta membrana w kraniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niby jest przelew, ale dlaczego silnik nie chciał zakrecic tak jakby bylo w cylindrze paliwo i nie byl przez pare chwil w stanie sprezyc tego i zakrecic?

 

Rozumiem ze jesli zbiornik paliwa zdejme i kranik odkrece w pozycje ON to paliwo nie powinno leciec samo? Bo moze to jest przyczyna przelewania- walnieta membrana w kraniku?

 

Przeczytaj moj post ;) Jak masz na ON, a bak wyjety to paliwo Nie Powinno leciec. Mozesz miec uszkodzona membrane przez co przepuszcza Ci paliwo do przewodu podcisnienia, ktory jest polaczony z kruccami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...