Nico Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 (edytowane) Czy przy zostawionym otwartym kraniku i "przepuszczajacym" zaworku paliwowym w gazniku moze cylinder napelnic sie benzyna?? Zostawiłem na kilkanascie minut otwarty kranik paliwa i zaworek sie zaciał lub jest jakis syf miedzy zaworkiem a gniazdem (a w F2 nie ma pompki paliwa i benzyna jest podawana grawitacyjnie) i jeden gaznik zaczal cieknac i moto nie chciało w ogole zakrecic.(objaw jakby bylo zwarcie) Po kilku probach w koncu zaczal krecic rozrusznik ale był silnik zalany poniewaz musialem długo krecic by moto w koncu odpaliło. Zastanawiam sie ile tego paliwa splynelo do cylindra ze az silnik nie chcial zakrecic? Edytowane 14 Lipca 2009 przez Nico Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 pewnie że może zalać , do pełana że sie tak wyraże . i jeden gaznik zaczal cieknac i moto nie chciało w ogole zakrecic.(objaw jakby bylo zwarcie) tyle paliwa naleciało że zamiast mieszanki pal-pow miałeś samo paliwo którego nie był w stanie sprężyć rozrusznik. Lepiej jeszcze sprawdz co w oleju masz(jak rzadki i śmierdzi paliwem to raczej wymiana) . Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Jak ma ci zalać cylinder paliwem w kilkanaście minut ? Poza tym po to masz w gaźniku przelew, żeby nadmiar wylatywał rurką pod motocykl, a nie do cylindra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Predzej szukalbym problemu w kraniku. Moze przepuszczac paliwo do krucca podcisnienia, przez co benzyna leci od razu do kolektorow. Gdyby zaworek iglicowy sie zacial, to by lecialo przelewem. A na dodatek kranik jest podcisnieniowy, wiec jak motocykl jest zgaszony to nie powinno leciec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 15 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Jak ma ci zalać cylinder paliwem w kilkanaście minut ? Poza tym po to masz w gaźniku przelew, żeby nadmiar wylatywał rurką pod motocykl, a nie do cylindra. No niby jest przelew, ale dlaczego silnik nie chciał zakrecic tak jakby bylo w cylindrze paliwo i nie byl przez pare chwil w stanie sprezyc tego i zakrecic? Rozumiem ze jesli zbiornik paliwa zdejme i kranik odkrece w pozycje ON to paliwo nie powinno leciec samo? Bo moze to jest przyczyna przelewania- walnieta membrana w kraniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Rozumiem ze jesli zbiornik paliwa zdejme i kranik odkrece w pozycje ON to paliwo nie powinno leciec samo? Nie powinno Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 No niby jest przelew, ale dlaczego silnik nie chciał zakrecic tak jakby bylo w cylindrze paliwo i nie byl przez pare chwil w stanie sprezyc tego i zakrecic? Rozumiem ze jesli zbiornik paliwa zdejme i kranik odkrece w pozycje ON to paliwo nie powinno leciec samo? Bo moze to jest przyczyna przelewania- walnieta membrana w kraniku? Przeczytaj moj post ;) Jak masz na ON, a bak wyjety to paliwo Nie Powinno leciec. Mozesz miec uszkodzona membrane przez co przepuszcza Ci paliwo do przewodu podcisnienia, ktory jest polaczony z kruccami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.