Tomek-Bandit Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 Witajcie :) Do niedawna byłem szczęśliwym użytkownikiem motocykla Ducati Monster 620 i.e. z 2004 roku. Chodził pięknie, brzmiał cudownie, przyspieszał zabójczo i mało palił. No ale niestety nic co piekne nie trwa wiecznie i ok tydzień temu ni z tego ni z owego rozgrzany silnik na skrzyżowaniu zgasł... i ledwo dojechałem do domu. Opis problemu (oby trafił się na forum jakiś spec od włoskich zabawek:) Gdy odpalam zimny silnik, chodzi wszystko super. Wkręca się na obroty, dobrze przyspiesza, zero objawów choroby. Gdy temperatura przekroczy 55-60 stopni na wskazniku silnik na wolnych obrotach przygasa, a gdy dodaję gazu dochodzi do max 4000rpm i strzela przy tym niemiłosiernie w filtr powietrza i z rur wydechowych na przemian. Sprawdziłem: świece (wyglądają ok - nie zakopcone, z dobrą przerwą, mokre od paliwa - jeśli to one to jedyna opcja jest taka ze jak się rozgrzeją to nie dają iskry) powypinałem po kolei na rozgrzanym zle pracujacym silniku czujnik temperatury powietrza atm (bez zmian) czujnik temperatury oleju (bez zmian) czujnik ciśnienia oleju (bez zmian) czujnik położenia przepustnicy (jedyny objaw to nie działające ssanie) zegary masę od kompa przeczyściłem (bez zmian) moduł zapłonowy obejrzałem :icon_mrgreen: wyglada nia nie spalony :icon_biggrin: bezpieczniki sprawdzone i wszystko ok paliwo jest i to dobre filtr powietrza nowy Co jeszcze mogę sprawdzić? Jakieś diagnozy albo sugestie mile widziane ;) Pogoda piękna a ja całymi dniami siedzę w garażu :( Pozdrawiam Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 A może zawory? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 Wywal filtr powietrza , rozgrzej i zobacz co jest. Ustal dokładnie czy wali z jednej rury czy z obu po równo. Wygląda na niewyłączające sie ssanie , lub jakiś czujnik odpowiedzialny za skład mieszanki przy wyższej temperaturze. Wrzuć wiring diagram do tematu to może od razu ci powiem co sie zj**ało , mi sie nie chce szukać. Pzdr. PS Zlej wache z baku , pojedź po świerzą , bedziesz miał pewność że to nie to. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 czujnik temp silnika ten do kompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingRider Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 wejdź w dział Ducati http://forum.motocyklistow.pl/index.php?act=SF&s=&f=153 tu spece od desmo pomogą :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 Zaczalbym od sprawdzenia luzow zaworowych a skonczyl na sprawdzeniu czujnika temp silnika, impulsatorach i module ( w tej kolejnosci ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek-Bandit Opublikowano 14 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Dziękuję wszystkim za rady :) Idę do garażu powęszyć za usterką :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.