Skocz do zawartości

Tomek-Bandit

Forumowicze
  • Postów

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Tomek-Bandit

  • Urodziny 03/25/1982

Osobiste

  • Motocykl
    Ducati Monster 620 i.e.
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2000633
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Małopolska

Osiągnięcia Tomek-Bandit

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam Cena to 13900 do malej negocjacji. Motocykl w świetnym stanie. http://www.allegro.pl/item1000958658_suzuk...0_sk3_2003.html Polecam Tomek
  2. Witam Może Suzuki SV 1000 ? O taka: http://www.allegro.pl/item1001909663_suzuk...0_sk4_2004.html Pozdrawiam Tomek
  3. Witam A moze Yamaha TDM 850? Zapraszam na moja aukcje: http://www.allegro.pl/item1000981107_yamah...0_2000_rok.html
  4. Najpierw był Bandit 600, później CBR 900RR, a teraz Monster 620 i.e. i powiem tak... Na każdym sprzęcie jeździło się fajnie. Ale gdy prowadzę Monstera to ogarnia mnie taka radość i ponosi fantazja, że co chwilę muszę się sprowadzać na ziemię. Każdy litr wlany do baku Monstera to najlepsza inwestycja jaką robię :)
  5. Witam w gronie użytkowników Dukatów :) Na forum nowy nie jestem ale monsterkiem omijam korki od niedawna. Początki z włoszczyzną mam dość bolesne (opisane jest wszystko na mechanice ogólnej) ale myślę, że wszystko będzie dobrze bo uwielbiam ten motocykl nawet jak nie działa :) Pozdrawiam Tomek
  6. Dziękuję wszystkim za rady :) Idę do garażu powęszyć za usterką :D
  7. Witajcie :) Do niedawna byłem szczęśliwym użytkownikiem motocykla Ducati Monster 620 i.e. z 2004 roku. Chodził pięknie, brzmiał cudownie, przyspieszał zabójczo i mało palił. No ale niestety nic co piekne nie trwa wiecznie i ok tydzień temu ni z tego ni z owego rozgrzany silnik na skrzyżowaniu zgasł... i ledwo dojechałem do domu. Opis problemu (oby trafił się na forum jakiś spec od włoskich zabawek:) Gdy odpalam zimny silnik, chodzi wszystko super. Wkręca się na obroty, dobrze przyspiesza, zero objawów choroby. Gdy temperatura przekroczy 55-60 stopni na wskazniku silnik na wolnych obrotach przygasa, a gdy dodaję gazu dochodzi do max 4000rpm i strzela przy tym niemiłosiernie w filtr powietrza i z rur wydechowych na przemian. Sprawdziłem: świece (wyglądają ok - nie zakopcone, z dobrą przerwą, mokre od paliwa - jeśli to one to jedyna opcja jest taka ze jak się rozgrzeją to nie dają iskry) powypinałem po kolei na rozgrzanym zle pracujacym silniku czujnik temperatury powietrza atm (bez zmian) czujnik temperatury oleju (bez zmian) czujnik ciśnienia oleju (bez zmian) czujnik położenia przepustnicy (jedyny objaw to nie działające ssanie) zegary masę od kompa przeczyściłem (bez zmian) moduł zapłonowy obejrzałem :icon_mrgreen: wyglada nia nie spalony :icon_biggrin: bezpieczniki sprawdzone i wszystko ok paliwo jest i to dobre filtr powietrza nowy Co jeszcze mogę sprawdzić? Jakieś diagnozy albo sugestie mile widziane ;) Pogoda piękna a ja całymi dniami siedzę w garażu :( Pozdrawiam Tomek
  8. Witam Oponę można odebrać osobiście w Kraku. Towar wystawiony jest na aukcji: http://www.allegro.pl/item578471290_dunlop..._17_180_55.html Cena 431zl tel 600932791
  9. Witajcie Ostatnio po tym jak starałem się nauczyc jezdzic na kole cos zaczelo mi stukac. Na początku stuk ten byl bardzo nieprzyjemny i wyczuwalny na podnozkach. Tak jak by przy kazdym obrocie kola cos przeskakiwalo niezaleznie od tego jaki mam bieg. Najlepiej wyczuwalne to bylo w okolicy 5 tys rpm przy stalych obrotach. Przy przyspieszaniu praktycznie tego nie czuc. Mam dosc stary lancuch i myslalem ze to moze byc cos z nim nie tak wiec pojechalem do mechanika i on powiedzial ze owszem lancuch moze juz nie jest malina ale jeszcze objade ten sezon a te stuki to jakis tam element w tylnym kole co sie wyrobil i ze to nie jest niebezpieczne. Stuki wyczywalne na calym motorze sie powiekszaly az do momentu kiedy zrobilem sobie przerwe 2 tygodnie. Pare dni temu odpalilem maszyne na mala przejazdzke i nic mi juz nie drga na podnuzkach i nie czuc zadnych przeskokow ale za to stuki staly sie duzo duzo glosniejsze :crossy: Teraz wydaje mi sie ze stuka non stop ale na wysokich obrotach nie slychac bo wiadomo.. wyje silnik. Nie jestem pewien skad ten dzwiek dochodzi. Czy ze skrzyni, czy z tylnego kola. Jak myslicie co to moze byc? Planuje wycieczke do Rygi i nie wiem czy moge na takim jechac mimo to ze mechanik mowil ze to nie jest powazne. Pozdrawiam i z gory dzieiz a rady!
  10. Witka :) Pogoda za oknem ładna, ale jeszcze jest dosyć chłodno. Juz mnie zaczynaja boleć łokcie więc pewnie niedlugo zaczna kolana i nery :icon_razz: wiec chyba bede musial się zaopatrzyć w jakieś akcesoria do docieplania się :crossy: Mam pytanie czy stosujecie takie wynalazki jak ocieplacze kolan, łokci i pasy nerkowe? Jeśli tak to jakie? Wybór jest dość duży i nawet widziałem pasy nerkowe z wzmocnieniami. Macie jakieś doświadczenie w tej materii, ewentualnie opinie o tychże akcesoriach? :icon_mrgreen:
  11. Witajcie :D Od niedawna jestem szczesliwym posiadaczem cebry i musze przyznac ze przesiadka z bandita 600 to naprawde duży skok :icon_razz: Jak narazie jest super ale kroi mi się wyjazd do Skandynawii w wakajce i zastanawiam się jak ja cokolwiek wezmę ze sobą na 2 tygodnie :P Czy istnieja jakieś stelaże i kufry do tego motocykla, czy jestem skazany na sakwy których wolałbym raczej uniknąć ;) Podzielcie się doświadczeniami :icon_mrgreen:
  12. Musisz prerejestrować moto z seiebie na siebie w polsce i tyle, musisz miec umowe , bo bez tego nie hu hu.Cała procedura jat taka sama jakbyś kupił moto gdzie indziej i nie był w dowodzie jako własciciel. A nie prawda bo ja miesiąc temu zarejstrowałem akwarium które przywiozlem ze Szwecji i bylo na mnie tam zarejstrowane na szwedzkich numerach. Wystarczyło że napisałem oświadczenie o tym że jestem właścicielem pojazdu i podałem jego wartość i po kłopocie - po paru dniach mialem juz polskie blaszki. Z motocyklem jest tak samo a nawet prościej.
  13. Witaj Jeśli chodzi o dostawce na druku VAT 24 to tam musisz wpisać poprzedniego właściciela od któego kupiłeś moto, z którym masz umowe. Wypełnienie wniosku jest proste i mozna liczyc na pomoc pań w urzędzie wystarczy się uśmiechać :icon_mrgreen: Jeśli chodzi o problem z tym ze nie masz swoich dochodow to sie nie przejmuj. Rok temu rejstrowałem sprzeta nie majac NIPu (wczesniej w PL nie pracowałem) teoretycznie nic nie powienienem miec i nikt nie robił żadnych problemów. W tym roku przechodziłem znów rejstracje motóra i wszystko w tydzień da się załatwić. Potrzebne do tego dużo spokoju ale da się. Najbardziej posranym pomysłem jest że opłatę skarbową do wniosku VAT 24 nie płaci się w Urzędzie Skabowym tylko na poczcie albo w banku... Chyba tylko po to zeby wiecej czasu stracić... bo nr konta albo druk musisz wziąć wcześniej z US :D Naszczęście przy większości US są agencje w których wszystko zapłacisz za jedyne 2,50zl więcej. Pamiętaj o poprawnym wypełnieniu druku do wplaty (koniecznie musi na nim byc nr ramy lub VIN) twoje dane i oczywiście poprawny nr konta. Pozdawiam i powodzenia
  14. Kurde myślałem że to tylko te podkładki uszczelniające wystarczy wymienić. A gdzie można kupić ta tasme teflonowa zolta odporna na olej? Masz jakiś pomysł co to może być ta druga śruba?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...