Budzik-WGR Opublikowano 13 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2004 Witam! Mam takie Pytanko...na jakich swiecach zaplonowych jezdzicie?? Ps. JA mam Izolatora czy to dobra firma swiec??? i Czy jest odpowiednia do Etki........bo sprzedajacy ( stary ,,Mzciarz,, powiedział mi ze tak a wy co sadziocie o tych swiecach???? Pozdro!!!!!!!! ;) ;) :buttrock: Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 13 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2004 Świece Isolator były montowane fabrycznie. Mają do dziś bardzo dobre opinie. Polska Iskra F100 też świetna, ale nie w każdym sklepie kupi się Iskrę o takiej ciepłocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micek Opublikowano 13 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2004 Ja przed rozebraniem etki jeździłem na Isolatorze, świece rewelacyjne, zwłaszcza do etek, no i jak wspomniał Zbyhoo były montowane fabrycznie PozdrawiamGrzesiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TWISTER Opublikowano 13 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2004 Z moich obserwacji Iskra F100S jest bardzo dobra do etki, sam na tej Iskrze przejeździłem cały sezon i zero problemów. Chwilowo to jest jedyna świeca, na której udało mi się przejechać tyle km, jak miałem Bosch'a W5AC to zawsze jakieś problemy były z nią. Szczerze polecam Iskrę. Cytuj https://www.szkolaexpert.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgree Opublikowano 13 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2004 a ja 2 sezony przelatalem na iskrze f95 (chyba takie oznaczenie, ale 95 napevno) i nienarzekalem, raz mi padla siweca, wymienilem na nova taka sama i bylo ok... z tego co widze mialem troszke nieodpowiednia,ale kolorek taki jak trzeba wiec niezamierzalem nic zmieniac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ares Opublikowano 21 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2004 Na początku jeździłem na świecach Isolator, później były Boscha W4AC ale te szybko padały, teraz używam NGK B8HS na razie wszystko OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barthazz Opublikowano 22 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2004 A ja mam Boscha W6BC. Sprawuje sie idealnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 22 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2004 A ja to już nie wiem... Kupiłem Isolatora i po 100 km padła - przebicie. Jeden gościu, który docykał mi ładnie zapłon i gaźnik (paliła 4/100, obroty bj 1200 na zwykłym zapłonie i przy całkowicie zluzowanej śrubie regulacyjnej na pokryiwe przepustnicy) powiedział mi, żeby jeździć na świecach z dlugim gwintem. Wkręcił Iskrę FE65PRS czyli świeca o zdecydowanie zbyt małej wartości cieplnej. Silnik chodzi naprawdę łądnie ale gdy się cieplej zrobi - od razu spalanie stukowe. Teraz Iskry F100 nie mogę dostać, poza tym ona ma krótki gwint. Jak jest z Iskrą F95? Też ma krótki gwint? Jeździ ktoś a Was na świecy z dlugim gwintem? Jaką świecę mam teraz założyć? Może NGK? Ile ona kosztuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 22 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2004 Prędzej jeżdziłem na Bosch W4AC-w miare niezła,miałem też NGK B8HS ale szybko siadła :? Teraz założyłem Iskre 100S póki co(ale krótko ją mam)dobrze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 22 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2004 Ja jezdze na ngk i motor bardzoładnie chodzi Pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SizeeR Opublikowano 22 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2004 no dobrze...ale co z tym gwintem? Ma byc w koncu dlugi czy krotki? :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 23 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2004 Kupiłem Iskrę F95PS, zobaczymy jak maszyna będzie chodziła na niej. Ma krótki gwint, oryginalny Isolator też ma krótki gwint, szczerze mówiąc nie wiem co daje długi gwint, tak mi powiedział jeden gościu, co nie znaczy, że nalezy mu ślepo ufać. W każdym razie obawa, że przy długim gwincie tłok będzie uderzał w świecę, jest nieuzasadniona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novy Opublikowano 23 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2004 ja jezdzilem na izolatorze teraz jezdze na Bern ie i tez jakos dziala W sumie narazie jestem zadowolony A swiecy z dlugim gwintem jakos bym nie zalozyl Jakies mam uprzedzenia Co za duzo to niezdrowo :) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 23 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2004 Nie można wkręcać świec z długim gwintem.Na wystającym gwincie osadza się nagar i można po prostu później takiej świecy nie wykręcić.Poza tym pracuje ona niezgodnie z przeznaczeniem , i prawdopodobnie będzie się przegrzewać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 24 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2004 Tak też myślałem... Dzięki Pipcyk za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.