Drobny Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 jesli reaguje to gazniki powinny byc ok, robilem synchro w takim motocyklu nawet w tym tygodniu, niebylo zadnego problemu, wazne zeby silnik byl rozgrzany, na zimno nie uda sie go dobrze ustawic, przez pewien czas w czasie rozgrzewania obroty beda rosly az sie wkoncu ustala wtedy regulujesz sruba od obrotow na wlasciwy poziom, i znowu synchronizujesz, jak masz juz na wszystkich manometrach takie same wartosci a obroty sie zmienily znowu je korygujesz i po temacie powinien chodzic dobrze, a jesli zmienasz w trakcie sklad to reguluj po 1/4 obrotu nie po 1/2, bo jesli sprzet reaguje na sklad to wkoncu musisz znalesc dobre ustawienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 to dobrze, ustaw tak żęby chodził. Wykręć świece i zobacz jaki maja kolor - to da Ci pojęcie w którą stronę masz regulować mieszankę. Po wszystkim zrób synchro. Pamiętaj że jak masz mocno rozsynchronizowane gaźniki to wtedy na wolnych faluje i mocno świruje - np. jak u Ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drobny Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 tyle ze po samej regulacji bez jazdy swiece nie koniecznie musza uzyskac odpowiedni kolor, czesto nawet jesli regulacja wykonana jest poprawnie a motocykl byl tylko rozgrzany swiece beda mialy czarny lub ciemny kolor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 (edytowane) zapraszam do siebie skarzysko kamienna w sobote ma byc cieplo MOZE cos poradzimy jesli problem w gaznikach Edytowane 15 Marca 2010 przez Dr.Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 (edytowane) Dzięki Artur, jeśli sam sobie nie poradzę z tym problemem to na pewno się odezwę. Póki co dzisiaj zrobiłem sobie wakuometr, gaźniki jeszcze raz zostaną wyjęte i dokładnie przejrzane i przedmuchane. Skład wstępnie ustawię na 1 3/4 obrotu. Mam nadzieję że podołam :biggrin: Dziękuję za pomoc :notworthy: Edytowane 15 Marca 2010 przez michal.051 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 a jak wyglada sprawa z zaworami filtrami swiecami ? to wszytsko jest sprawne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Podstawowa sprawa; do regulacji składu mieszanki na wolnych obrotach służy śruba do regulacji składu mieszanki na średnich/wysokich obrotach służy iglica. Spróbuj obniżyć iglice na sam dół -to jest taka doraźna pomoc jeżeli motor na rozgrzanym silniku ma tendencje do zalewania się podczas jazdy, tudzież jeżeli trzeba wystudzić silnik aby móc w ogóle go odpalić. Obniż iglice i zobacz jak się będzie zachowywał. Kiedyś opisywałem taką przypadłość w FZR 1000, regulacja śrubkami nie pomagała, dopiero obniżenie iglic. Napisz jaki będzie efekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 hah teraz to jest cyrk dopiero motocykl odpaliłem i nadal ma tendencje do spadania z wolnych obrotów, ale jako takie trzymał więc go rozgrzałem i podpiąłem waku, słupki szalały, ale ustawiłem wszystko tak że jednakowo reagują na dodanie gazu skład mieszanki mam na 1,5 obrotu, silnik chodzi jakoś ociężale, mam wrażenie że bardziej wibruje, a przed demontażem gaźników tego nie było, w tedy po prostu wolniej reagował na dodanie gazu, filtr powietrza jest czysty, wszystko uszczelnione żałuję teraz że przed czyszczeniem nie zapisałem sobie ile obrotów były wykręcone śrubki od składu mieszanki :icon_rolleyes: ale czasu nie cofnę, niby wszystko mam książkowo a jednak w praktyce jest do dup*y iglice mam w środkowym położeniu, w poniedziałek jeszcze będę z tym walczył (dzisiaj tylko 7 godzin :icon_razz: ) możliwości ustawień składu są miliony, przydała by się świeca diagnostyczna :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karton87 Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 kolego mam ten sam moto i nawet z tego samego rocznika, objawy były takie same moze nie az tak drastyczne jak u Ciebie ale było to samo i u mnie były to zawory. Po remoncie wszystko wróciło do normy. A nie słychać juz takiego lekkiego jakby stukania w silniku?? :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 (edytowane) mam wątpliwości dotyczące ustawienia składu mieszanki według książek serwisowych dla modelu 1990 w górę US - preset (ustawiony fabrycznie) UK - preset 1-1/8 (turns back) dla modeli 98 - 02 all other EU models- 2-1/4 (turns back) Canada 2-5/8 Germany 2 skąd takie rozbieżności skoro te modele z różnych roczników mają te same silniki (te nowsze zdławione poprzez normy czystości spalin) Próbuje przynajmniej wyjechać z garażu i przegonić motocykl, żeby świece nabrały koloru. ale przy ustawieniach z tabelek się po prostu nie da Jak ustawić poziom paliwa w komorze pływakowej?? Wysokość poziomu 14,6 mm, zapewne od dołu korpusu gaźnika tylko czy do zgrzewy czy też do końca ,,brzuszka" pływaka Mierzone przy odwróconych gaźnikach, gdy: -blaszka regulacyjna dotyka iglicy zaworka -wciska do końca iglicę zaworka ????? :icon_question: :icon_question: :icon_question: pozdrawiam Edit: karton87 suzuki szumy i stuki więc cholera wie, przed tą całą moją babraniną z gaźnikami było dobrze więc wątpię żeby luzy pomieszały się od lutego w dodatku stojac w bezruchu u siebie tylko regulowałeś? czy też w grę wchodziła grubsza naprawa?? Edytowane 22 Marca 2010 przez michal.051 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 mam wątpliwości dotyczące ustawienia składu mieszanki według książek serwisowych dla modelu 1990 w górę US - preset (ustawiony fabrycznie) UK - preset 1-1/8 (turns back) dla modeli 98 - 02 all other EU models- 2-1/4 (turns back) Canada 2-5/8 Germany 2 skąd takie rozbieżności skoro te modele z różnych roczników mają te same silniki (te nowsze zdławione poprzez normy czystości spalin) Próbuje przynajmniej wyjechać z garażu i przegonić motocykl, żeby świece nabrały koloru. ale przy ustawieniach z tabelek się po prostu nie da Wg haynesa, ustawienia dla GSX600F z '88 i '89 to 1-7/8, a dla '90 i nowszych (do '97) 1-1/2. Poziom paliwa w obu taki sam - 14,6mmm Jak ustawić poziom paliwa w komorze pływakowej?? Wysokość poziomu 14,6 mm, zapewne od dołu korpusu gaźnika tylko czy do zgrzewy czy też do końca ,,brzuszka" pływaka Mierzone przy odwróconych gaźnikach, gdy: -blaszka regulacyjna dotyka iglicy zaworka -wciska do końca iglicę zaworka ????? Trzymasz gaźnik do góry nogami i mierzysz odległość od powierzchni przylegania uszczelki do końca brzuszka pływaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 (edytowane) sklad mieszanki ustaw na waku to stary motocykl i watpie zeby dane z serwisowki byly optymalne. co ja bym zrobil oczywisice nie pamietam co do tej pory zrobiles zawory swiece filtr powietrza sprawdzil czy nie lapie lewego powietrza wyczyscil i ustawil gazniki lachy nie robi musi chodzic. Edytowane 23 Marca 2010 przez Dr.Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 odświeżam, sprzęt chodzi już aż miło, ale wykręciłem dzisiaj świece i zobaczyłem to --> http://img72.imageshack.us/i/zdjcia0366.jpg/ przejechałem na nich ponad 150 km, więc odpowiedniego kolorku już powinny nabrać, ktoś wcześniej wspominał że te gaźniki powinny być wyregulowane ubogo z racji zalewania świec, ale czy aż tak?? skład mam ustawiony na 1-1/4 obrotu, odkręcić na 1-1/2?? czy można śmigać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Masz tam fabryczny wydech i filtr powietrza ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 wszystko fabryczne, super odpala, czasem strzela w tłumiki przy schodzeniu z obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.