Skocz do zawartości

gsx 600f dziwne zachowanie


Rekomendowane odpowiedzi

jesli reaguje to gazniki powinny byc ok, robilem synchro w takim motocyklu nawet w tym tygodniu, niebylo zadnego problemu, wazne zeby silnik byl rozgrzany, na zimno nie uda sie go dobrze ustawic, przez pewien czas w czasie rozgrzewania obroty beda rosly az sie wkoncu ustala wtedy regulujesz sruba od obrotow na wlasciwy poziom, i znowu synchronizujesz, jak masz juz na wszystkich manometrach takie same wartosci a obroty sie zmienily znowu je korygujesz i po temacie powinien chodzic dobrze, a jesli zmienasz w trakcie sklad to reguluj po 1/4 obrotu nie po 1/2, bo jesli sprzet reaguje na sklad to wkoncu musisz znalesc dobre ustawienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dobrze, ustaw tak żęby chodził. Wykręć świece i zobacz jaki maja kolor - to da Ci pojęcie w którą stronę masz regulować mieszankę. Po wszystkim zrób synchro. Pamiętaj że jak masz mocno rozsynchronizowane gaźniki to wtedy na wolnych faluje i mocno świruje - np. jak u Ciebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle ze po samej regulacji bez jazdy swiece nie koniecznie musza uzyskac odpowiedni kolor, czesto nawet jesli regulacja wykonana jest poprawnie a motocykl byl tylko rozgrzany swiece beda mialy czarny lub ciemny kolor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Artur, jeśli sam sobie nie poradzę z tym problemem to na pewno się odezwę.

Póki co dzisiaj zrobiłem sobie wakuometr, gaźniki jeszcze raz zostaną wyjęte i dokładnie przejrzane i przedmuchane. Skład wstępnie ustawię na 1 3/4 obrotu.

Mam nadzieję że podołam :biggrin:

Dziękuję za pomoc :notworthy:

Edytowane przez michal.051
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawowa sprawa;

do regulacji składu mieszanki na wolnych obrotach służy śruba

do regulacji składu mieszanki na średnich/wysokich obrotach służy iglica.

Spróbuj obniżyć iglice na sam dół -to jest taka doraźna pomoc jeżeli motor na rozgrzanym silniku ma tendencje do zalewania się podczas jazdy, tudzież jeżeli trzeba wystudzić silnik aby móc w ogóle go odpalić.

Obniż iglice i zobacz jak się będzie zachowywał.

Kiedyś opisywałem taką przypadłość w FZR 1000, regulacja śrubkami

nie pomagała, dopiero obniżenie iglic.

Napisz jaki będzie efekt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hah teraz to jest cyrk dopiero

motocykl odpaliłem i nadal ma tendencje do spadania z wolnych obrotów, ale jako takie trzymał więc go rozgrzałem i podpiąłem waku, słupki szalały, ale ustawiłem wszystko tak że jednakowo reagują na dodanie gazu

skład mieszanki mam na 1,5 obrotu, silnik chodzi jakoś ociężale, mam wrażenie że bardziej wibruje, a przed demontażem gaźników tego nie było, w tedy po prostu wolniej reagował na dodanie gazu, filtr powietrza jest czysty, wszystko uszczelnione

żałuję teraz że przed czyszczeniem nie zapisałem sobie ile obrotów były wykręcone śrubki od składu mieszanki :icon_rolleyes: ale czasu nie cofnę, niby wszystko mam książkowo a jednak w praktyce jest do dup*y

iglice mam w środkowym położeniu, w poniedziałek jeszcze będę z tym walczył (dzisiaj tylko 7 godzin :icon_razz: ) możliwości ustawień składu są miliony, przydała by się świeca diagnostyczna :lalag:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego mam ten sam moto i nawet z tego samego rocznika, objawy były takie same moze nie az tak drastyczne jak u Ciebie ale było to samo i u mnie były to zawory. Po remoncie wszystko wróciło do normy.

 

A nie słychać juz takiego lekkiego jakby stukania w silniku?? :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam wątpliwości dotyczące ustawienia składu mieszanki według książek serwisowych

dla modelu 1990 w górę

US - preset (ustawiony fabrycznie)

UK - preset 1-1/8 (turns back)

 

dla modeli 98 - 02

all other EU models- 2-1/4 (turns back)

Canada 2-5/8

Germany 2

skąd takie rozbieżności skoro te modele z różnych roczników mają te same silniki (te nowsze zdławione poprzez normy czystości spalin)

 

Próbuje przynajmniej wyjechać z garażu i przegonić motocykl, żeby świece nabrały koloru. ale przy ustawieniach z tabelek się po prostu nie da

 

Jak ustawić poziom paliwa w komorze pływakowej?? Wysokość poziomu 14,6 mm, zapewne od dołu korpusu gaźnika tylko czy do zgrzewy czy też do końca ,,brzuszka" pływaka

Mierzone przy odwróconych gaźnikach, gdy:

-blaszka regulacyjna dotyka iglicy zaworka

-wciska do końca iglicę zaworka ?????

 

:icon_question: :icon_question: :icon_question:

 

pozdrawiam

 

Edit:

karton87

suzuki szumy i stuki więc cholera wie, przed tą całą moją babraniną z gaźnikami było dobrze więc wątpię żeby luzy pomieszały się od lutego w dodatku stojac w bezruchu

u siebie tylko regulowałeś? czy też w grę wchodziła grubsza naprawa??

Edytowane przez michal.051
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam wątpliwości dotyczące ustawienia składu mieszanki według książek serwisowych

dla modelu 1990 w górę

US - preset (ustawiony fabrycznie)

UK - preset 1-1/8 (turns back)

 

dla modeli 98 - 02

all other EU models- 2-1/4 (turns back)

Canada 2-5/8

Germany 2

skąd takie rozbieżności skoro te modele z różnych roczników mają te same silniki (te nowsze zdławione poprzez normy czystości spalin)

 

Próbuje przynajmniej wyjechać z garażu i przegonić motocykl, żeby świece nabrały koloru. ale przy ustawieniach z tabelek się po prostu nie da

 

Wg haynesa, ustawienia dla GSX600F z '88 i '89 to 1-7/8, a dla '90 i nowszych (do '97) 1-1/2. Poziom paliwa w obu taki sam - 14,6mmm

 

Jak ustawić poziom paliwa w komorze pływakowej?? Wysokość poziomu 14,6 mm, zapewne od dołu korpusu gaźnika tylko czy do zgrzewy czy też do końca ,,brzuszka" pływaka

Mierzone przy odwróconych gaźnikach, gdy:

-blaszka regulacyjna dotyka iglicy zaworka

-wciska do końca iglicę zaworka ?????

 

 

Trzymasz gaźnik do góry nogami i mierzysz odległość od powierzchni przylegania uszczelki do końca brzuszka pływaka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sklad mieszanki ustaw na waku to stary motocykl i watpie zeby dane z serwisowki byly optymalne.

 

co ja bym zrobil oczywisice nie pamietam co do tej pory zrobiles

zawory

swiece

filtr powietrza

sprawdzil czy nie lapie lewego powietrza

wyczyscil i ustawil gazniki lachy nie robi musi chodzic.

Edytowane przez Dr.Artur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

odświeżam, sprzęt chodzi już aż miło, ale wykręciłem dzisiaj świece i zobaczyłem to --> http://img72.imageshack.us/i/zdjcia0366.jpg/

przejechałem na nich ponad 150 km, więc odpowiedniego kolorku już powinny nabrać, ktoś wcześniej wspominał że te gaźniki powinny być wyregulowane ubogo z racji zalewania świec, ale czy aż tak??

skład mam ustawiony na 1-1/4 obrotu, odkręcić na 1-1/2?? czy można śmigać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...