Garson Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Piekelnie droga sprawa. Na jesieni spotkałem się z jednym egzemplarzem MachIV w komisie, w Bremen. Nie pamiętam już rocznika ale był w niezłym stanie i kosztował 8000 euro. Za Mach III w stanie nie najlepszym winszują sobie ponad 3000 euro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Garson, a są motorki, otwórz sobie, www.motostodola-jedwabne.net i w dziale Inne, są zdjecia chyba Nasza kolekcja-prawie wszystkie są na chodzie( oprócz IFA), i wszystkie ujeżdżałem... , a w Dziale Ducati, tematy ogólne, na stronie 356 podany jest link przez Pablo70 do Wrzuty jak ujeżdżam Suzi GT 750 bez hamulców z przodu... No i zaczęły klasyki być drogie...takie życie... a kto powiedział że XS 1100 nie ma kopniaka? Ma w oryginale, tylko schowany w schowku, na wypadek gdyby rozrusznik nie zakręcił... GS 850 fajny klasyk jest i silnik odporny, jednak już problem z częściami zaczyna być, to już lepiej GS 1000-1100 do tego jeszcze trochę nowych części się znajdzie, no i jest tu niejaki Adam M. spec od GS/GSX...Pozdr. Janek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garson Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Tak, rok temu byłem już gotowy wyłamać się z mojego SRmaniactwa i wziąć takie Suzuki GS 850G. Stało w komisie w Bonn, w stanie idealnym, w moim ulubionym czerwonym kolorze. Śliczne było. Cena była wysoce akceptowalna-2800 euro. Jednak wyleczono mnie informacjami właśnie o wielkich problemach z częściami do tego, bardzo fajnego klasyka. Ma on też, co prawda tak znielubiane przeze mnie odlewane koła, jednak są one zrobione lepiej. Ten odlew w jakimś tam stopniu imituje szprychy, podobnie jak w modelach BMW seri R z wczesnych lat 80. Pozostane jednak przy SR 500, które są proste jak barsz, wysoce ćwokoodporne i zadziwiająco trwałe. Z częsciami do nich nie mam jak na razie najmnieszego problemu. Osiągi człowiekowi w moim wieku zupełnie wystarczą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Titi Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Faktycznie masz alergię na punkcie odlewanych kół. Są motorki na takich kołach które są warte szacunku :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Faktycznie masz alergię na punkcie odlewanych kół. Są motorki na takich kołach które są warte szacunku :buttrock: Tak... Ja też cierpię, bo tyle jest fajnych motocykli na odlewach, przez co są już o połowę mniej fajne... Kto to wymyślił? Chory stylista, nadgorliwy księgowy, czy jakiś inżynier uradowany tym, że opanował sztukę obliczeń materiałowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Titi Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Fakt, mogli przynajmniej zrobić tak jak BMW w R100RS. Koło odlewane a wygląda prawie jak szprychowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 No to jeszcze macie kompromis w postaci hondowskich comstarów. Czyli - aluminiowe koła, ale nie odlewane. Happy? P.S. co to za dyskusja? temat miał byc chyba o czym innym, ale skoro autor swoje dziecko opuścił..... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matata Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 :biggrin: To ja ze swoją XBR 500 na 1 cylindrze i z kołami comstar :crossy: tez się piszę, jakby co to foty mogę przekazać na nastepnym SSJ :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Titi Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 To co na odlewach to klasyk czy nie klasyk? :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zenoo Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 czy CB 400T z 83 to juz klasyk czy jeszcze zwykłe moto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 czy CB 400T z 83 to juz klasyk czy jeszcze zwykłe moto? No jak ma szprychowane koła to klasyk :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 W kwestii formalnej, dla wszystkich piszących w tym temacie: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=119362&hl= Rzućta okiem. Ucio, to jak będzie tym razem? Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Titi Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Znajomek zakupił sobie Sukę GT 250. Dwucylindrowa dwusuwowa wścieklizna i tak go też traktuje, wścieka sina nim na maxa. Stary motorkowiec, który ma warsztat motorkowy najstarszy w naszym mieście. Koła szprychowe a on zero szacunku do klasyka :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zenoo Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 No jak ma szprychowane koła to klasyk :D mhm.. to niestety nieklasyk. czyli nici z fajnej strony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 To ja chcę dokładnie wiedzieć co to jest "klasyk" :icon_twisted: Co musi mieć, a czego mieć nie powinien. pozdro ps. Ucio zapomniał, że temat założył? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.