Rocks Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Witam, dziś odbyłem pierwsze jazdy na motorze. Jest jeden problem, rollgaz po odkręceniu nie wraca do pozycji wyjściowej. Cofa się może odrobinę. O co chodzi? W ogóle dziwnie się silnik na obroty wkręca na luzie. Może od razu podpowiecie co to? Jak jadę, wszystko pięknie, na luzie jak chcę dać więcej gazu, z początku spoko, a potem jakby chwilka przerwy i daje czadu. Podpowie ktoś co to może być ewentualnie? Przepraszam, że tak mętnie tłumacze, ale jak widać, jestem laikiem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedzio! Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 zobaczy czy ciegno gazu Ci nie haczy o pancerz. Ewentualnie je nasmaruj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Yo! Linka gazu - nasmarowac lub wymienic, albo moze tez byc jakis nieoryginalny ciezarek na koncu kierownicy, ktory blokuje ruch manetki. Dosyc czesty problem, jak sie wymienia manetki na akcesoryjne lub podgrzewane. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Tak jak napisal Zbyhu. Odkrec ciezarki i zobacz czy chodzi gladko czy sie przycina. Jak chodzi gladko to daj podkladke pod ciezarek. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rocks Opublikowano 4 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Dziękuję, spróbuję tak zrobić. Manetki chyba wymienione na akcesoryjne, bo i moto dość stare. A co z silnikiem, ma ktoś jakiś pomysł? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 A co z silnikiem, ma ktoś jakiś pomysł? Pozdrawiam Sprawdź świece, filtr powietrza i gaźniki, to tak na początek ;). Jakie masz wydechy? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rocks Opublikowano 5 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Karbonowy laser 4w1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 możesz sprawdzić stan świec i filtra powietrza, potrzeba będzie bardziej zaawansowana regulacja gaźnika. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Hej jak będzie ładna pogoda to dziś koło 18 zobaczę co z Twoim motocyklem Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Posprawdzaj tak jak wyzej koledzy napisali.Zwróć też uwage na stan łączników pomiedzy gaznikiem a silnikiem i gaznikiem a dolotem powietrza,filtrem czesto przyczyna trudna do zidentyfikowania jest tzw.lewe powietrze.silnik zachowuje sie wtedy nieprzewidywalnie pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.