martyn Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Przeglądalam sobie internet no i trafiłam na coś takiego: http://www.kawasaki.com/Products/product-s...x?id=315&scid=6 Przecież to stara GPZeta... Moja znajoma ma gpz i z wyglądu jest identyczna. Mi bardziej podobają sie modernistyczne linnie w nowych motocyklach, ale ten jest i tak zdecydowanie paskud. I to nie jest moja ignorancja, tylko gust. Dla mnie ta gpzeta jest fuj. Ciekawe czy na 2009 albo 2010 w Polsce bedzie mozna kupic cos takiego, bo moto fajne i niskie. 5,500 USD x 3,17 (dzisiaj)= 17 435 zł Czyli jak nowa GS 500 F... którą można kupic normalnie w stanach, 400 USD drozsza od nowej GPZ... Jeżeli chodzi o wygląd zewnętrzny to zastanawia mnie tylko to czemu nie mogli od razu zrobić czegoś porządniejszego, wystarczyło trochę podrasować same plastiki i przednie swiatlo i moto dla początkujących by było zaje...ste. Moze zrobia tak samo jak z ninja 250, ktora w 2007 roku wygladala jak mniejsza gpz, a rok pozniej zrobili bajeczną kosmetykę - zresztą wiemy jaki był problem z kupnem bo się rzucili na małe ninje. Małe, niedrogie, fajne. DLa lasek ;) Albo mamy nowy trend, nowe-stare. Mam podobne odczucia co do nowej CB 1300 - drogie jak cholera i dziwne i wygląda jak przedpotopowy. Chociaż to fajna opcja dla pasjonatów wyglądu motocykli z zeszłego wieku. Mimo wszystko - skecz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 (edytowane) to nie jest nowość. Po prostu w stanach produkują starą giepezete do tej pory. Edytowane 2 Czerwca 2009 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnnysixcannons Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Mam nadzieję,że rodzi się nowy tręd.Kto powiedział,że motor zaczyna się od 600?Jak sobie śmigam po Stolycy,to widze albo skuterki 50,albo 600 i lytry(tak z praska zabrzmiało).Dosiadam cebuli z 93 roku(nie ma pomyłki-93) i nie czuję potrzeby większego silnika.W mieście nie warto.Okiem żółtodzioba widzę wielką ziejącą dziurę w tym segmencie motocykli.Potrzebnych jest kilka modeli dla "miejskich wojowników" w klasie 250-500.Krok kawy w dobrą stronę,ale faktycznie jakby zeszłej epoki.Jeżeli jednak adresowany do ludzi chcacych poruszać się w miejskiej dżungli,zostawić sprzęta byle gdzie na chodniku,wciskać się między puszki,to może szczyty stylu i smaku nie sa mu potrzebne.Taki sprzęt powinien być tani w zakupie i ekonomiczny w ekspoatacji ot co.ale co ja wiem siedzę na cebuli. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost_lbn Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 było już raz na forum, tylko możeliwe że nie na tym :P mi się wydaje że bierze się to z zupełnie innego powodu - po prostu wiele modeli zostało w europie zabitych przez europejskie normy (chociażby spalin), a nadal są produkowane w USA bo tam tych norm nie ma, poza tym przecież inny rynek to i inne potrzeby tak lekko OT to w USA są ciągle (albo na pewno były dłużej niż w EU) produkowane chociażby Thundercat'y, słyszałem też o starszych banditach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Mam nadzieję,że rodzi się nowy tręd.Kto powiedział,że motor zaczyna się od 600?Jak sobie śmigam po Stolycy,to widze albo skuterki 50,albo 600 i lytry(tak z praska zabrzmiało).Dosiadam cebuli z 93 roku(nie ma pomyłki-93) i nie czuję potrzeby większego silnika.W mieście nie warto.Okiem żółtodzioba widzę wielką ziejącą dziurę w tym segmencie motocykli.Potrzebnych jest kilka modeli dla "miejskich wojowników" w klasie 250-500.Krok kawy w dobrą stronę,ale faktycznie jakby zeszłej epoki.Jeżeli jednak adresowany do ludzi chcacych poruszać się w miejskiej dżungli,zostawić sprzęta byle gdzie na chodniku,wciskać się między puszki,to może szczyty stylu i smaku nie sa mu potrzebne.Taki sprzęt powinien być tani w zakupie i ekonomiczny w ekspoatacji ot co.ale co ja wiem siedzę na cebuli. :biggrin: Zgadza się. Brakuje mi jakiegoś taniego, prymitywnego czopka w tym przedziale pojemności. To co stoi w salonach to jakiś festyn. Drogie jak ch...j, odpicowane tak, że człowiek boi się na to wsiąść by nie po brudzić. A nic tam nie ma. Osiągi jakie ma większość tych... cruiserów 1000+, można spokojnie wycisnąć z 500ki. Przynajmniej nie będzie to to tyle paliło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Albo mamy nowy trend, nowe-stare. Mam podobne odczucia co do nowej CB 1300 - drogie jak cholera i dziwne i wygląda jak przedpotopowy. Czy ja coś przespałem? Czyzbym przegapil premiere nowej CB 1300? :icon_rolleyes: A tak poza tym kolezance radze zapoznac sie ze specyfika rynku w Jułesej zanim ,zacznie ekscytować się czymś co istnieje tam od jakichś dwudziestu lat :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martyn Opublikowano 3 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Czy ja coś przespałem? Czyzbym przegapil premiere nowej CB 1300? :icon_rolleyes: A tak poza tym kolezance radze zapoznac sie ze specyfika rynku w Jułesej zanim ,zacznie ekscytować się czymś co istnieje tam od jakichś dwudziestu lat :P O bosh, po prosty patrzylam sobie i zdziwiłam sie ze nic w tym motocyklu nie zmienili. Do tej pory. To nie była ta niezdrowa ekscytacja, ktora towarzyszy mi tylko na widok Ducati Monstera. ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 to stary dobry GPZ sprzedawany w USA jako EX500 dla wielbicieli prędkości z dopiskiem : NINJA :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Przeglądalam sobie internet no i trafiłam na coś takiego: http://www.kawasaki.com/Products/product-s...x?id=315&scid=6 Ciekawe czy na 2009 albo 2010 w Polsce bedzie mozna kupic cos takiego, bo moto fajne i niskie. 5,500 USD x 3,17 (dzisiaj)= 17 435 zł Ceny z USA niestety nijak mają się do cen jakie są u nas. Średnio trzeba taką cenę pomnożyć x1,5 lub w niektórych przypadkach nawet x2. Popatrz jakie ceny mają tam inne motocykle a jakie są u nas. pozdrawiam Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 to nie jest nowość. Po prostu w stanach produkują starą giepezete do tej pory. Si, bo tam, żeby coś nie spełniało norm musiało by chyba w*ebać ze 4 litry oleju na 1000km :biggrin: to stary dobry GPZ sprzedawany w USA jako EX500 dla wielbicieli prędkości z dopiskiem : NINJA :P HA! Nawet nie wiesz ile można wycisnąć z tej popierdułki :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 (edytowane) HA! Nawet nie wiesz ile można wycisnąć z tej popierdułki haha, właśnie że wiem. Wejdz na mój profil na bikepics i zobaczysz że miałem tą czerwoną strzałe , właśnie wersje ex500 z jedną tarczą z przodu :D Edytowane 22 Czerwca 2009 przez kornol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Chyba kazdy posiadacz GPZta przestudiowal cala jej historie ;-) Konstrukcji nie zmienili, bo... jest niezawodna. Silnik pamieta czasy lat 80tych, stylistyka tez juz nie najnowsza... a przyciaga :) Na moj sie ludzie ogladaja na ulicy, znaczy sie ze wyglada "modnie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Chyba kazdy posiadacz GPZta przestudiowal cala jej historie ;-) Konstrukcji nie zmienili, bo... jest niezawodna. Silnik pamieta czasy lat 80tych, stylistyka tez juz nie najnowsza... a przyciaga :) Na moj sie ludzie ogladaja na ulicy, znaczy sie ze wyglada "modnie". Prawda. Maszyna do dzisiaj mi się podoba :wink: Z łezką w oku spoglądam :notworthy: Fajnie trafili z tym modelem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekx123 Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Prawda. Maszyna do dzisiaj mi się podoba :wink: Z łezką w oku spoglądam :notworthy: Fajnie trafili z tym modelem. I ja dołączę się do pochwał :D Bezawaryjne ponad 20 tys km w poprzednim sezonie, bardzo miło wspominam :) Cytuj www.bikepics.com/members/zawisza Simson S51 > MZ ETZ150 > Kawasaki GPZ500s > Honda CBR600 F4 > Yamaha FZS 1000 Fazer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Notturno SV Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 hamerykance maja wiele moto ktorych w euro brak :) np yamaha ma kilka wersji XJ mozna kupic caly czas gs500 lub sv 650 i rozne takie ktore w eurpie nie maja prawa bytu z racji pieprzonych norm ;/ a sa naprawde miodne sztuki :) http://powersports.honda.com/2009/rebel.aspx http://www.yamaha-motor.com/sport/products...619/0/home.aspx http://www.suzukicycles.com/Product%20Line...egory=dualsport http://www.suzukicycles.com/Product%20Line...egory=supermoto http://www.suzukicycles.com/Product%20Line...egory=sportbike serducho peka jak sie to widzi, i pomyslec ze to jeszcze za taki bezcen sprzedaja :( Cytuj Romet Z 125 ----> Suzuki SV 650 S K1 -----> Honda VTR 1000 F 97 :Dhttps://www.facebook.com/WozniakLukaszFotonotek Fotografia Motoryzacyjna i nie tylko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.