cerber666 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 ja już w którymś moto ładuje w stacyjke oraz zamek od wlewu paliwa WD i nic złego sie nigdy nie działo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Co jakis czas pojawia sie dyskusja na temat WD-40 w stacyjce, i mnostwo teoretykow snuje dywagacje jaki to on nie jest szkodliwy, zracy, niedobry i w ogole. Ja rowniez uzywam WD w warsztacie do roznych celow i w roznych warunkach pogodowo-klimatycznych i nigdy nic zlego sie po nim nie stalo. Tak wiec psikaj WD do zamka czy stacyjki smialo a na pewno nic sie nie zepsuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 WD 40 jest przede wszystkim srodkiem do usuwania wody/jak sama nazwa wskazuje-water Displacemet /z roznych mechanizmow,jest świetnym środkiem penetrujacym wnikalacym we wszelkiego rodzaju zapieczenia,swietnie usuwa i zabezpiecza przed korozja,usuwa i rozpuszcza prawie wszystko/nie jest srodkiem żracym/ tworzy powierzchnie ochronna.Wlasnie dlatego ze rozpuszcza prawie wszystko,nienadaje sie jako srodek smarny bo wyplukuje z mechanizmu zamka czy stacyjki smari rozpuszcza nalot aluminium oraz mosiadzu?a ztego jest wykonana wiekszosc stacyjek? a to prowadzi zwlaszcza w starszych mechanizmach juz mocno wyeksploatowanych do wypadania zapadek i sprezynek z tzw."bebenków".Przerabialem to i wiem co mówie,dwie stacyjki do wymiany jedna w moto druga w puszcze.Reasumujac; jako srodek do czyszczenia rozluznienia ,usuniecia wody-Tak! Ale potem smar cienka warstwa i najlepszy jak do tej pory to smar grafitowy. p.s oczywiscie nikt nikogo niezmusza do zaprzestania smarowania tylko WD40, jest to moja opinia sprawdzona w praktyce i zaczerpnieta z wielu forum zagranicznych pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 ja smarowalem w KLR ce dosc czesto i nic sie nie stalo. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuraś Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 mi rowniez po wd nic sie nie dzieje, zamek w baku rowniez za pomoca wd rozruszalem i chodzi az milo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Tez potwierdzam - stacyjka w motorze oraz zamek w samochodzie :) Psiknalem raz i jak reka odjal na dlugi czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 wd40 jest dobre do pierwszego użycia, później albo przesmarowanie odpowiednim smarowidłem albo ciągłe używanie wd40, i uważajcie na gumowe elementy bo tego środka jakoś nie tolerują i twardnieją nienaturalnie :icon_rolleyes: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszpir Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Kolega właśnie WD załatwił na amen stacyjke w samochodzie. Ciężko chodziła, pewnie od brudu w środku. Spryskanie wnętrza wypłukało syf i spowodowało zawieszenie się zapadek. Skończło się wizytą speca, który doprowadził to do porządku. Tak, że ostrożnie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.