golas33 Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 mam ktm-a lc4 620 i przy nagllym odkreceniu gazu(szarpnieciu)gasnie.jak jade ze srednich i wyzszych obrotow jest ok.problem wystepuje tylko gdy chodzi na luzie i niskich obrotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 wyreguluj gaźnik, a konkretnie to wkręć mu trochę śrubkę od powietrza. No i nie ustawiaj ekstremalnie niskich wolnych obrotów ;-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 raczej wykrec i podnies iglice... ale najpierw pranie gaznika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golas33 Opublikowano 26 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 srubke wkrecilem i wykrecilem nic to nie dalo.filtr nowy gaznik czysty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Sprawdz czy membrany dobrze stykaja, nie przepuszczaja powietrza oraz czy nie ma jakiegos pekniecia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golas33 Opublikowano 26 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 jakie membrany??moto mam od kilku dni i za bardzo sie nie znam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Proponowałbym tak na oko rozmiar większą dysze główną wsadzić, powinno być lepiej. Tą śrubką to już regulujesz jak z grubsza jest okej. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Proponowałbym tak na oko rozmiar większą dysze główną wsadzić, powinno być lepiej. Tą śrubką to już regulujesz jak z grubsza jest okej. Pozdrawiam Dysza główna to zupełnie nie ten zakres obrotów, jeśli już to większa dysza wolnych obrotów. Na początek polecam nasączenie nowego filtra powietrza olejem. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 jakie membrany??moto mam od kilku dni i za bardzo sie nie znam No właśnie, jakie membrany?? :-) Pewnie masz gaźnik DellOrto PHM 40. Kupiłeś uszkodzony motocykl?? trzeba było od tej informacji zacząć. W takim wypadku przyczyna może być bardzo różna: 1. Niewłaściwe ustawienia (dysze, iglica, poziom paliwa, rozpylacz....) w stosunku do puszki filtra powietrza. Puszka ma kilka zaślepek, w zależności od użytych ustawień gaźnika. 2. Niekompletny gaźnik, np. ktoś zgubił oring od śrubki regulacji powietrza. 3. "Lewe powietrze" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 (edytowane) miałem podoby problem w exc 520 - problem rozwiązało ustawienie zaworów na 0.10mm zamiast serwisowe 0.12 - motocykl nie dość, że pięknie się wkręcał to 10 razy lepiej odpalał. Na Twoim miejscu zaczął bym od wymiany świecy Edytowane 27 Maja 2009 przez Saltus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.