Skocz do zawartości

WSK 175 - naprawa


moto.x.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sprężynka czyli wkładka gwintowa Helicoil. Ma wygląd spirali, stąd ta nazwa. Montujesz takie coś w otwór i masz git gwint tej samej średnicy co był. Wkładki można chyba kupić pojedynczo na dany rozmiar.

 

http://audiozone.dk/images/helicoil-done.jpg

 

Do instalacji tego będziesz potrzebował specjalne pokrętło. Więcej szukaj pod nazwą Helicoil. Na Allegro znajdziesz dużo tego.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema. WSK nadal nie jest zrobiona, zawiozłem ją do dziadka na wieś gdzie mają mechanika od starszych motorów ale niestety z takim jeszcze nie robił :buttrock: .

Więc: platynki nowe, kondensator sprawdzony na prostowniku iskrzy, cewek sprawdzałem morze 10 w tym jedną z sprawnego simsonka ale nic z tego. Zostaje Iskrownik - da się go jakoś sprawdzić? mógł się w ogóle spalić? Ewentualnie gdzie go oddać? Przypominam że tam mam wirnik.

 

 

Ludzie prubowałem z akumulatorem terz! od tw 125 i od simsonka. I tak i tak iskry nie ma, chyba że tam idzie aku 6V ?

 

po 1. aku, na 99% 6v, bo 12v w wsk175 to rzadkość, tym bardziej w Kobuzie, bo zdaje się o taką wsk Ci chodzi.

po 2. coś tu nie pasuje, bo przy sprawnym aku, cewki prądnicy nie mają nic do zapłonu, może co najwyżej brakować ładowania. Więc albo coś kręcisz, albo całkowicie źle diagnozujesz, albo kompletnie nie potrafisz wyregulować przerywacza i momentu zapłonu.

 

zapewniam Cię, że sprawne aku+sprawna cewka zapłonowa i kondensator+czysty, dobrze wyregulowany przerywacz=ISKRA i nie ma innej możliwości. (pomijam tutaj pomieszane lub poprzecierane kable i dupną świecę, bo to oczywiste, że wtedy iskra padjot). Koszt wszystkich nowych części do tego układu to najwyżej 100zł (przy nowych częściach)...

 

 

zrób tak, jak już ktoś pisał: weź schemat do ręki (jeśli nie masz to napisz do mnie na priv, a Ci wyślę do jakiego tylko modelu WSK175 chcesz) i podłącz instalację tak, jak powinna być, potem podłącz sprawny akumulator zgodny z oznaczeniem na prądnicy, ustaw przerwę na przerywaczu, zapłon, wyreguluj gaźnik i ciesz się idealnie palącą WSK'ą :icon_biggrin:

i nie pitolcie, że WSK'i nie da się dobrze zrobić, bo moja WSK 175 M21W2 pali od 1 kopnięcia zawsze, wszędzie i niezależnie od temperatury i długości postoju, czym wpędza w kompleksy nawet Bladego, który zapewne czuje się zaszczycony, mogąc mieszkać z nią w jednym garażu... :biggrin:

 

PS: aż mnie kur*ica bierze, kiedy słyszę o przerabianiu WSK "na krótko" itp wiejskich tuningach. Ew. mogę zrozumieć przeróbkę w trasie, kiedy sytuacja do tego zmusza, ale przeróbka w celu oszczędności 50zł (a nawet 27zł, bo tyle u siebie zapłaciłem za Exide 6v, 4Ah) na akumulator to już podcieranie dupy szkłem i czyste dziadostwo!

 

przykro mi, jeśli kogoś uraziłem, ale zdanie mam już od dawna wyrobione i nie zmienię go już chyba nigdy bo gwarantuję, że wychodzi motocyklowi i jego panu na dobre. (jeśl inie wierzycie, zapytajcie mojej Babki... ciąga mnie, pasażerkę i bagaże na zloty już drugi rok (razem już z 2 tys km) i wciąż jedyne usterki jakimi daje mi w dupę to pierdoły, takie jak zatkany odstojnik i dysze... nic więcej.)

Edytowane przez Lysy5g1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...